eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branżachCzęść 1 - konstrukcyjno-budowlanej (Nowy Dwór) Część 2 - konstrukcyjno-budowlanej (Skierniewice) Część 3 - inst. sanitarnej (Nowy Dwór, w tyminstalacja chłodnicza) Część 4 - inst. sanitarnej (Skierniewice, w ty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Skierniewice: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branżach: Część 1 - konstrukcyjno-budowlanej (Nowy Dwór) Część 2 - konstrukcyjno-budowlanej (Skierniewice) Część 3 - inst. sanitarnej (Nowy Dwór, w tym: instalacja chłodnicza) Część 4 - inst. sanitarnej (Skierniewice, w tym: instalacja gazowa) - przetarg II
Numer ogłoszenia: 149368 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa , ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332021, faks 046 8333228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branżach: Część 1 - konstrukcyjno-budowlanej (Nowy Dwór) Część 2 - konstrukcyjno-budowlanej (Skierniewice) Część 3 - inst. sanitarnej (Nowy Dwór, w tym: instalacja chłodnicza) Część 4 - inst. sanitarnej (Skierniewice, w tym: instalacja gazowa) - przetarg II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie dla części: Część 1: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji: Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców Część 2: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji: Modernizacja systemu ogrzewania ORO Część 3: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w tym: chłodniczej, wod.-kan. z podłączeniem do istniejącej instalacji, dla inwestycji: Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców Część 4: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w tym: wod.-kan., c.o., gazowej dla inwestycji: Modernizacja systemu ogrzewania ORO. Dane techniczne budowanej Chłodni Doświadczalnej: Budynek jednokondygnacyjny niepodpiwniczony w kształcie litery C o funkcji sezonowej. Konstrukcja obiektu szkieletowa - stalowa konstrukcja nośna, posadowiona na płycie fundamentowej, dachy dwuspadowe. Teren z kostki 477,10 m2 i 85,1 m2 żwirowy chodnik. Powierzchnia zabudowy 484,20 m2, powierzchnia użytkowa 389,10 m2, kubatura 2020,00 m3. Budynek wyposażony w instalacje: chłodniczą (glikolowa instalacja chłodnicza), wodociągowa (ciepła i zimna woda), kanalizacyjna, zewnętrzne szambo, instalacja wodociągowa podłączona do istniejącego przyłącza zewnętrznego. W budynku znajdować się będą: chłodnie do owoców i szkółkarskie (pow. ok. 140,00 m2), magazyn, sortownia, pracownie, pokoje biurowe, szatnie, wc, pokój śniadań oraz antresola na maszyny chłodnicze. Budynek zlokalizowany w Sadzie Ekologicznym ISK w Nowym Dworze gm. Nowy Kawęczyn w odległości ok. 3 km od drogi Skierniewice - Rawa Mazowiecka. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim wielobranżowym określa: - Kompletna dokumentacja budowlano-wykonawcza. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Umowa o roboty budowlane. Oddział Roślin Ozdobnych zlokalizowany jest w Skierniewicach przy ul. Waryńskiego 14. Zakres robót do Modernizacji systemu ogrzewania ORO: 1. Rozbiórka komina stalowego zewnętrznego. 2. Demontaż istniejących urządzeń, roboty rozbiórkowe budowlane i adaptacyjne budynku kotłowni (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, zamurowanie otworów, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie posadzki i okładzin ściennych, itp.). Powierzchnia zabudowy 165,00 m2, kubatura - 891,00 m3. 3. Wykonanie fundamentu pod kominy i kominów. 4. Technologia kotłowni gazowej w oparciu o dwa kotły wodne opalane gazem ziemnym o znamionowej mocy cieplnej 950 kW każdy. 5. Wewnętrzna instalacja gazowa w kotłowni. 6. Wykonanie stacji redukcyjno-pomiarowej zlokalizowanej w linii ogrodzenia działki. 7. Wykonanie zewnętrznej instalacji gazu od stacji redukcyjno-pomiarowej. 8. Wykonanie szafki gazowej zlokalizowanej na ścianie budynku kotłowni. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim wielobranżowym określa: - Projekt modernizacji systemu ogrzewania - kotłownia główna - Projekt modernizacji systemu ogrzewania - stacja redukcyjno-pomiarowa, zewnętrzna i wewnętrzna instalacja gazu - Projekt budowlano-wykonawczy fundamentu i konstrukcji pod kominy - Projekt rozbiórki komina - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Umowa o roboty budowlane. Dokumenty przedmiotowej inwestycji znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Obowiązki inspektora nadzoru: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, SIWZ, STWiOR i pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umowami o realizację inwestycji. 2. Realizacja obowiązków wynikających z postanowienia art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 3. Udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu i terenu budowy Wykonawcy robót (polecenie rozpoczęcia prac). 4. Dbanie o interesy Zamawiającego przez podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 5. Nadzór nad terminowością realizacji prac w szczególności w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę robót wszelkich dokumentów koniecznych dla odbioru przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania. 6. Sprawdzenie prawidłowości wykonania robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz SIWZ i STWiORB. 7. Udział w zorganizowanych naradach roboczych na budowie. 8. Potwierdzanie wykonania robót w protokołach częściowych (końcowych) odbioru robót do fakturowania (kontrola faktycznie wykonanych prac). 9. Udział w czynnościach związanych z ujawnieniem i usunięciem wad w okresie rękojmi oraz przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego. 10. Żądanie od Kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z obowiązującymi normami i przepisami. 11. Pobyt na terenie realizowanej inwestycji w zależności od rzeczywistych potrzeb oraz na każde żądanie Wykonawcy i Zamawiającego, udział w odbiorach przejściowych, częściowych i końcowych. 12. Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzony wpisem w dzienniku budowy i protokołach odbioru. 13. Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego. 14. Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 15. Potwierdzenie usunięcia wad wpisem w dzienniku budowy. 16. Kontrolowanie zgodności robót w zakresie terminowości ich wykonania. 17. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego. 18. Zajęcie stanowiska w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań dodatkowych, nieprzewidzianych, zamiennych, w stosunku do pierwotnie przyjętych, wnioskowanych przez Wykonawcę. 19. Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie robót oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej. 20. Spisywanie protokołów konieczności. 21. Weryfikacja dokumentacji powykonawczej wraz ze złożeniem pisemnego oświadczenia o kompletności dokumentacji powykonawczej. 22. Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolach wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. 23. Sprawdzenie i dostarczenie Zamawiającemu trzy dni przed odbiorem końcowym kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów, prób i sprawdzeń wykonywanych w trakcie trwania robót. 24. Dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej (w dni powszednie). 25. Współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego. 26. Dojazd na budowę we własnym zakresie. 27. Wszystkie inne pośrednie zadania niezbędne do prawidłowego prowadzenia inwestycji. Miejsce realizacji zamówienia: Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców- Nowy Dwór Parcela, gm. Nowy Kawęczyn. Modernizacja systemu ogrzewania ORO - ul. Waryńskiego 14, Skierniewice..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.: a) wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na: - część 1 - nadzór nad budową obiektu o charakterze pawilonowym o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 1.000.000,-zł bez podatku VAT i nadzór nad budową obiektu użyteczności publicznej lub usługowego o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 1.000.000,-zł bez podatku VAT; - część 2 - nadzór nad budową, rozbudową, przebudową obiektu o charakterze przemysłowym, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 200.000,-zł bez podatku VAT; - część 3 - nadzór nad budową instalacji wod.-kan., chłodniczą, w obiektach chłodniczych, dla których wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 400.000,-zł bez podatku VAT; - część 4 - nadzór nad budową, przebudową, modernizacją instalacji gazowej, wod.-kan., c.o., w kotłowni, dla której wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 500.000,-zł bez podatku VAT; b) dysponują osobami: - część 1 - z uprawnieniami do nadzorowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń robót budowlanych i minimum 4 letnim doświadczeniem; - część 2 - z uprawnieniami do nadzorowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń robót budowlanych i minimum 4 letnim doświadczeniem; - część 3 - z uprawnieniami do nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych i minimum 4 letnim doświadczeniem; - część 4 - z uprawnieniami do nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych i minimum 4 letnim doświadczeniem; c) posiadają ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2 W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki musi spełnić każdy z Wykonawców. 3 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, opisane w części 9 specyfikacji. Niespełnienie wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1; 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum dwie usługi), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 2. Jako odpowiadające swoim rodzajem, Zamawiający uzna usługi, polegające na: - część 1 - nadzór nad budową obiektu o charakterze pawilonowym o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 1.000.000,-zł bez podatku VAT i nadzór nad budową obiektu użyteczności publicznej lub usługowego o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 1.000.000,-zł bez podatku VAT; - część 2 - nadzór nad budową rozbudowa, przebudową obiektu o charakterze przemysłowym, dla którego wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 200.000,-zł bez podatku VAT; - część 3 - nadzór nad budową instalacji wod.-kan., chłodniczą, w obiektach chłodniczych, dla których wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 400.000,-zł bez podatku VAT; - część 4 - nadzór nad budową, przebudową, modernizacją instalacji gazowej wod.-kan., c.o., w kotłowni, dla której wartość robót wg kosztorysu wynosiła nie mniej niż 500.000,-zł bez podatku VAT; 4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5 Zaświadczenie lub inny dokument ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 9.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8 Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2. Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 - składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 - składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, - pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 8.3. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. 9 Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 21 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konstrukcyjno-budowlanej (Nowy Dwór).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji: Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konstrukcyjno-budowlanej (Skierniewice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla inwestycji: Modernizacja systemu ogrzewania ORO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: inst. sanitarnej (Nowy Dwór, w tym: instalacja chłodnicza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w tym: chłodniczej, wod.-kan. z podłączeniem do istniejącej instalacji, dla inwestycji: Budowa Chłodni Doświadczalnej z Pracownią do Oceny Jakości Pozbiorczej Owoców.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: inst. sanitarnej (Skierniewice, w tym: instalacja gazowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w tym: wod.-kan., c.o., gazowej dla inwestycji: Modernizacja systemu ogrzewania ORO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.