eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów Łubnice i Wyszanów oraz informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Wieruszów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów Łubnice i Wyszanów oraz informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Numer ogłoszenia: 149121 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 0-62 78-42-299, 78-31-996, fax 0-62 78-31-963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów Łubnice i Wyszanów oraz informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów Łubnice i Wyszanów oraz informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: Część nr 1 : Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Łubnice. Nr obrębu: 6, Powierzchnia obrębu: 1234 ha, Ilość działek w obrębie 2520, Ilość jednostek rejestrowych gruntowych: 567, Ilość lokali ( przybliżona ):10, Ilość budynków w obrębie ( przybliżona): 1250, Część nr 2: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Wyszanów. Nr obrębu: 12, Powierzchnia obrębu: 1320 ha, Ilość działek w obrębie: 1275, Ilość jednostek rejestrowych gruntowych: 412, Ilość lokali w obrębie ( przybliżona):4, Ilość budynków w obrębie ( przybliżona): 700, Część nr 3 : Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przedmiotem zamówienia w tej części jest archiwizacja i przekształcenie do postaci cyfrowej całego powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Archiwizacji podlegać będą: mapy katastralne w układzie lokalnym: ok. 100, szkice polowe katastralne: ok. 200, operaty do celów prawnych: 6669 szt., operaty sytuacyjno-wysokościowe: 7560szt. Przekształceniu do wersji cyfrowej podlegać będą mapy i szkice katastralne, operaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe Oryginalny kod CPV: 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część nr 1: 1.000,00 zł , Część nr 2: 600,00 zł , Część nr 3: nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykażą, że co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywała niniejsze zamówienie, posiada uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.), 6) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadznenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na założeniu ewidencji budynków i lokali ( pkt 6 nie dotyczy części 3 niniejszego zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655), 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie według wzoru załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) Dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywała niniejsze zamówienie posiada uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005r. , Nr 240, poz. 2027 ze zm.), 6) Wykaz wykonanych zamówień według wzoru załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie. Powyższe pkt 6 i 7 nie dotyczą części nr 3 zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-wieruszowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, pok. 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podany w pkt II.2 termin wykonania zamówienia: data zakończenia dotyczy części nr 1 i 2 niniejszego zamówienia. Termin wykonania części nr 3: data zakończenia 28/02/2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Łubnice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Łubnice. Nr obrębu: 6, Powierzchnia obrębu: 1234 ha, Ilość działek w obrębie : 2520, Ilość jednostek rejestrowych gruntowych: 567, Ilość lokali w obrębie ( przybliżona ): 10, Ilość budynków w obrębie ( przybliżona): 1250.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - zalożenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Wyszanów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - zalożenie ewidencji budynków i lokali dla obrębu Wyszanów. Nr obrębu:12, Powierzchnia obrębu: 1320 ha, Ilość działek w obrębie : 1275, Ilość jednostek rejestrowych gruntowych: 412, Ilość lokali w obrębie ( przybliżona ): 4, Ilość budynków w obrębie ( przybliżona): 700.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Informatyzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest archiwizacja i przekształcenie do postaci cyfrowej całego powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Archiwizacji podlegać będą: mapy katastralne w układzie lokalnym: ok. 100, szkice polowe katastralne : ok. 200, operaty do celów prawnych : 6669szt., operaty sytuacyjno-wysokościowe: 7560szt. Przekształceniu do wersji cyfrowej podlegać będą mapy i szkice katastralne, operaty..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.