Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Katowice: WSPARCIE SERWISOWE DLA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ
Numer ogłoszenia: 149235 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WSPARCIE SERWISOWE DLA INFRASTRUKTURY SERWEROWEJ ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NFZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia serwisowego dla infrastruktury serwerowej Śląskiego OW NFZ, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również konsultacje (do 80 godzin w okresie realizacji zamówienia - do wykorzystania w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz na wniosek Zamawiającego). Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy określa warunki ewentualnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest między innymi do złożenia w treści formularza opis przedmiotu zamówienia: 1)oświadczenia, iż przedmiot zamówienia będzie wykonywany w sposób zgodny z najlepszą wiedzą i doświadczeniem, z udziałem osób (co najmniej 1) posiadających: a)dowolny certyfikat z zakresu administracji i konfiguracji systemu operacyjnego HP-UX, np.: HP ASE - HP-UX 11i v3 Administrator V1 lub HP ATP - HP-UX 11i v3 Administrator V1; b)dowolny certyfikat z zakresu administracji i konfiguracji posiadanych przełączników SAN np.: Brocade Certified Fabric Administrator; c)dowolny certyfikat producenta posiadanych macierzy z zakresu ich administracji lub konfiguracji np.: HP ASE - Storage Solutions Architect V1 Active Register lub HP ATP - Storage Solutions V1; d)dowolny certyfikat producenta posiadanych serwerów z zakresu ich administracji lub konfiguracji np.: HP ASE - ProLiant Server Solutions Integrator V2 Active Register lub HP ASE - Server Solutions Architect V2. W dniu zawarcia umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu listę osób (co najmniej 1 osoba) wraz z kopią stosownych certyfikatów. 2)oświadczenia, iż dostarczone aktualizacje (tj. wszelkie poprawki, nowe wersje, zmiany, modyfikacje etc.) licencji na oprogramowanie objęte wsparciem serwisowym, nie będą naruszały praw, w tym prawa własności, praw autorskich innych osób lub podmiotów. Licencje dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia będą uprawniały Zamawiającego do użytkowania dostarczonych aktualizacji zgodnie z ich przeznaczeniem w pełnym zakresie ich funkcjonalności. 3. Wykonawca w pkt 5 formularza oferty zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące oferowanego okna czasowego. Zaoferowane okno czasowe, a więc czasokres, w jakim Zamawiający będzie mógł dokonywać zgłoszeń w ramach wsparcia serwisowego, będzie podlegało ocenie w II kryterium oceny ofert. 4.Termin wykonania zamówienia: przez okres 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem poniższego: a)jeżeli umowa zostanie zawarta przed dniem 05.09.2016 r., rozpoczęcie wsparcia serwisowego w zakresie objętym Tabelą II formularza kalkulacja cenowa nastąpi dopiero w dniu 05.09.2016 r., a zakończy się wraz z upływem 6-miesięcznego okresu liczonego od dnia zawarcia umowy. W takim przypadku wsparcie serwisowe w zakresie objętym Tabelą II formularza kalkulacja cenowa będzie świadczone w okresie krótszym niż 6 miesięcy, a Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za okres faktycznego świadczenia wsparcia serwisowego. b)jeżeli umowa zostanie zawarta nie wcześniej niż 05.09.2016 r., rozpoczęcie wsparcia serwisowego zarówno w zakresie objętym Tabelą I jak i Tabelą II formularza kalkulacja cenowa nastąpi w dniu zawarcia umowy, a zakończy się wraz z upływem 6-miesięcznego okresu liczonego od dnia zawarcia umowy. ---Jednocześnie przewiduje się możliwość wcześniejszego rozwiązania przyszłej umowy przez Zamawiającego - w całości lub w części - w okolicznościach opisanych we wzorze umowy. Rozwiązanie umowy w części może dotyczyć każdej z pozycji wycenionej odpowiednio w Tabeli I oraz Tabeli II formularza kalkulacja cenowa. ---W ramach przedmiotu zamówienia, w okresie jego realizacji Wykonawca winien zapewnić 80 godzin konsultacji do wykorzystania w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz na wniosek Zamawiającego (podana liczba godzin konsultacji jest liczbą maksymalną; Zamawiający nie jest zobowiązany wykorzystać pełnej liczby godzin konsultacji). ---Licencje na oprogramowanie dostarczone w ramach aktualizacji winny zostać udzielone na czas nieoznaczony. 5. Infrastruktura serwerowa Śląskiego OW NFZ znajduje się w budynku przy ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice oraz w budynku przy ul. gen. Jankego 15a, 40-615 Katowice..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i poz. 1240). a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. b) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust.4a oraz ust.5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 3) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okno czasowe (dostępność zgłoszeń) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w całości lub w części przed upływem okresu, na jaki została zawarta, w sytuacji, gdy w okresie obowiązywania niniejszej umowy, decyzją Centrali NFZ, zostanie zawarta inna umowa na wsparcie serwisowe obejmująca całość lub część infrastruktury serwerowej Śląskiego OW NFZ, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy. W takim przypadku rozwiązanie niniejszej umowy (w całości lub w części) nastąpi w drodze pisemnego oświadczenia Zamawiającego skierowanego do Wykonawcy wskazującego jako datę rozwiązania umowy w całości lub w części dzień poprzedzający rozpoczęcie kolejnego okresu rozliczeniowego, odpowiednio w zakresie objętym Tabelą I i Tabelą II załącznika nr 2 do umowy. Rozwiązanie umowy w części może dotyczyć każdej z pozycji wycenionej odpowiednio w Tabeli I oraz Tabeli II załącznika nr 2 do umowy. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy (w całości lub w części) Zamawiający zobowiązuje się złożyć Wykonawcy co najmniej na 21 dni przed wskazanym w oświadczeniu dniem rozwiązania umowy (w całości lub w części). W przypadku rozwiązania umowy w części, zmiana ta wraz z jej konsekwencjami w postaci zmniejszenia wynagrodzenia zostanie wprowadzona do umowy w drodze pisemnego aneksu. 2) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, zmiana ta zostanie uwzględniona w umowie w następujący sposób. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia i/lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy albo - w sytuacji, gdy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązany będzie odprowadzać Zamawiający - zwiększenie wydatku brutto po stronie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma poniesionych przez Zamawiającego wydatków brutto osiągnie lub zbliży się do wysokości ceny oferty netto Wykonawcy powiększonej o podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu złożenia oferty w zamówieniu nr 20/pn/2016. W przypadku skrócenia terminu realizacji umowy, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 wysokości miesięcznego wynagrodzenia za wsparcie serwisowe odpowiednio w zakresie objętym Tabelą I i Tabelą II załącznika nr 2 do umowy. 3) Ewentualna zmiana osób, o których mowa w par.1 ust.6 umowy, w toku realizacji umowy wymaga jedynie jednostronnego pisemnego powiadomienia Zamawiającego oraz dostarczenia aktualnej listy osób wraz z kopią stosownych certyfikatów. 4) Ewentualna zmiana osób wskazanych w par.4 ust. 1, 2 lub 3 dla swojej skuteczności będzie wymagała jedynie jednostronnego pisemnego oświadczenia skierowanego do drugiej Strony umowy. W treści oświadczenia winien zostać wskazany termin, od którego zmiana obowiązuje. 5) W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Serwis sterowników GTS
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.