eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr II ÷ V w Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Tychy: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr II ÷ V w Tychach.
Numer ogłoszenia: 149540 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr II ÷ V w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie technicznego utrzymania urządzeń dźwigowych, polegającym na prowadzeniu bieżącej konserwacji, usuwaniu awarii wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywaniu napraw w zakresie wykraczającym poza czynności konserwacyjne w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych, administrowanych przez ROM Nr II ÷ V w Tychach, z podziałem na 2 części zwane dalej zadaniami. ZADANIE Nr 1 - Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr II ÷ V w Tychach ZADANIE Nr 2 - Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigu osobowego i osobowo - towarowego w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM położonym w Tychach przy ul. Barona 30 - Wykaz dźwigów oraz ich charakterystykę zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - dla Zadania Nr 1 i 2. - Informację o stanie technicznym dźwigów osobowych zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - dla Zadania Nr 1 i 2. 2. Zakres bieżącej konserwacji dla Zadania Nr 1 i Nr 2 obejmuje m.in.: 1) Przestrzeganie warunków wynikających z zakresu przeglądów P1 i P2, a w szczególności dbanie o: a) należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych; b) należyte działanie urządzeń i układów sterowych; c) należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych i drzwi kabinowych; d) należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin nośnych, ich zamocowań i elementów zawieszenia; e) należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie dźwigu; f) smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania; g) utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny; h) wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych; i) wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez właściwy organ Dozoru Technicznego; j) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy; k) kontrola stanu oleju napędu; 2) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest: a) przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji eksploatacji; b) prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny; c) zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego; d) powiadamiać Kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców (ROM-ów) o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy dźwigu zwłaszcza wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia; e) reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.; f) przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu; g) wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM-ów o konieczności wykonania czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia; h) zorganizować punkt pogotowia technicznego na terenie Miasta Tychy; 3) Awarie: Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu w sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 2-ch godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia i usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie dłuższym niż 2,5 godziny od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia. 4) Naprawy: Naprawy to roboty wykraczające poza zakres bieżącej konserwacji. Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika danego ROM-u i przedstawi kalkulację. Przedstawiciel Rom-u wystawi zlecenie na naprawę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - dla Zadania Nr 1: 5 660,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych - na czas związania ofertą) - dla Zadania Nr 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych - na czas związania ofertą)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji dźwigów. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną na wybrane Zadanie (a) będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w ramach odrębnych umów z należytą starannością co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu napraw i konserwacji dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż: a) 100 000,00 zł (brutto) - dla ZADANIA Nr 1 b) 12 000,00 zł ( brutto) - dla ZADANIA Nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną na wybrane Zadanie (a) będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp. b) co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną na wybrane Zadanie (a) będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: - 200 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 1 - 20 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną na wybrane Zadanie (a) będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg sposobu spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji dźwigów 2) wypełniony formularz ofertowy oraz oferty cenowej 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa 4) dowód wniesienia wadium 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 2b. będzie polegał na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów) - do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy) 6) podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią projektu umowy 7) podpisane oświadczenie, że Wykonawca, posiada punkt pogotowia technicznego z zainstalowanym telefonem stacjonarnym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto( R x Kp. x Zysk) - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiające dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; b) w przypadku zmiany ilości nieruchomości wykazanych w Załącznikach do projektów umów (przekazania nieruchomości, itp.), zmianie ulegnie wysokość miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 - cena 28,00 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych administrowanych przez ROM Nr II ÷ V w Tychach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto( R x Kp. x Zysk) - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja i naprawy dźwigu osobowego i osobowo - towarowego w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM położonym w Tychach przy ul. Barona 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g brutto( R x Kp. x Zysk) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.