To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-28
Wrocław: Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 149356 - 2016; data zamieszczenia: 28.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151823 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres prac określa Załącznik nr 7.1 dokumentacji - zakres remontu T-15. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimalnego okresu gwarancji - 5 lat (60 miesięcy) na wykonany przedmiot umowy. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 10 wzoru umowy (zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 4. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu remontu celem ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00 - 22:00, z zaznaczeniem, że prace głośne ( np. przekucia, prace z elektronarzędziami, itp.) mogą być prowadzone tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Nie należy prowadzić żadnych prac w okresie Juwenaliów (08-13.05.2017 r.) oraz Świąt Bożego Narodzenia (24-26.12.2016 r.) i Wielkanocy (15-17.04.2017 r.) 5. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia placu budowy do stanu użytkowego (do zakwaterowania), tj. kompleksowego posprzątania polegającego m.in. na dokładnym umyciu: okien (od wewnątrz i od zewnątrz wraz z ramami okiennymi ), drzwi, podłóg, sprzętu AGD, odkurzeniu mebli (ewentualnie praniu tapicerki jeśli będzie nieodpowiednio zabezpieczona) i innych potrzebnych pracach porządkowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z jednego dźwigu osobowego pod warunkiem uzgodnienia zasad użytkowania i sposobu zabezpieczenia z użytkownikiem oraz pokrycia kosztów konserwacji w okresie korzystania. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wyposażenia pomieszczeń po przekazaniu terenu remontu. 8. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania na budynku poza godzinami pracy bez wiedzy Zamawiającego. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na montaż zsypu systemowego. 10. Zamawiający dopuszcza udostępnienie pomieszczenia na zaplecze biurowe budowy, ok 20m2, do uzgodnienia w trakcie wprowadzenia Wykonawcy na budowę. 11. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 14.06.2017 r. Prace będą wykonywane etapowo wg załączonych wytycznych do harmonogramu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.11.20 - 45.31.11.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
- SAD A.K.S. Stanisław Sadowski, ul. Koszarowa 46/3, 51-149 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1172214,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1632516,54
Oferta z najniższą ceną: 1463844,27 / Oferta z najwyższą ceną: 1821527,94
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.