eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › MODERNIZACJA WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU MUZEUM NARODOWEGO WE WROCŁAWIU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Wrocław: MODERNIZACJA WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU MUZEUM NARODOWEGO WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 149756 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, fax 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU MUZEUM NARODOWEGO WE WROCŁAWIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dwa zadania: 1) ZADANIE I polega na wybudowaniu 2 toalet na I i II piętrze Muzeum (adaptacja pomieszczeń). 2) ZADANIE II polega na modernizacji 2 toalet (damskiej i męskiej) na parterze Muzeum. II. Wszystkie prace składające się na przedmiot zamówienia mają być wykonane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez NOWELART Biuro Projektowo-Handlowe mgr inż. arch. Piotr Golus, ul. Kosynierów Gdyńskich 64/4, 51-686 Wrocław, na którą składa się: 1) Projekt wykonawczy dla ZADANIA I i ZADANIA II - dołączony do SIWZ jako Załącznik nr 2. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dołączona do SIWZ jako Załącznik nr 3. Uwaga: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót określa warunki wykonania robót budowlanych dla obu ZADAŃ. 3) Przedmiary robót dla poszczególnych ZADAŃ - dołączone do SIWZ jako Załącznik nr 4. III. Wszystkie roboty budowlane, zostaną wykonane z materiałów budowlanych zapewnionych przez Wykonawcę, z wyjątkiem płytek ceramicznych, ściennych, które Zamawiający dostarczy we własnym zakresie, w trakcie realizacji ZADAŃ. IV. Zamawiający informuje, że prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do takiego ich prowadzenia, aby nie zakłócać pracy muzeum - realizacja zamówienia musi być prowadzona przy bardzo ścisłej współpracy z Zamawiającym przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa, jakie powinno być stosowane przy pracach w obiekcie muzealnym. Wszelkie konieczne prace należy prowadzić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie ewentualne straty spowodowane nienależytym zabezpieczeniem obiektu, działaniami osób trzecich w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia placu robót. V. W związku z tym, że prace będą wykonywane w budynku czynnym, Zamawiający zastrzega sobie następujące uwarunkowania realizacyjne: 1) kolejność realizacji prac budowlanych uzgodniona z Zamawiającym; Zamawiający wymaga, aby przebudowa i modernizacja toalet rozpoczęła się od ZADANIA I i wybudowanie dwóch toalet na I i II piętrze musi przebiegać równolegle. 2) modernizacja toalet na parterze powinna przebiegać sukcesywnie - Wykonawca nie może wyłączyć z użytkowania do remontu jednocześnie dwóch toalet. 3) zabezpieczanie terenu, na którym prowadzone będą prace, w taki sposób aby umożliwiona była praca obiektu; 4) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót; 5) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy nie powodujący zagrożeń dla bezpieczeństwa pracowników i zwiedzających. VI. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z obiektem budynkiem Muzeum Narodowego we Wrocławiu, w zakresie pozwalającym na prawidłowe wykonanie zamówienia - wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest obowiązkowa i musi zostać potwierdzona przez wykonawcę oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 5 Formularza Ofertowego. VII. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty robót towarzyszących oraz prac tymczasowych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, wynikających wprost z kosztorysu ofertowego jak również w nich nie ujętych, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia i utylizacji odpadów, zabezpieczeń istniejących elementów obiektu budowlanego oraz zainstalowanych urządzeń, zabezpieczeń bhp oraz ppoż., utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi i urządzeń Wykonawcy, przeprowadzenia wymaganych prób oraz badań, skompletowania dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w przedmiarze robót, obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej miejsca remontu. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego: Panem Januszem Rajcesem tel. 0-71 343-33-08. VIII. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Kosztorys ofertowy, na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót - należy podać wartości dla wszystkich pozycji wymienionych w przedmiarze oraz ogólną wartość kosztorysową robót budowlanych. Ze względu na cenę oferty ryczałtową, kosztorys ofertowy jest traktowany jako dokument informacyjno-pomocniczy, mający za zadanie min. ułatwić Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia. IX. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Uwaga: obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. należy do Wykonawcy. X. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót. XI. Możliwy czas pracy - ekipy wykonawcy robot będą mogły przebywać w budynku i na terenie obiektu codziennie od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 - 16.00 lub dłużej po uzgodnieniu z Zamawiającym. XII. Wykonawca realizując niniejszą umowę jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) i przechodzą na niego obowiązki określone tymi przepisami oraz przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129 poz. 902 z późn. zm.). XIII. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane - na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego (gwarancja obejmuje wady materiałowe jak i wady w wykonawstwie). Na zamontowane i wbudowane urządzenia obowiązuje gwarancja producenta zamontowanych urządzeń. XIV. Warunki płatności: przelewem bankowym w terminie 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych. Fakturowanie po wykonaniu każdego zadnia. Każde ZADANIE będzie przedmiotem odrębnego odbioru końcowego. XV. Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w budynkach użyteczności publicznej, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na budowie i modernizacji toalet o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. brutto (należy dołączyć wykaz robót z wyszczególnieniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót) oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru. UWAGA. Referencje i inne dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, muszą jednoznaczne wskazywać na rodzaj wykonanej roboty (zakres prac), wartość oraz datę i miejsce wykonania. b) wykażą, że dysponują dla potrzeb niniejszego zamówienia osobami zdolnymi, w zakresie niezbędnym, do wykonania zamówienia i wskażą osoby, które będą kierować robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z dokumentem potwierdzającym, że w/w osoby wpisane są na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz.42 z późn. zm.), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty - według zasady spełnia lub nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Dziale IX niniejszej specyfikacji. Ocena złożonych oświadczeń i dokumentów obejmowała będzie ich badanie pod względem formalnoprawnym, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. III. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: 1) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); 2) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 1a Formularza Ofertowego) oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego (wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. IX SIWZ). 3) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawca występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY załączony do niniejszej SIWZ, zawierający załączniki wzory - oświadczenia oraz dokumenty: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1 składa Lider (Pełnomocnik) wskazany w pełnomocnictwie. 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a Formularza Ofertowego. W przypadku oferty wspólnej Oświadczenie - Załącznik nr 1a składa każdy Partner indywidualnie. 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 4) oryginał pełnomocnictwa - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). a) dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców. II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wraz z ofertą: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres ten liczony jest od terminu składania ofert wstecz), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegających na budowie i modernizacji toalet o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. brutto (co najmniej jedna robota budowlana), z wyszczególnieniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 3 Formularza Ofertowego. 2) Dokumentów potwierdzających (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty wskazane w Załączniku nr 3 Formularza Ofertowego zostały wykonane należycie. UWAGA! Referencje i inne dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, muszą jednoznaczne wskazywać na rodzaj wykonanej roboty (zakres prac), wartość oraz datę i miejsce wykonania. 3) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić zgodnie z podanym wzorem tabelę - Załącznik nr 4 Formularza Ofertowego. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez wskazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, właściwych uprawnień wykonawczych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o wpisie ww. osób na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności); dołączyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do załącznika nr 4 Formularza Ofertowego. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). IV. Forma dokumentów: wszystkie dokumenty (z wyjątkiem pełnomocnictwa, które Wykonawca składa w oryginale) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, Dział administracyjno-gospodarczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Dział administracyjno-gospodarczy, pokój nr 3, w godz. 8:00 - 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.