eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Wrocław: Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 149356 - 2016; data zamieszczenia: 28.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151823 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres prac określa Załącznik nr 7.1 dokumentacji - zakres remontu T-15. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimalnego okresu gwarancji - 5 lat (60 miesięcy) na wykonany przedmiot umowy. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 10 wzoru umowy (zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 4. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu remontu celem ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00 - 22:00, z zaznaczeniem, że prace głośne ( np. przekucia, prace z elektronarzędziami, itp.) mogą być prowadzone tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Nie należy prowadzić żadnych prac w okresie Juwenaliów (08-13.05.2017 r.) oraz Świąt Bożego Narodzenia (24-26.12.2016 r.) i Wielkanocy (15-17.04.2017 r.) 5. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia placu budowy do stanu użytkowego (do zakwaterowania), tj. kompleksowego posprzątania polegającego m.in. na dokładnym umyciu: okien (od wewnątrz i od zewnątrz wraz z ramami okiennymi ), drzwi, podłóg, sprzętu AGD, odkurzeniu mebli (ewentualnie praniu tapicerki jeśli będzie nieodpowiednio zabezpieczona) i innych potrzebnych pracach porządkowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z jednego dźwigu osobowego pod warunkiem uzgodnienia zasad użytkowania i sposobu zabezpieczenia z użytkownikiem oraz pokrycia kosztów konserwacji w okresie korzystania. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wyposażenia pomieszczeń po przekazaniu terenu remontu. 8. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania na budynku poza godzinami pracy bez wiedzy Zamawiającego. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na montaż zsypu systemowego. 10. Zamawiający dopuszcza udostępnienie pomieszczenia na zaplecze biurowe budowy, ok 20m2, do uzgodnienia w trakcie wprowadzenia Wykonawcy na budowę. 11. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 14.06.2017 r. Prace będą wykonywane etapowo wg załączonych wytycznych do harmonogramu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.11.20 - 45.31.11.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAD A.K.S. Stanisław Sadowski, ul. Koszarowa 46/3, 51-149 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1172214,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1632516,54

  • Oferta z najniższą ceną: 1463844,27 / Oferta z najwyższą ceną: 1821527,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.