eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Droga do garaży ul. Granitowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Bieruń: Droga do garaży ul. Granitowa
Numer ogłoszenia: 149438 - 2016; data zamieszczenia: 28.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160281 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Droga do garaży ul. Granitowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inwestycja realizowana jest w ramach zadania pn.: Remont dojazdu do garaży przy ul.Granitowej w Bieruniu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu robót budowlanych związanych z remontem drogi dojazdowej do garaży przy ul. Granitowej w Bieruniu o szerokości jezdni 4,50 m wraz infrastrukturą, tj.: kanalizacją deszczową oraz zabezpieczeniem istniejących sieci: wodociągowej, elektroenergetycznej i teletechnicznej. Obszar inwestycji znajduje się w zasięgu wpływów aktualnej eksploatacji górniczej. W zależności od lokalizacji został on zaliczony do I, II lub III kategorii terenu górniczego. UWAGA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tylko i wyłącznie remontu ciągu trasy I od km 0+0,00 do km 0+093,57 wraz z odwodnieniem wpustami W18, W19 i W21 oraz zabezpieczeniem istniejących sieci. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. Wykonawca przed przystąpieniem do robót wykona ręczne przekopy kontrolne celem dokładnego zlokalizowania uzbrojenia. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Roboty drogowe - przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: rozbiórka i wykonanie nowej konstrukcji jezdni o szerokości 4,50 m, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - pow. 446,50 m2, rozbiórka i ułożenie na ławie betonowej z oporem krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - łączna dł. 183,00 m. Odwodnienie korpusu drogowego: wpust uliczny betonowy z osadnikiem DN500 - 3 szt., kanały z rur PVC śr. zewn. 200 mm - 18,00 m. Sieć wodociągowa, energetyczna i teletechniczna: rury ochronne PE, PCW, PP średnica nominalna fi 300 rury ochronne PE - średnica nominalna fi 58 Regulacje urządzeń istniejących. Wykonanie oznakowania pionowego Dokumentacja powykonawcza (zgodnie z § 10 ust. 5 umowy). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: Dokumentacja projektowa w tym projekt wykonawczy, projekt tymczasowej organizacji ruchu. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Przedmiar robót. Dokumentacja fotograficzna Wzór umowy. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną i wznowi (na swój koszt) zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji i inne. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych garaży w okresie prowadzenia robót. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników poszczególnych garaży o wszelkich utrudnieniach. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). Wykona tymczasową organizację ruchu zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem tymczasowej organizacji ruchu (dostawa, montaż i demontaż oznakowania). Wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów). Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (5 egz. oryginałów zaktualizowanych map geodezyjnych wydanych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu) oraz 2 egz. oryginału oświadczenia o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonego przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy i normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn. zmianami): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz dokumentację fotograficzną w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Zamówienie nie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EFTA. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Nazwy i kody według słownika CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45232452-5 Roboty odwadniające 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7, 45.23.32.52-0, 45.23.24.52-5, 45.23.32.23-8, 45.23.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CAT BRUK inż. Paweł Baron, ul. Bociania 7, 43-220 Bojszowy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176296,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139205,21

  • Oferta z najniższą ceną: 139205,21 / Oferta z najwyższą ceną: 152247,31

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.