eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie renowacji tynków elewacji wraz z kolorystyką i termomodernizacją budynku administracyjnego KPP w Strzelcach Opolskich ul. Piłsudskiego 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Opole: Wykonanie renowacji tynków elewacji wraz z kolorystyką i termomodernizacją budynku administracyjnego KPP w Strzelcach Opolskich ul. Piłsudskiego 3
Numer ogłoszenia: 149328 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie renowacji tynków elewacji wraz z kolorystyką i termomodernizacją budynku administracyjnego KPP w Strzelcach Opolskich ul. Piłsudskiego 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu renowacji tynków elewacji wraz z kolorystyką i termomodernizacją budynku administracyjnego KPP w Strzelcach Opolskich. Zakres robót obejmuje, m. in.: ustawienie rusztowań zewnętrznych rurowo - ramowych, - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, oklejenie folią budowlaną, - mycie starych istniejących tynków zewnętrznych, - skucie i naprawa tynków głuchych, - naprawa ubytków tynków elewacji, - uzupełnienie ubytków i naprawa gzymsów, - wykonanie termomodernizacji elewacji ze styropianu gr. 12 cm, - wykonanie tynku zewnętrznego kolorowego zgodnie z projektem kolorystyki, - wykonanie instalacji odgromowej jako naciągowej podtynkowej. Opis przedmiotu zamówienia w formie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca może pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca może pod nr telefonu +48 77/422 25 09 uzgodnić termin zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia. Wykonawca może powierzyć do wykonania podwykonawcom roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Wykonywanie robót przy udziale podwykonawców może odbywać się za aprobatą Zamawiającego, wyłącznie na zasadach określonych w art. 647 Kodeksu cywilnego. Wielkość lub zakres zamówienia: Wartość przy zaokrągleniu w górę ok. 84 tys. EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli z oświadczenia wykonawcy wynika, że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a żądane dokumenty potwierdzające składane z ofertą, dokumentują w sposób nie budzący wątpliwości, że wykonawca: - jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), której powierzy pełnienie obowiązków kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą następujących oświadczeń: Oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi osoby której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2 45-077 Opole pok. nr 168.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj.: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; pok. nr 204..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.