eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Laszki › SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W W WYSOCKU w okresie 6 miesięcy W NASTĘPUJĄCYCH KATEGORIACH - WARZYWA - OWOCE - WĘDLINY - MIĘSO - KONSERWY MIĘSNE - NABIAŁ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - WYROBY CUKIERNICZE - ARYKUŁY SYPKIE I DŻEMY - MROŻONKI I KONSERWY RYBNE - JAJA - ZIEMNIAKI - PIECZYWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Laszki: SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W W WYSOCKU w okresie 6 miesięcy W NASTĘPUJĄCYCH KATEGORIACH - WARZYWA - OWOCE - WĘDLINY - MIĘSO - KONSERWY MIĘSNE - NABIAŁ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - WYROBY CUKIERNICZE - ARYKUŁY SYPKIE I DŻEMY - MROŻONKI I KONSERWY RYBNE - JAJA - ZIEMNIAKI - PIECZYWO
Numer ogłoszenia: 149484 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku , Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W W WYSOCKU w okresie 6 miesięcy W NASTĘPUJĄCYCH KATEGORIACH - WARZYWA - OWOCE - WĘDLINY - MIĘSO - KONSERWY MIĘSNE - NABIAŁ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - WYROBY CUKIERNICZE - ARYKUŁY SYPKIE I DŻEMY - MROŻONKI I KONSERWY RYBNE - JAJA - ZIEMNIAKI - PIECZYWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według następujących kategorii: Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW Kod CPV - 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9 Kategoria Nr 2 - dostawa OWOCÓW Kod CPV - 03.22.00.00-9 Kategoria Nr 3 - dostawa WĘDLIN Kod CPV - 15.13.11.30-5 Kategoria Nr 4 - dostawa MIĘSA Kod CPV - 15.13.11.10-9 Kategoria Nr 5 - dostawa KONSERW MIĘSNYCH Kod CPV - 15.13.10.00-5 Kategoria Nr 6 - dostawa NABIAŁU Kod CPV - 15.43.00.00-1; 15.50.00.00-3; 15.55.10.00-5 Kategoria Nr 7 - dostawa RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Kod CPV - 15.33.22.00-6; 15.43.00.00-1; 15.89.00.00-3; 15.87.10.00-4; 15.80.00.00-6 Kategoria Nr 8 - dostawa WYROBÓW CUKIERNICZYCH Kod CPV - 15.84.23.00-5 Kategoria Nr 9 - dostawa ARYKUŁÓW SYPKICH I DŻEMÓW Kod CPV - 15.89.00.00-3; 15.33.22.00-6; 15.85.10.00-8 Kategoria Nr 10 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH Kod CPV - 15.22.10.00-3; 15.20.00.00-0; 15.33.11.70-9; 15.11.20.00-6 Kategoria Nr 11 - dostawa JAJ Kod CPV- 03.14.25.00-3 Kategoria Nr 12 - dostawa ZIEMNIAKÓW Kod CPV- 03.21.21.00-1 Część Nr 13 - dostawa PIECZYWA Kod CPV - 15.81.10.00-6 Według zestawienia stanowiącego Załącznik Nr 1 - Formularza cenowego do specyfikacji Sukcesywne zamawianie towaru odbywać się będzie telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Przyjęcie towaru następować będzie w siedzibie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i jakości dostarczonej partii towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 ( pieczywo również w soboty ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.13.11.10-9, 15.13.10.00-5, 15.55.10.00-5, 15.43.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.33.22.00-6, 15.43.00.00-1, 15.89.00.00-3, 15.87.10.00-4, 15.80.00.00-6, 15.84.23.00-5, 15.89.00.00-3, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp: 1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oceny stopnia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym ( aktualne ) pod rygorem odpowiedzialności prawnej Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagańw tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać właściwy środek transportu do dostaw artykułów spożywczych danej kategorii

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagańw tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagańw tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument organów inspekcji sanitarnych stwierdzających sprawowanie nadzoru nad dystrybucją i transportem żywności. Pełnomocnictwo do repezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku 37-543 Laszki Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku 37-543 Laszki Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WĘDLINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wędlin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MIĘSO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KONSERWY MĘSNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa konserw mięsnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: NABIAŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.10.00-5, 15.43.00.00-1, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostwaw różnych artykułów spożywczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.00-6, 15.43.00.00-1, 15.89.00.00-3, 15.87.10.00-4, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYROBY CUKIERNICZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów cukierniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ARTYKUŁY SYPKIE I DŻEMY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów sypkich i dżemów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.33.22.00-6, 58.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MROŻONKI I KONSERWY RYBNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek i konserw rybnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZIEMNIAKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.