eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Zakładu Klinicznej Biologii Molekularnej Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na pięć części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Białystok: Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Zakładu Klinicznej Biologii Molekularnej Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na pięć części.
Numer ogłoszenia: 149476 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Białymstoku, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Zakładu Klinicznej Biologii Molekularnej Akademii Medycznej w Białymstoku z podziałem na pięć części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa aparatury laboratoryjnej dla Zakładu Klinicznej Biologii Molekularnej Akademii Medycznej w Białymstoku wg następujących części: Część Nr 1 w skład której wchodzi: - pionowa zamrażarka niskotemperaturowa -86°C - 1 szt., Część Nr 2 w skład której wchodzi: - pionowa zamrażarka niskotemperaturowa -86°C - 1 szt., Część Nr 3 w skład której wchodzi: - zbiornik z automatycznym napełnianiem, do przechowywania materiału biologicznego w ciekłym azocie - 1 szt., Część Nr 4 w skład której wchodzi: - komora laminarna - 1 szt., Część Nr 5 w skład której wchodzi: - inkubator z atmosferą CO2 - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.11.20 - Zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.20 - Zamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.23.13.10 - Urządzenia mrożące Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące Oryginalny kod CPV: 29.23.14.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.40.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata nastąpi w terminie 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia określonego w danej części zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach; f) udzielą nie krótszej niż 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia; g) posiadają odpowiedni serwis gwarancyjny reagujący w czasie nie dłuższym niż: - 72 godz. tj. 3 dni robocze (dotyczy części Nr 1, 2, 4 i 5), - 48 godz. tj. 2 dni robocze (dotyczy części Nr 3), licząc od dnia zgłoszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji należy rozumieć czas, do upływu którego serwisant stawi się w siedzibie końcowego użytkownika i przystąpi do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek, h) pokryją wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich, koszty materiałów etc.), i) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarczą, wniosą, rozładują, zmontują i uruchomią zamawiany przedmiot zamówienia w siedzibie końcowego użytkownika, w ramach ceny ofertowej, j) zapewnią co najmniej 1 bezpłatny przegląd gwarancyjny. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: a)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b)wypełnione tabele dotyczące opisu przedmiotu zamówienia poszczególnych części - Załącznik Nr 3 do SIWZ, c)wypełniony załącznik Nr 11- tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia; d)wypełnione tabele z parametrami ocenianymi oferowanego przedmiotu zamówienia -Załącznik nr 4 do SIWZ, e)wypełnione tabele oferowanych warunków gwarancji oraz serwisu - Załącznik nr 5 do SIWZ, f)oświadczenie, że zaoferują aparaturę dopuszczoną do obrotu na terytorium RP, posiadającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniającą wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz że dokumenty te przedstawią na każde żądanie Zamawiającego - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, g)prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia - dot. części Nr 1, 2, 3, 4 i 5, h)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani) - załącznik nr 6 do SIWZ, i)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( załącznik nr 2 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; j)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; k)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie; w przypadku spółek cywilnych, wspólnicy składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące nie zalegania przez spółkę w podatku od towarów i usług; l)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie; m) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (co najmniej jedna w każdej części) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia poszczególnych częściach, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; Dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - ( wg załącznika nr 7 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; n) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; o)świadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena techniczna - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna, Sekcja ds. zamówień publicznych, 15-089 Białystok, ul. Mickiewicza 2C, pokój Nr 12A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Kanclerza AMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, pionowej zamrażarki niskotemperaturowej -86°C - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, pionowej zamrażarki niskotemperaturowej -86°C - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zbiornik z automatycznym napełnianiem, do przechowywania materiału biologicznego w ciekłym azocie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i rozładunkiem w miejscu prze-znaczenia, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, zbiornika z automatycznym napełnianiem, do przechowywania materiału biologicznego w ciekłym azocie - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komora laminarna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, komory laminarnej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.14.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Inkubator z atmosferą CO2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i rozładunkiem w miejscu przeznaczenia, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem obsługi, inkubatora z atmosferą CO2 - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.