eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Załuski › Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół (bez opiekuna) na terenie gminy Załuski w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Załuski: Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół (bez opiekuna) na terenie gminy Załuski w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 149453 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Załuski, Załuski 67/4, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 023 6619096, fax 023 6619503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół (bez opiekuna) na terenie gminy Załuski w roku szkolnym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół (bez opiekuna) na terenie gminy Załuski w roku szkolnym 2008-2009. Zakres usług podzielony jest na dwie części: Zadanie I: Dowożenie dzieci do szkól w Kroczewie, Kamienicy i Stróżewie oraz odwożenie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu ok. 104 km. Zadanie II: Dowożenie dzieci do szkół w Stróżewie, Karolinowie i Szczytnie oraz odwożenie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu 50 km. Łącznie w okresie trwania umowy ok. 30 000 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 1.6. spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, 1.7. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą należytość jej wykonania właściwym dokumentem, 1.8. posiadają kadrę techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia, 1.9. posiadają minimum jeden autobus rezerwowy. 1.10. posiadają autobusy wielkościowo dostosowane do ilości przewożonej młodzieży, 1.11 posiadają stosowne uprawnienia i zezwolenia na przewóz osób. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4; 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6. Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 3.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 3.2. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 4.1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu¬mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4.5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny; 4.6. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za¬wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun¬kowej w obliczeniu ceny; 4.7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 1.3. oświadczenie o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 1.4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat - załącznik nr 4. 1.5. zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2.4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2.5. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz kierownictwa firmy i kadry odpowiedzialniej za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich uprawnień, doświadczenia w branży i kwalifikacji zawodowych. 3.2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. 3.3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 4 SIWZ. 3.4. Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 3 do SIWZ. 3.5. Referencje od Zamawiających potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością - przy ofercie złożonej przez podmioty występujące wspólnie, przez każdy podmiot. 3.6. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają minimum 10 - letnie doświadczenie w zakresie przedmiotowych usług, - posiadają minimum trzy autobusy ( dwa do codziennej jazdy + 1 rezerwowy) - posiadają autobusy wielkościowo dostosowane do ilości przewożonej młodzieży (wskazana ilość miejsc siedzących w każdym autobusie - 48) - posiadają stosowne uprawnienia i zezwolenia na przewóz osób, - spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) - korzystać będą z autobusów nie starszych niż 6 - letnie lub po odbudowie z drzwiami pneumatycznie zamykanymi. W przypadku podmiotów występujących wspólnie umowę regulującą ich współpracę zawierającą poniższe postanowienia: - określenie celu zawarcia umowy i czasu jej trwania, - podział robót przewidzianych do wykonania na poszczególne podmioty, - upoważnienie do reprezentacji z określeniem zakresu pełnomocnictwa, - zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy przed wykonaniem wszystkich zobowiązań wynikających z umowy na wykonanie zamówienia, - zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 4.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1 . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.2 . Oferta winna zawierać: oświadczenia lub dokumenty opisane w pkt. 2.1, 2.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych 7.1 . Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 7.2 . Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 7.3 . Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 7.4 . Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 8.1 . Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 8.2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 8.3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8.4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 8.5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów. 8.6. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 8.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, z poświadczeniem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski Załuski 67 09-142 Załuski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski Załuski 67 09-142 Załuski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół (bez opiekuna) na terenie gminy Załuski w roku szkolny 2008/2009 - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie należy rozpocząć o godz. 630 1. Naborówiec, Kamienica, Karnkowo, Kroczewo - 28 km 2. Kroczewo, Stróżewo, Niepiekła, Wojny, Falbogi Wielkie, Kroczewo - 25 km Odwożenie należy rozpocząć o godz. 1310 1. Kroczewo, Niepiekła, Załuski - 5 km 2. Załuski, Zdunowo, Stróżewo, Michałówek, Kroczewo - 13 km 3. Kroczewo, Trębki Nowe, Kroczewo - 6 km 4. Kroczewo, Kamienica, Karnkowo, Naborowo, Naborówiec, Gostolin - 27 km Zakończenie rozwożenie ok. godz.1530. Razem przewożonych ok. 150 dzieci. Dzienna trasa ok. 104 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół (bez opiekuna) na terenie gminy Załuski w roku szkolnym 2008/2009 - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 6 Trasa dowożenia - zadanie II Dowożenie należy rozpocząć o godz. 630 1. Sadówiec, Olszyny, Stróżewo, Zdunowo, Załuski, Koryciska, Smulska, Karolinowo, Szczytno - 25 km Odwożenie należy rozpocząć o godz. 1430 1. Szczytno, Karolinowo, Smulska, Załuski, Zdunowo, Stróżewo, Olszyny, Sadówiec. - 25 km Zakończenie rozwożenie ok. godz.1520. Razem przewożonych ok. 130 dzieci. Dzienna trasa ok. 50 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.72.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.