Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Świnoujście: Roboty elewacyjno-sanitarne
Numer ogłoszenia: 149349 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakłady Komunalne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty elewacyjno-sanitarne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych: elewacyjno- sanitarnych na budynku przy ul. Łużyckiej 1 w Świnoujściu. Podstawowy zakres robót: 1.Wykonanie docieplenia budynku wraz z kolorystyką elewacji 2.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3. Izolacja przeciwwodna ścian fundamentowych 4. Odprowadzenie wód opadowych z dachu 5.Roboty towarzyszące Szczegółowy zakres prac ujęty jest w załączniku nr 1 i 1a ( przedmiar robót), 1b Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez mgr inż. arch. R. Zielińskiego i instalacje sanitarne: wykonaną przez mgr inż. K. Gogulskiego Prace prowadzić pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane oraz prowadzić dziennik budowy. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykonanie prac w oparciu o materiały nie gorsze niż określone w dokumentacji Dokumentacja do wglądu pokój nr 14 w godz. 7.00-9.00 i 11.00- 13.00
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1.Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych/ z późniejszymi zmianami/ oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferenci którzy udzielą co najmniej: - 5 lat gwarancji na elewację - 5 lat gwarancji na stolarkę okienną i drzwiową - materiał - 2 lata gwarancji na pozostałe prace, materiały i robociznę 3.Oferenci którzy wykażą, że w okresie ostatnich 2 lat wykonali należycie co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia- roboty elewacyjne. 4.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 3) Oceny spełnienia warunku w postępowaniu dokona Zamawiający w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę wg zasady: spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny na dzień składania ofert wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b/ oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika nr 2, c/ wykaz robót na roboty elewacyjne oraz dokumenty na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie - protokoły odbioru końcowego, d/ oferta winna być sporządzona wg wzoru formularza oferty - wg zał. nr 3, e/ zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy załącznik nr 4, f/ dokumenty potwierdzające, że materiały oferowane przez wykonawcę spełniają wymogi nie gorsze niż określone w dokumentacji i SIWZ ( dot. oferty wariantowej). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakłady Komunalne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty ) w ZGM ul. Monte Cassino 8, pokój nr 14, bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: ZGM-sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7:00 -15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont nabrzeża MP 71 w kk 4370
- Obsługa i bieżące utrzymanie ogólnodostępnych toalet publicznych w Świnoujściu
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego i Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Plac aktywności fizycznej - OCR od Juniora do Seniora" przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu
- Administrowanie i utrzymanie Cmentarzy Komunalnych w Świnoujściu w roku 2024
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.