Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Dąbrowa Tarnowska: Dostarczenie i montaż foteli kinowych, wykładziny na widowni oraz remont podłogi na widowni, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów w slai Kina Sokół w Dąbrowie Tarnowskiej
Numer ogłoszenia: 149747 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dąbrowski Dom Kultury, ul. Kościuszki 11, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 655 92 14, fax 014 655 92 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddk.superhost.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie i montaż foteli kinowych, wykładziny na widowni oraz remont podłogi na widowni, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów w slai Kina Sokół w Dąbrowie Tarnowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES I - Remont podłogi (przygotowanie do instalacji wykładziny) i dwukrotne malowanie tynków ścian wewnętrznych oraz sufitów na widowni (407 m kw.) ZAKRES II - Dostawa i montaż oraz zgrzewanie wykładziny podłogowej rulonowej z listwą (190 m kw.) ZAKRES III - Dostawa i montaż 158 foteli kinowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.11.14.30 - Siedziska teatralne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.12.00 - Siedziska teatralne Oryginalny kod CPV: 28.81.22.00 - Wykładziny podłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 80% - kryterium ceny, 20% - kryterium ergonomiki Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz niżej wymienione warunki szczególne : 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem / wg. zakresu/ i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia dodatkowo do wymiany foteli 1 robotę polegającą na wykonaniu dostawy i montażu foteli kinowych w obiektach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 80.000,- zł; 2) dysponują pracownikiem, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ergonomika - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddk.superhost.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Kościuszki 11 33-200 Dąbrowa Tarnowska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Dąbrowski Dom Kultury 33-200 Dąbrowa Tarnowska ul. Kościuszki 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont podłogi i dwukrotne malowanie tynków ścian wewnętrznych orz sufitów na widowni kina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyrównanie warstwą betonu posadzek o powierzchni 190 m kw., malowanie dwukrotne powierzchni 407 m kw. (emulsja).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00-2, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż oraz zgrzewanie wykładziny podłogowej rulonowej z listwą, dostawa i montaż foteli kinowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina na powierzchni 190 m kw., 158 foteli kinowych na położonej uprzednio wykładzinie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.30-5, 28.81.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Ergonomika - 20
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Modernizacja budynków instytucji kultury w Lubomierzu
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Remont ścian w budynku przy ul. Żytnia 39
więcej: Siedziska teatralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.