eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. ZP.SP.O.272.4.7.2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-13

Łęczna: Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. ZP.SP.O.272.4.7.2015
Numer ogłoszenia: 149409 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Łęcznej , ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 752 20 29, faks 81 752 20 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Powiatu Łęczyńskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. ZP.SP.O.272.4.7.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych o minimalnej liczbie miejsc siedzących 16 plus kierowca, z możliwością przewożenia dwóch osób na wózku inwalidzkim. Poniżej opisane są warunki jakie musi spełniać przedmiot zamówienia. 3. 1. Rok produkcji 1. fabrycznie nowy autobus, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015 3.2. Nadwozie: - liczba przewożonych osób: min. 16 pasażerów (miejsc siedzących) plus kierowca, możliwość przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich. Jeżeli miejsce dla wózków inwalidzkich uzyskiwanie jest w zamian foteli pasażerskich, to fotele te muszą być łatwo demontowane bez użycia narzędzi. minimalna ilość miejsc dla osób przewożonych w na wózkach inwalidzkich: 2 lakier metalizowany - oznakowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych zgodne z przepisami o ruchu drogowym (umieszczenie emblematów o przewozie osób niepełnosprawnych). - sposób wprowadzania osoby na wózku inwalidzkim - po platformie będącej na wyposażeniu autobusu ( platforma płaska, składana z bieżnia wykonana z antypoślizgowej kraty długości min. 2 m.). 3.3. Silnik: - rodzaj paliwa: olej napędowy - pojemność skokowa silnika powyżej 1950 cm3, - moc silnika nie mniejsza niż 110 kW, - emisja zanieczyszczeń nie większa niż przewidziana w normie EURO 5 - emisja CO2 w cyklu mieszanym nie większa niż 316 g-km2 - zużycie energii w cyklu mieszanym (według homologacji) nie większe niż 4,32 MJ-km, co w przeliczeniu na olej napędowy (36MJ-l) daje zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie większe niż 12 litrów-100 km. 3.4. Wyposażenie immobiliser centralny zamek z pilotem 2 komplety kluczyków z pilotami radioodtwarzacz CD wraz z zestawem głośników w tym także w części pasażerskiej klimatyzacja z rozprowadzeniem powietrza w części pasażerskiej ogrzewanie postojowe w części pasażerskiej pełnowymiarowe koło zapasowe oraz narzędzia do zmiany koła (klucze, podnośnik) 2 komplety kół (felgi i opony) letnie i zimowe, (autobus dostarczyć na oponach zimowych) koło zapasowe tylko w wersji letniej chlapacze przednie i tylne (tylko przednie w podwoziach do zabudowy) światła przeciwmgielne tempomat czujniki wspomagające parkowanie tyłem alarm pokrowce wszystkich foteli odtwarzacz dvd ze składanym monitorem zamocowanym przy podsufitce - możliwością oglądania wyświetlanych filmów przez pasażerów CB-Radio zasłony na okna boczne w przestrzeni pasażerskiej nawigacja z mapami Polski i krajów europejskich z dożywotnią aktualizacją wyposażenie obowiązkowe wymagane dla pojazdów tego typu przepisami o ruchu drogowym: apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. 3.5. Gwarancja i serwis: - okres wykonywania przeglądów technicznych nie krótszych niż co 20 tys. kilometrów lub raz na rok, pierwszy przegląd gwarancyjny na koszt Wykonawcy. - serwis w odległości nie dalszej niż 40 km od siedziby Zamawiającego - gwarancja na elementy mechaniczne nie krótsza niż 24 miesiące, - gwarancja na powłokę lakierniczą nie krótsza niż 24 miesiące, 1.gwarancja na perforację nadwozia nie krótsza niż 6 lat. 3.6. Dokumentacja do rejestracji autobusu oraz instrukcje i gwarancje: - oferowany pojazd musi spełnić wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2013r. poz.951 z póź. zm.). - dostarczony autobus musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego. Wykonawca musi więc dostarczyć komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu w odpowiednim wydziale komunikacji w tym miedzy innymi: wyciąg ze świadectwa homologacji autobusu do przewozu min. 17 osób (w tym kierowca) i badanie techniczne okręgowej stacji kontroli pojazdów wykonane po adaptacji polegającej na przystosowaniu do przewozu osób niepełnosprawnych , - wykonawca dostarczy wraz z pojazdem: instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu, książkę przeglądów serwisowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy polegające na dostawie samochodu typu autobus o wartości brutto nie niższej niż 100 000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dojazd do serwisu w promieniu max. do 40 km. - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka SIWZ z zał.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka SIWZ z zał..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna w pok. 111 Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający pozyskuje środki z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w związku z powyższym zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania funduszy na realizację przedmiotowego zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.