eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (berety, kominiarki, rękawice), sprawa nr 18/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Kraków: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (berety, kominiarki, rękawice), sprawa nr 18/2014
Numer ogłoszenia: 14923 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (berety, kominiarki, rękawice), sprawa nr 18/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania obejmująca swym zakresem 5 zadań zgodnie z poniższym zestawieniem: Zadanie nr 1 - Beret (dla Wojsk Specjalnych) - 2 365 szt. Zadanie nr 2 - Kominiarka z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu -802 szt. Zadanie nr 3 - Rękawice do zjazdów na linie cienkiej - 602 pary Zadanie nr 4 - Rękawice do zjazdów na linie grubej - 602 pary Zadanie nr 5 - Rękawice z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu - 602 pary.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10-2, 18.14.30.00-3, 18.42.40.00-7, 18.42.40.00-7, 18.42.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla zadania nr 1 - 1 850,00 zł dla zadania nr 2 - 1 250,00 zł dla zadania nr 3 - 1 350,00 zł dla zadania nr 4 - 850,00 zł dla zadania nr 5 - 1 100,00 zł W przypadku składania ofert więcej niż jedno zadanie kwota wadium nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających tym zadaniom, (tzn. jeżeli wykonawca zaoferuje realizacje zamówienia w zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2 wówczas musi wnieść wadium w wysokości 3 100,00 złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o treść dokumentów złożonych przez wykonawcę (tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykazu wykonanych dostaw oraz dowodów potwierdzających czy wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jeżeli treść przedłożonych dokumentów potwierdzi, iż wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla wszystkich zadań uznawane będą dostawy umundurowania i/lub wyekwipowania dla służb mundurowych), o łącznej wartości nie mniejszej niż dla zadania nr 1 - 29 000,00 zł dla zadania nr 2 - 19 000,00 zł dla zadania nr 3 - 21 000,00 zł dla zadania nr 4 - 13 000,00 zł dla zadania nr 5 - 17 000,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających tym zadaniom, (tzn. jeżeli wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 48 000,00 złotych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia musi wykazać co najmniej jeden z tych wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć: 1. dla wszystkich zadań - oświadczenie wykonawcy o zgodności parametrów oferowanych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania z zapisami zawartymi w odpowiednich WTU. 2. dla zadania nr 1 - dokument wystawiony przez producenta/importera lub wykonawcę o parametrach tkaniny zasadniczej; dla zadania nr 2 - wyniki badań laboratoryjnych dzianiny wykonane w laboratorium posiadającym akredytację PCA; dla zadania nr 3 - dokument wystawiony przez producenta/importera lub wykonawcę o parametrach skór, dzianin i tkanin oraz certyfikat oceny typu WE; dla zadania nr 4 - dokument wystawiony przez producenta/importera lub wykonawcę o parametrach skór, dzianin i tkanin oraz certyfikat oceny typu WE; dla zadania nr 5 - dokument wystawiony przez producenta/importera lub wykonawcę o parametrach skór i dzianin; 3. próbkę (wzór) oferowanych w ramach danego zadania przedmiotów umundurowania i wyekwipowania zgodnie z poniższym zestawieniem: Zadanie nr 1 - Beret (dla Wojsk Specjalnych) - jako próbkę (wzór) wraz z ofertą należy złożyć jedną sztukę beretu w rozmiarze 56; Zadanie nr 2 - Kominiarka z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu - jako próbkę (wzór) wraz z ofertą należy złożyć jedną sztukę kominiarki z dzianiny trudnopalnej w kamuflażu; Zadanie nr 3 - Rękawice do zjazdów na linie cienkiej jako próbkę (wzór) wraz z ofertą należy złożyć jedną parę rękawic do zjazdu na linie cienkiej w rozmiarze 9; Zadanie nr 4 - Rękawice do zjazdów na linie grubej - jako próbkę (wzór) wraz z ofertą należy złożyć jedną parę rękawic do zjazdu na linie grubej w rozmiarze 9 Zadanie nr 5 - Rękawice z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu - jako próbkę (wzór) wraz z ofertą należy złożyć jedną parę rękawic z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu w rozmiarze 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach w sposób określony poniżej: 1) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 2) zmiany organu realizującego wojskowy odbiór (74 RPW, QAR); 3) zmiany norm przedmiotowych lub WTU na produkt: a) zmiany surowca lub półproduktu; b) zmiany parametrów jakościowych; c) zmiany metod badań. 4) zmiany terminu dostawy spowodowanej siłą wyższą lub wynikającą ze zmian opisanych w pkt od 1 do 3 lub dokonaną wskutek zaistnienia którejkolwiek z przesłanek z § 3 ust. 2 umowy, 5) przedłużenia terminu wykonania umowy a także przedłużenia terminu poszczególnych dostaw - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 7) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 3. Zamawiający może, wedle własnego uznania na prośbę Wykonawcy wyrazić zgodę na przedłużenie terminu poszczególnej dostawy o okres nie dłuższy niż 7 dni. Za okres tak przedłużonego terminu dostawy nie nalicza się kar umownych. Przedłużenie terminu jest dopuszczalne w całym okresie obowiązywania umowy tylko raz dla każdej poszczególnej dostawy opisanej w Planie dostaw przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w 2014 roku. 4. Zamawiający może w porozumieniu z Wykonawcą dokonać zmiany § 12 ust. 5 umowy, poprzez jego wykreślenie, bądź zmianę terminu odstąpienia na nie dłuższy niż 31.12.2014 roku, gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych. 5. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok 24- Sekcja Zamówień Publicznych...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania - Beret (dla Wojsk Specjalnych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj beretów (dla Wojsk Specjalnych) w ilości 2 365 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. kominiarka z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. kominiarek z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu w ilości 802 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. rękawice do zjazdów na linie cienkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. rękawic do zjazdów na linie cienkiej w ilości 602 pary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. rękawice do zjazdów na linie grubej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. rękawic do zjazdów na linie grubej w ilości 602 pary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. rękawice z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania tj. rękawice z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.