eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Łomża: zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży,
Numer ogłoszenia: 149509 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży, tj.: aparat do zabiegów ciągłych nerkozastępczych i plazmaferezy, respirator transportowy z możliwością pracy w pracowni MRI dla dorosłych i dzieci,Kardiomonitor stacjonarny,system do ogrzewania pacjenta, inkubator zamknięty,inkubator otwarty,stół do zabiegów operacyjnych,lampa operacyjna,biomikroskop szczelinowy(lampa szczelinowa) ze stolikiem,system kontenerowy do sterylizacji narzędzi zestawu do laparoskopii, spirometr,wózek zabiegowy,napędy ortopedyczne do dużych zabiegów kompatybilne z systemem Acculan 3Ti, napęd do chirurgii urazowej do średnich i małych zabiegów ; ilość pakietów 14, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 9211,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście jedenaście zł 00/100. ), w tym dla poszczególnych pakietów: Pakiet 1 - 648,00 zł,Pakiet 2 - 1 964,00 zł,Pakiet 3 - 518,00 zł,Pakiet 4 - 54 ,00 zł,Pakiet 5 - 1 476 ,00 zł,Pakiet 6 - 1 308,00 zł,Pakiet 7 - 730,00 zł, Pakiet 8 - 613,00zł,Pakiet 9 - 200,00 zł,Pakiet 10 - 200,00 zł,Pakiet 11 - 70,00 zł Pakiet 12 - 100,00 zł,Pakiet 13 - 680,00 zł,Pakiet 14 - 650,00zł,Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy - nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030 Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien podać nazwę postępowania przetargowego oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru w zał.4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę, montaż i uruchomienie aparatury medycznej w oddziałach szpitalnych t.j. m. in.: .: PAKIET 1-aparat do zabiegów ciągłych nerkozastępczych i plazmaferezy - na kwotę brutto minimum: 60 000,00 zł,PAKIET 2- respirator transportowy z możliwością pracy w pracowni MRI dla dorosłych i dzieci - na kwotę brutto minimum:.45 000,00 zł,PAKIET 3- Kardiomonitor stacjonarny - na kwotę brutto minimum:50 000,00 zł,PAKIET 4 -system do ogrzewania pacjenta - na kwotę brutto minimum: 5000,00 zł,PAKIET 5 -inkubator zamknięty - na kwotę brutto minimum: 35 000,00 zł,PAKIET 6 -inkubator otwarty - na kwotę brutto minimum: 30 000,00 zł,PAKIET 7-stół do zabiegów operacyjnych - na kwotę brutto minimum:70 000,00,PAKIET 8-lampa operacyjna - na kwotę brutto minimum: 60 000,00 zł,PAKIET 9-biomikroskop szczelinowy(lampa szczelinowa) ze stolikiem - na kwotę brutto minimum: 20 000,00,PAKIET 10-system kontenerowy do sterylizacji narzędzi zestawu do laparoskopii - na kwotę brutto minimum: 20 000,00 zł PAKIET 11-spirometr - na kwotę brutto minimum: 7 000,00 zł,PAKIET 12-wózek zabiegowy - na kwotę brutto minimum:. 10 000,00 zł,PAKIET 13-napędy ortopedyczne do dużych zabiegów kompatybilne z systemem Acculan 3Ti - na kwotę brutto minimum: 65 000,00 zł,PAKIET 14-napęd do chirurgii urazowej do średnich i małych zabiegów - na kwotę brutto minimum: 60 000,00 zł.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawu Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru w zał.4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawu Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru w zał.4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada:ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż:PAKIET 1 - na kwotę brutto minimum: 60 000,00 zł,PAKIET 2- na kwotę brutto minimum:.45 000,00 zł,PAKIET 3- na kwotę brutto minimum:50 000,00 zł,PAKIET 4 - na kwotę brutto minimum: 5000,00 zł,PAKIET 5- na kwotę brutto minimum: 35 000,00 zł,PAKIET 6 - na kwotę brutto minimum: 30 000,00 zł,PAKIET 7- na kwotę brutto minimum:70 000,00,PAKIET 8- na kwotę brutto minimum: 60 000,00 zł,PAKIET 9- na kwotę brutto minimum: 20 000,00zł,PAKIET 10- na kwotę brutto minimum: 20 000,00 zł,PAKIET 11 - na kwotę brutto minimum: 7 000,00 zł,PAKIET 12- na kwotę brutto minimum:. 10 000,00 zł,PAKIET 13- na kwotę brutto minimum: 65 000,00 zł,PAKIET 14- na kwotę brutto minimum: 60 000,00 zł.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia zostałwprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r, Dz. U. Nr 107, poz. 679 z póżn. zm.) - w przypadku składania oferty na wyrób medyczny - dotyczy wszystkich pakietów. Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi - dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga!jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty. Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na zaoferowane urządzenia medyczne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów. Certyfikaty, instrukcje obsługi załączyć do oferty i przy odbiorze w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/dla oferowanego urządzenia medycznego oraz paszport techniczny i licencje na oprogramowanie przy odbiorze. - dotyczy wszystkich pakietów. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje uprawnionym przedstawicielem producenta i serwisu oferowanego sprzętu (autoryzacja producenta) - załączyć do oferty certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Załączyć do oferty wypełnione załączniki przygotowane według wzorów stanowiących załączniki do SIWZ od 1 do 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy - zał. nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11A, 18 - 404 Łomża, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: w kancelarii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor stacjonarny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: respirator transportowy z możliwością pracy w pracowni MRI dla dorosłych i dzieci - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor stacjonarny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system do ogrzewania pacjenta - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. ocena techniczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inkubator zamknięty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: inkubator zamknięty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tół do zabiegów operacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa operacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biomikroskop szczelinowy(lampa szczelinowa) ze stolikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system kontenerowy do sterylizacji narzędzi zestawu do laparoskopii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spirometr.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek zabiegowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: napędy ortopedyczne do dużych zabiegów kompatybilne z systemem Acculan 3Ti.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: napęd do chirurgii urazowej do średnich i małych zabiegów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. ocena techniczna - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.