eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › MODERNIZACJA PRACOWNI I WYMIANA INSTALACJI SANITARNEJ I C.O. NA DOLNEJ KONDYGNACJI BUDYNKU ZSU, UL. WOLNOŚCI 12, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Ostrów Wielkopolski: MODERNIZACJA PRACOWNI I WYMIANA INSTALACJI SANITARNEJ I C.O. NA DOLNEJ KONDYGNACJI BUDYNKU ZSU, UL. WOLNOŚCI 12, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 149753 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PRACOWNI I WYMIANA INSTALACJI SANITARNEJ I C.O. NA DOLNEJ KONDYGNACJI BUDYNKU ZSU, UL. WOLNOŚCI 12, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Odbicie tynków wewnętrznych - 82,443 [m2], 1.2 Rozebranie ścinek z cegły gr. 12 [cm] - 2,14 [m2], 1.3 Wykucie wnęk grzejnikowych o głębokości 30 [cm]. 2. ROBOTY KONSTRUKCYJNE 2.1 Wykonanie przesklepień stalowych z 2 x HEB 240 - 23,68 [m], 2.2 Rozebranie ściany kominowej - 5,594 [m3], 2.3 Wykonanie ławy żelbetowej - 1,314 [m3], 2.4 Wykonanie słupów stalowych z 3 x IPE 300 - 15,060 [m] 3. ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ 3.1 Ocieplenie wnęk grzejnikowych styropianem - 4,73 [m2], 3.2 Gładź gipsowa na suficie gr. 3,0 [mm] - 51,8 [m2], 3.3 Wykonanie tynku cementowego kat. II na ścianach - 96,641 [m2], 3.4 Dostawa i montaż drzwi wejściowych z drewna klejonego sosnowego - 2,10 [m2], 3.5 Nawietrzaki okienne higrosterowalne z tłumikiem hałasu np. ARECO - 6 [szt.]. 4. ROBOTY BRANŻY SANITARENEJ 4.1 Rurociągi PCV kanalizacyjne dn. 110 [mm] - 13,0 [m], 4.2 Rurociągi PCV kanalizacyjne dn. 75 [mm] - 32,26 [m], 4.3 Rurociągi stalowe, ocynkowane dn. 32 [mm] - 83,18 [m], 4.4 Rurociągi stalowe, ocynkowane dn. 15 [mm] - 50,4 [m], 4.5 Zawory przelotowe instalacji wodnych dn. 15 [mm] - 28 [szt.], 4.6 Wpusty ściekowe ze stali nierdzewnej o długości 10,41 [m] - 1 [kpl.], 4.7 PURMO C 33 900 x 900 o mocy 1453 [W]/2934 [W] - 3 [kpl.] 5. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ 5.1 Przewody do zasilania stałych urządzeń elektrycznych 400 [V] - 253 [m], 5.2 Przewody do zasilania stałych urządzeń elektrycznych 230 [V] - 711,6 [m], 5.3 Przewody zasilające gniazda wtykowe 230 [V] - 57,5 [m], 5.4 Uziom pylonowy - 6,0 [m]. 5.5 Lampa oświetlenia awaryjnego LED - 1 [kpl.], 5.6 Okablowanie strukturalne - 3 [pl], 5.7 Dostawa, montaż, uruchomienie elektrycznego podgrzewacza przepływowego 400 [V] - 1 [kpl.] 6. PODNIESIENIE POZIOMU ZAWIESZENIA RUR INSTALACYJNYCH W KORYTARZU PIWNICY 6.1 Demontaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] - 94,64 [m], 6.2 Montaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] bezpośrednio przy suficie - 94,64 [m], 6.3 Demontaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] - 74,36 [m], 6,4 Montaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] bezpośrednio przy suficie - 74,36 [m], 7. PODWYŻSZENIE OTWORU WEJŚCIOWEGO Z KLATKI SCHODOWEJ NA POZIOM PIWNICY 7.1 Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych I NP 140 mm - 8,0 [m].

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy,wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsu.osw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowych ul. Wolności 10-12 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych (pokój 102 - I piętro) ul. Wolności 10-12 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.