eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Remont dróg gminnych w m. Końskowola i Sielce gm. Końskowola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Końskowola: Remont dróg gminnych w m. Końskowola i Sielce gm. Końskowola
Numer ogłoszenia: 149063 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola , ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, faks 081 8816202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konskowola.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w m. Końskowola i Sielce gm. Końskowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych w m. Końskowola i Sielce gm. Końskowola. Zakres zamówienia obejmuje: Część 1 - Zadanie Nr 1: Remont drogi gminnej w m. Sielce 1.1 Remont drogi gminnej nr 107701L w m. Sielce na odcinku o długości 230mb. Do wykonania przewidziane są następujące roboty drogowe: oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej - 1340,52m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 1340,52m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową ręcznie (uzupełnienie lokalnych ubytków i nierówności 120m2) - 12t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) wraz z transportem - 1340,52m2; plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10cm (odsłonięcie istniejącego przy krawędziach za pomocą równiarki wraz z ponownym wyprofilowaniem po wykonaniu nawierzchni) - 230m2. Część 2 - Zadanie Nr 2: Remont dróg i ulic w m. Końskowola 2.1 Remont nawierzchni drogi dojazdowej do osiedla mieszkaniowego budynków jednorodzinnych i wielorodzinnych w m. Końskowola - dz. nr 1840/3. Do wykonania przewidziane są następujące roboty drogowe: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych - 2495m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 4990m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową mechaniczne - 187,13t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna KR1-2) wraz z transportem - 2495m2; regulacja pionowa studzienek teleskopowych kanalizacji sanitarnej - 13szt. 2.2 Remont nawierzchni drogi dojazdowej do osiedla mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego Końskowola - Ogród - dz. nr 1935. Do wykonania przewidziane są następujące roboty drogowe: regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - 3szt.; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych z betonu i kostki - 1010m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 2020m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 75,75t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna KR1-2) wraz z transportem - 1010m2. 2.3 Remont nawierzchni ulicy Zakładowa - Pożowska w m. Końskowola, dz. nr 1810/5 i 1810/17. Do wykonania przewidziane są następujące roboty drogowe: regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - 6szt.; koryta gł. 30cm. wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni - 165m2; warstwy odsączające z piasku zagęszczane mechanicznie o gr. 10cm - 165m2; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm - 165m2; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 880m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 880m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne (śr. gr 4 cm) - 49,5t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3cm (warstwa ścieralna) - 440m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna KR1-2) wraz z transportem - 440m2. Uszczegółowienie zakresu robót zawierają w projekty budowlane, stanowiące załącznik Nr 7.1-7.4 do SIWZ oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 8.1-8.4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca winien złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art.22 ust. 1 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.. Za spełnienie warunku uznaje się wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej 2 roboty drogowe polegające na remoncie dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 70.000,00zł każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Za spełnienie warunku uznaje się wykazanie: dysponowania kierownikiem budowy z uprawnieniami do robot drogowych oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien złożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składki na to ubezpieczenie; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub informację potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Za spełnienie warunku uważa się dysponowanie środkami w wysokości 350.000zł lub zdolność kredytową o tej samej wartości. Wykonawca może przedstawić alternatywne do zakładanego potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej przez przedstawienie innych dokumentów (jeżeli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów wymaganych przez zamawiającego), które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konskowola.bip.e-zeto.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Końskowola ul. Pożowska 3a 24-130 Końskowola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Końskowola ul. Pożowska 3a 24-130 Końskowola I piętro pok.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej w m. Sielce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej - 1340,52m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 1340,52m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową ręcznie (uzupełnienie lokalnych ubytków i nierówności 120m2) - 12t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) wraz z transportem - 1340,52m2; plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10cm (odsłonięcie istniejącego przy krawędziach za pomocą równiarki wraz z ponownym wyprofilowaniem po wykonaniu nawierzchni) - 230m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg i ulic w m. Końskowola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Remont nawierzchni drogi dojazdowej do osiedla mieszkaniowego budynków jednorodzinnych i wielorodzinnych w m. Końskowola - dz. nr 1840/3, w tym: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych - 2495m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 4990m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową mechaniczne - 187,13t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna KR1-2) wraz z transportem - 2495m2; regulacja pionowa studzienek teleskopowych kanalizacji sanitarnej - 13szt. 2.2 Remont nawierzchni drogi dojazdowej do osiedla mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego Końskowola - Ogród - dz. nr 1935. w tym: regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - 3szt.; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych z betonu i kostki - 1010m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 2020m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 75,75t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna KR1-2) wraz z transportem - 1010m2. 2.3 Remont nawierzchni ulicy Zakładowa - Pożowska w m. Końskowola, dz. nr 1810/5 i 1810/17. w tym: regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - 6szt.; koryta gł. 30cm. wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni - 165m2; warstwy odsączające z piasku zagęszczane mechanicznie o gr. 10cm - 165m2; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm - 165m2; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 880m2; skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 - 880m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne (śr. gr 4 cm) - 49,5t; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 3cm (warstwa ścieralna) - 440m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna KR1-2) wraz z transportem - 440m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.