Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Słupca: Usługa odbioru, transportu i spalania zakaźnych odpadów medycznych oraz odpadów specjalnych
Numer ogłoszenia: 149614 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy , ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru, transportu i spalania zakaźnych odpadów medycznych oraz odpadów specjalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i spalania zakaźnych odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03* oraz odpadów specjalnych o kodach: 18 01 06*, 18 01 08* w sposób zgodny z przepisami ustawy odpadach z dnia 27.04.2001 r. z późn. zmianami. Miesięczna ilość odpadów ok. 1500 kg. Częstotliwość odbioru odpadów - raz na tydzień.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 w zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie aktualnego zezwolenia na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. z późn. zm. Odpady zakaźne medyczne spalane muszą być na terenie województwa wielkopolskiego na którym zostały wytworzone lub w miejscu najbliżej położonym ich wytworzenia Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagana jest realizacja co najmniej trzech zamówień publicznych o podobnym charakterze w ciągu ostatnich trzech lat. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest do: 4.3.1 dostarczenia pojemników o pojemności ok. 1100 litrów w ilości 6 sztuk o szerokości poniżej 120 cm (uwarunkowane szerokością drzwi). 4.3.2 dezynfekcji i mycia pojemników 4.3.3 wystawiania kart przekazania odpadów, osobno dla odpadów medycznych i specjalnych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 5.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.1.5 oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych /wzór w załączeniu/; 5.1.6 pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej; W przypadku, jeżeli pełnomocnictwo nie jest wystawione w formie aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy /za wyjątkiem sytuacji, gdy jest wystawione na tzw. papierze firmowym oraz pieczątkę imienną wystawiającego pełnomocnictwo oraz jego podpis. W przypadku, gdy dołączone do oferty pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wymienione w umowie spółki lub w odpowiednim rejestrze albo notariusz; 5.1.7 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, budynek C, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.