eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Polnej w Nidzicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Nidzica: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Polnej w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 149683 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 125067 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, fax 089 625 07 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Polnej w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Polnej w Nidzicy, zgodnie z pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 8/N/05 z 23 marca 2005 roku Starosty Nidzickiego. Do obowiązków Inspektora należy świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie prowadzenia nadzoru inwestorskiego (w zakresie wszystkich branż) w trakcie realizacji inwestycji, obejmującego w szczególności niżej wymienione obowiązki: 1) przekazanie placu budowy wykonawcy robót; 2) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych; 3) prowadzenie bieżącej kontroli poniesionych przez wykonawcę robót kosztów oraz dokonywania ich rozliczeń w terminach ustalonych z Zamawiającym; 4) obecność na placu budowy (wg potrzeb lecz nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu), monitorowanie realizowanej inwestycji, sprawdzanie kalkulacji, kosztorysów powykonawczych, obmiarów; 5) nadzorowanie robót pod względem technicznym i jakościowym; 6) ocenianie postępu prac; 7) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo-finansowej - powykonawczej, w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatności wykonawcy robót; 8) kontrola i opiniowanie zgłaszanych przez wykonawcę roszczeń do Zamawiającego , 9) aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji, nie powodujących wydłużenia czasu trwania inwestycji oraz zwiększenia ceny inwestycji; 10) organizowanie, przeprowadzenie i dokonanie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i jego przedstawicieli, czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części zadania od wykonawcy robót, w tym w szczególności: a. sprawdzenie gotowości do odbioru; b. przeprowadzenie komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, c. przekazanie przedmiotu odbioru Zamawiającemu, d. dokonanie odbioru końcowego po upływie terminu rękojmi i gwarancji; 11) sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych oraz dokonywanie rozliczeń inwestycji w terminie do 14 dni od daty odbioru robót wraz ze sporządzeniem dowodów przyjęcia środków trwałych; 12) dokonanie końcowego rozliczenia płatności po odbiorze końcowym w terminie 30 dni; 13) informowanie z wyprzedzeniem i uzyskiwanie zgody Zamawiającego na odstępstwa od zakresu podstawowego inwestycji (o zmianach technicznych, robotach dodatkowych) powodujących wzrost kosztów inwestycyjnych; 14) egzekwowanie od wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót; 15) obsługa okresu gwarancyjnego w tym: a. nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu rękojmi i gwarancji oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia; b. przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego; 16) kontrola zachowania, przez wykonawcę robót, wymagań BHP i ochrony środowiska; 17) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 18) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie wbudowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 19) odpowiedzialność za znajomość ustaw oraz przepisów miejscowych związanych z prowadzonymi robotami oraz pełna odpowiedzialność za ich przestrzeganie podczas realizacji inwestycji przez wykonawcę robót. Ponadto do obowiązków Inspektora należy: 1) aktualizacja w niezbędnym zakresie kosztorysów inwestorskich będących w posiadaniu Zamawiającego; 2) sporządzanie (wg potrzeb) dodatkowych kosztorysów inwestorskich 3) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji w rozbiciu na lata 2008-czerwiec 2010 4) przygotowanie projektu SIWZ dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji 5) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej powołanej przez Zamawiającego dla wyłonienia wykonawcy inwestycji. 2. Opis obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności. Nazwa zadania: Budowa hali widowiskowo-sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Polnej w Nidzicy, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 8/N/05 z 23 marca 2005 roku Starosty Nidzickiego Lokalizacja inwestycji: Obszar przeznaczony pod zabudowę znajduje się w Nidzicy przy ul. Polnej, na działkach nr166/2,190,199,200 w obrębie 2, przy wjeździe do miasta od strony zachodniej ulicą Działdowską. Inwestor na w/w terenie przewidział dwa etapy inwestycji. W pierwszym zaplanowano budowę hali widowiskowo - sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu niezbędnym do funkcjonowania inwestycji (chodniki, przyłącza). W drugim etapie planuje się budowę basenu sportowego i budowę oraz modernizację boisk zewnętrznych. Zadanie będące przedmiotem zamówienia obejmuje pierwszy etap inwestycji. Charakterystyka obiektu: Hala widowiskowo- sportowa o wymiarach hali (24x45)m w tym arena główna: (20x40)m i wysokości 9m z widownią na 298 miejsc siedzących oraz 6 miejsc dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. W hali przewidziano: boiska główne do badmintona 6.1x13,4, siatkówki 18x9, tenisa ziemnego 23,77x10,97, piłki koszykowej 28x15, piłki ręcznej 40x20 lub piłki nożnej halowej, oraz boiska treningowe: dwa do koszykówki lub siatkówki, oraz piłki ręcznej lub piłki nożnej halowej. Ponadto zaprojektowano salkę gimnastyczną z siłownią, salkę do gry w brydża sportowego, cztery szatnie, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne (wentylatornię, kotłownię olejowo - gazową i magazyn oleju). Budynek jest niepodpiwniczony. Kąty nachylenia połaci dachowych 3° - dla dachu wysokiego dwuspadowego i 1,5° dla dachu niższego jednospadowego. Powierzchnia zabudowy hali widowiskowo-sportowej m2 2253,80 Powierzchnia użytkowa hali widowiskowo-sportowej m2 2953,05 Kubatura hali widowiskowo-sportowej m3 23 214,35 Dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1 13-100 Nidzica (pok. nr 2) Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, który określa pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 93411,31 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe INWESTPROJEKT Sp. z o.o., ul.Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 72000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 72000.00 / oferta z najwyższą ceną: 107655,74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.