eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrówek › Budowa oczyszczalni ścieków w Ostrówku Kolonii oraz sieci kanalizacyjnej w Ostrówku Kol. i Cegielnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Ostrówek: Budowa oczyszczalni ścieków w Ostrówku Kolonii oraz sieci kanalizacyjnej w Ostrówku Kol. i Cegielnia
Numer ogłoszenia: 149517 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrówek, 32, 21-102 Ostrówek, woj. lubelskie, tel. 081 8562017, fax 081 8562002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowek.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w Ostrówku Kolonii oraz sieci kanalizacyjnej w Ostrówku Kol. i Cegielnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: 1. Budowę mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności 110 m3/dobę wraz z obiektami towarzyszącymi w postaci drogi dojazdowej, placów wewnętrznych, ogrodzenia, przyłącza energetycznego, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej oraz kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych. 2. Budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z czterema przepompowniami ścieków, trzema przydomowymi przepompowniami ścieków oraz przyłączami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.10.10 - 45.23.10.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 100000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. Szczegółowe warunki udziału dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. 2. Wykonawca musi dysponować minimalnym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w postaci dwóch koparek podsiębiernych, dwóch samochodów samowyładowczych oraz dźwigu samochodowego.3. Wykonawca musi mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić realizację zamówienia w kwocie minimum 2000000 zł. Fakt ten winien zostać potwierdzony opinią (zaświadczeniem) banku. W planie finansowym realizacji zamówienia Wykonawca uwzględni możliwość wystawienia 2 faktur /przejściową na koniec roku 2007 i końcową po zakończeniu i odbiorze całości robót/. 4. Wykonawcy występujący wspólnie powinni spełniać łącznie kryteria wymienione w pkt. 7.2.3, 7.2.6, 7.2.7 i 7.2.8 SIWZ. 5. Poszczególni partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 6. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, jako Główny Wykonawca co najmniej jedno zadanie o wartości minimum 3000000 zł. Wybudował w tym czasie co najmniej jedną oczyszczalnię ścieków o przepustowości minimum 110 m3/dobę i sieć kanalizacyjną długości minimum 5,00 km. 7. Cały kluczowy personel proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem (uprawnienia bez ograniczeń i zaświadczenia o przynależności do OIIB). Wykonawca winien dysponować kierownikiem budowy - 1 osoba oraz kierownikami : robót sanitarnych - 1 osoba, drogowych - 1 osoba, elektrycznych - 1 osoba. Doświadczenie zawodowe każdej z osób z proponowanego personelu kluczowego winno wynosić minimum 5 lat. 8. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 2000000 PLN. 9. Wykonawca nie może zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych chyba, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego Konsorcjum muszą spełniać dodatkowo następujące wymogi: a). Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane na podstawie punktu 8 SIWZ. Formularze dotyczące doświadczenia, plany robót i personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia tj. formularze 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 12a składane są wspólnie dla całego Konsorcjum. b). Wszyscy partnerzy Konsorcjum są zobowiązani zostać w Konsorcjum przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego, co winno być zapisane w umowie Konsorcjum, którą należy przedstawić Zamawiającemu na etapie podpisania umowy o realizację zamówienia. c). Oferta winna być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. 11. Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej ofercie czy to indywidualnie czy też jako partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku Oferty, w których uczestniczy zostaną wykluczone z dalszego postępowania. 12. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją Ofertą:1. Formularz oferty przetargowej na roboty ( Formularz 1). 2. Dowód wniesienia wadium (ksero). 3. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2). 4. Dane dotyczące Konsorcjum (Formularz 3). 5. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz 4). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia podmiotów zbiorowych. 9. W przypadku gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wypełnić Formularz 5 - Pełnomocnictwo. 10. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych tj. za lata 2004, 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wraz z wypełnionym Formularzem 6. 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie 2000000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Personel kluczowy przewidziany do realizacji zamówienia (Formularz 8). Do formularza należy załączyć odpowiednie uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. 15. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca ( Formularz 9). 16. Plan Robót Podwykonawcy. Wykonawca wyszczególni roboty, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz wskaże jego dane. (Formularz 10). 17. Formularz cenowy (Formularz 12 ) oraz zatwierdzony Harmonogram czasowy robót (Formularz 12a) stanowią podstawę do opracowania Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego wykonania robót będącego załącznikiem do umowy. 18. Po wyborze najkorzystniejszej oferty lecz przed zawarciem umowy Zamawiający uaktualni ww. Harmonogram i przedstawi go do zatwierdzenia Wykonawcy. 19. Potwierdzenie odpowiedniego doświadczenia w realizacji robót o podobnym charakterze zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 7.2.6 SIWZ włącznie z zakresem i wartością odpowiednich zadań inwestycyjnych (Formularz 7). Do formularza należy dołączyć stosowne dokumenty od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 20. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 2000000 PLN. 21. Wyceniony Przedmiar Robot (Kosztorys Ofertowy) sporządzony na podstawie Przedmiaru Robot oraz dokumentacji projektowej i zgodnie z zasadami zawartymi w punkcie 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowek.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrówek, Ostrówek 32, 21-102 Ostrówek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ostrówek, Ostrówek 32, 21-12 Ostrówek, pokój nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane przy współudziale środków Unii Europejskiej w ramach ZPORR - edycja 2004 - 2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.