Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola (numer sprawy: 23/ZP/12)
Numer ogłoszenia: 149244 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola (numer sprawy: 23/ZP/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Wola Al. Solidarności 90 w Warszawie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nierefabrykowane, gdzie: a) za oryginalne zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta drukarek/urządzeń oraz dostarczone w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta; b) za fabrycznie nowe zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nieregenerowane, nie napełniane powtórnie na aktualnej gwarancji producenta; c) za nierefabrykowane zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nienapełniane powtórnie w oryginalnych opakowaniach fabrycznych zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt, termin jego ważności, posiadające znak firmowy producenta; d) każdy toner musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, (obowiązek posiadania indywidualnego numeru seryjnego nie dotyczy tonerów OKI 430D, OKI B431d) oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert o asortymencie równoważnym, z uwzględnieniem niżej wymienionych wymagań: a) pojemność, czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż produktów oryginalnych, wydajność tonerów winna być potwierdzona dołączonymi do oferty raportami z testów wykonanych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 (dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych), lub normami równoważnymi; b) produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych, tj. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku itp., w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta urządzeń wskazanych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; c) w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych wymaga się spełnienia norm ISO 9001:2000 lub norm równoważnych; 4) Szczegółowe warunki dostawy przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Gwarancja Okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne powinien wynosić 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w części V SIWZ złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymagań jakościowych w przypadku oferowanych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ. 2. W przypadku oferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymagań jakościowych w przypadku oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 B do SIWZ, 2) raporty z testów wydajności: dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych - wg normy ISO/IEC 19752, dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych - wg normy ISO/IEC 19798, lub normami równoważnymi, 3) zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzające, że w procesie produkcji materiałów eksploatacyjnych stosowana jest norma jakościowa - ISO 9001:2000. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przy produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych środków zapewnienia jakości.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy w §7, tj.: 1) strony umowy dopuszczają możliwość zmiany jej postanowień w zakresie sposobu realizacji zamówienia, 2) wszelkie zmiany treści umowy i jej uzupełnienia dokonywane mogą być tylko w formie pisemnego aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać (za cenę 5,60zł) w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Warszawa, Al. Solidarności 90, pok. nr 220..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.