eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Poznań: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 149588 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, fax 061 6473628.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawa artykułów biurowych 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zmówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych 3. Dokładny wykaz artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Określone w załączniku nr 2 ilości artykułów biurowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostawca przekaże całą partię artykułów biurowych zgodnie z wykazem rodzajowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. 6. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 7. Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faxu w godzinach pracy Sądu tj. pomiędzy 800 - 1600. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy do siedziby Zamawiającego (magazyn sądowy - pomieszczenie piwniczne). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. - Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - udokumentowane należyte wykonanie dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat o wartości minimum 100.000 zł brutto każda. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1.1 jest niezgodna z ustawą, 1.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 1.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 1.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp, lub błędy w obliczeniu ceny, 1.7. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 1.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący wykaz artykułów biurowych - załącznik nr 2, 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 1.4 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 1.5 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.6 Dokumenty o których mowa w pkt. 2 i 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów (listów referencyjnych) potwierdzających, że dane dostawy zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania dostawy, przedmiot dostawy, wartość wykonanej dostawy, potwierdzenie że dostawa została wykonana należycie. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwóch dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 100.000 zł każda. Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną na podstawie jednej umowy. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć próbki oferowanych towarów, oznaczając je odpowiednio wskazaną w zestawieniu artykułów biurowych numeracją (próbki należy złożyć w zamkniętym opieczętowanym kartonie).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, pok. 118 - Oddział Gospodarczy.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, pok. 118 - Oddział Gospodarczy do dnia 11 lipca 2008r. do godziny 9:00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.