eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Pszczynie w podziale na zadania1. Zestawy komputerowe 2. Drukarki igłowe teczek do akt 3. Szafa serwerowa i konsola rack 4. Pozostały sprzęt i akcesoria komputerowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Pszczyna: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Pszczynie w podziale na zadania: 1. Zestawy komputerowe 2. Drukarki igłowe teczek do akt 3. Szafa serwerowa i konsola rack 4. Pozostały sprzęt i akcesoria komputerowe
Numer ogłoszenia: 149720 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pszczynie , ul. Bogedaina 14, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2128840 w. 40, faks 032 2128840 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Pszczynie w podziale na zadania: 1. Zestawy komputerowe 2. Drukarki igłowe teczek do akt 3. Szafa serwerowa i konsola rack 4. Pozostały sprzęt i akcesoria komputerowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Pszczynie w podziale na zadania: 1. Zestawy komputerowe 2. Drukarki igłowe teczek do akt 3. Szafa serwerowa i konsola rack 4. Pozostały sprzęt i akcesoria komputerowe Szczegółowy opis każdej części zamówienia zawierają załączniki nr 5a dla zadania nr 1, nr 5b - dla zadania nr 2, nr 5c- dla zadania nr 3 i nr 5d dla zadania nr 4do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.21.33.00-5, 32.52.10.00-1, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.12.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załacznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załacznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załacznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załacznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załacznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie ( pełnomocnictwo ) do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. 2. Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie ( jeżeli dotyczy ). 3. Umowa spółki cywilnej określająca sposób reprezentacji Wykonawcy ( jeżeli dotyczy ). 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku etc.). Zmiany umowy można dokonać co do rodzaju/typu/modelu sprzętu pod warunkiem, że urządzenie/urządzenia będą nowszą wersją oferowanego sprzętu, będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian. Zmiany powyższe nie mogą skutkować zmianą wartości umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczyna.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Pszczynie - Sekcja Gospodarcza, ul. Bogedaina 8 43-200 Pszczyna p. 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Pszczynie - Sekcja Gospodarcza, ul. Bogedaina 8 43-200 Pszczyna p. 231.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 26 szt. zestawów komputerowych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załacznik Nr 5a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki igłowe teczek do akt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki igłowe teczek do akt - 4 szt. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafa serwerowa i konsola rack.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa serwerowa - 1 szt; konsola rack - 1 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.33.00-5, 30.23.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozostały sprzęt i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podajnik papieru - 3 szt., zasilacz awaryjny UPS do stacji roboczej - 8 szt., Moduł 3Com 10GBASE-CX4 XENPAK 3CXENPAK95 do switchy 3Com z serii 4200G lub równoważny - 1 szt., Kabel 3Com CX4 Local Connection Cable - 50 cm 3C17775 lub równoważny - 2 szt., Firewall z obsługą zapasowego łącza GSM- 1szt., Przełączniki KVM z zasilaczami - 6 szt., drukarka kolorowa laserowa - 1 szt., Terminale thin client- 10 szt., monittor LCD - 10 szt., przedłużacze USB - 4 szt.; klawiatury - 15 szt., myszy - 25 szt., podkładka pod mysz - 10 szt., kable zasilajace do UPS - 12 szt., karty sieciowe - 10 szt., obudowa do dysku twardego - 2 szt., nagrywarka zewnętrzna Blue Ray - 1; płyty Blue Ray 25 GB - 20 szt., skanery ręczne - 4 szt., zasilacz ATX - 8 szt.; tester zasilaczy ATX - 1 szt., Dysk twardy SATA 3,5 - 3 szt., Kontroler PCI RS-232, LPT- 5 szt., Taśmy LTO-4 - 10 szt., Etykiety samoprzylepne do taśm LTO-4 - 50 szt., urzadzenia wielofunkcyjne - 3 szt. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 5d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 31.21.33.00-5, 32.52.10.00-1, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.