eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Zabrze: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 149169 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, fax 032 3734821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: część 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 1 zlokalizowany przy ul. Szramka 7 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 44 483,07 - powierzchnia do sprzątania w mb 3 640,64. część 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 36 889,36 - powierzchnia do sprzątania w mb 2 235,13. część 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 45 340,36 - powierzchnia do sprzątania w mb 2 410,89. część 4 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 28 211,69 - powierzchnia do sprzątania w mb 1 335,13. cześć 5 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 5 zlokalizowany przy ul. Wajzera 21, Punkt Obsługi Mieszkańców nr 6 zlokalizowany przy ul. Wawrzyńskiej 19 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 18 017,28 - powierzchnia do sprzątania w mb 1 179,69. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez wykonawców do każdego w/w zadania z osobna, do kilku lub do wszystkich naraz. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na adres: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41 - 800 Zabrze fax 048 32 373-48-33, e-mail: jofgn@poczta.fm Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 - 4 100,00 PLN, - dla części 2 - 3 400,00 PLN, - dla części 3 - 4 100,00 PLN, - dla części 4 - 2 600,00 PLN, - dla części 5 - 1 600,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 100 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 20 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN ; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Zamawiający nie dopuszcza wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze pokój 14.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze pokój 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 1 zlokalizowany przy ul. Szramka 7 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 44 483,07 - powierzchnia do sprzątania w mb 3 640,64..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 36 889,36 - powierzchnia do sprzątania w mb 2 235,13..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 45 340,36 - powierzchnia do sprzątania w mb 2 410,89..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 28 211,69 - powierzchnia do sprzątania w mb 1 335,13..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie czystości wewnętrznych powierzchni wspólnego użytkowania nieruchomości komunalnych będących w zarządzaniu Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cześć 5 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 5 zlokalizowany przy ul. Wajzera 21, Punkt Obsługi Mieszkańców nr 6 zlokalizowany przy ul. Wawrzyńskiej 19 - powierzchnia przeznaczona do sprzątania w m2 18 017,28 - powierzchnia do sprzątania w mb 1 179,69..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.