eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa miesa, wedlin oraz drobiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Łódź: Dostawa miesa, wedlin oraz drobiu
Numer ogłoszenia: 14939 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew , ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miesa, wedlin oraz drobiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest : dostawa artykułów żywnościowych w postaci mięsa, wędlin oraz drobiu , określonych co do rodzaju i ilości w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 )do następujących placówek: -Domu Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 -Domu Dziennego Pobytu ul. Fabrycznej 19 -Domu Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Domu Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Smetany 4 2. Nazwa i numer według słownika CPV: kod główny 15110000-2 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4. Dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu w godzinach 8.00 - 13.00 w dni wyznaczone przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego sukcesywnie przez okres trwania umowy 6. W ramach wartości poszczególnych części zamówienia, Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziałów postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. -Prawo zamówień publicznych / Dz. Ustaw nr 223 poz. 1655 z 2007 roku oraz Dz. Ustaw nr 171 poz. 1058 z 2008 roku/. 2.Wykonawcy zobowiązani są do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłużone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie: spełnienia/ nie spełnienia. 5.Ofertę Wykonawców którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zamówienia, zostaną dopuszczone do badania i oceny. 6.Wykonawcy którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków zamienia zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oferta wykonawcy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 oraz art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. -Prawo zamówień publicznych / Dz. Ustaw nr 223 poz. 1655 z 2007 roku oraz Dz. Ustaw nr 171 poz. 1058 z 2008 roku/ z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 3 3. Zaakceptowany, przez podpisanie i ostemplowanie przez Wykonawcę wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert. 5. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 6. Dokumenty i oświadczenia wymieniane od pkt. 1 do pkt. 5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności oryginałem przez jedną z osób upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 7. Zamawiający może w celu porównawczym zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych dokumentów. 8. Pełnomocnictwo do wystąpienia w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. /zgodne z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/ 9. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy składają wszystkie dokumenty wspólnie i tym samym potwierdzają, iż partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie, w sumie spełniają wymagane warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz ekonomicznej i finansowej. 10. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie aby: a) każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie ma obowiązek oddzielnego udokumentowania, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach do niniejszego zamówienia.; b) przypadku składania oświadczeń o których mowa w art. 44 ustawy -Prawo zamówień publicznych, dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawcy razem spełniają warunku określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy- Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, iż oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentować w ofercie. Pełnomocnictwo może wynikać z osobnego dokumentu lub umowy. 11. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew 93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 We wtorek w godzinach 9.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew 93-217 Łódź ul. Gen. St. Grota Roweckiego 30 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 We wtorek w godzinach 9.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.