eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Przebudowa i remont dróg gminnychnr 294193K ul. Cyganowicka w km 0+260-0+889, nr 294221K Barcice-Stary Sącz w km 1+273-1+712, nr 294249K Popowice-Cyganowice w km 0+000-0+220 w miejscowości Stary Sącz, Popowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Stary Sącz: Przebudowa i remont dróg gminnych: nr 294193K ul. Cyganowicka w km 0+260-0+889, nr 294221K Barcice-Stary Sącz w km 1+273-1+712, nr 294249K Popowice-Cyganowice w km 0+000-0+220 w miejscowości Stary Sącz, Popowice
Numer ogłoszenia: 14903 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 02 70, faks 18 446 02 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych: nr 294193K ul. Cyganowicka w km 0+260-0+889, nr 294221K Barcice-Stary Sącz w km 1+273-1+712, nr 294249K Popowice-Cyganowice w km 0+000-0+220 w miejscowości Stary Sącz, Popowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem dróg gminnych nr 294193K ul. Cyganowicka na odcinku w km 0+260-0+889, nr 294221K Barcice-Stary Sącz na odcinku w km 1+273-1+712, nr 294249K Popowice-Cyganowice na odcinku w km 0+000 0+220 wraz z remontem mostu na rzece Poprad (w ciągu drogi nr 294249K Popowice - Cyganowice) oraz budową oświetlenia (w ciągu drogi nr 294221K Barcice-Stary Sącz) w miejscowości Stary Sącz, Popowice w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej i SSTWiORB. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Zakres robót obejmuje: A. Przebudowa i remont róg: wykonanie poszerzenia, wykonanie warstwy profilowej, wykonanie warstwy ścieralnej, remont istniejącego chodnika (wykonanie nowej podbudowy, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie warstwy ścieralnej z kostki odzyskanej z rozbiórki istniejącego chodnika), wykonanie utwardzenia poboczy kostka brukową (wykonanie podbudowy, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej), wykonanie chodnika (wykonanie podbudowy, ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej), rozbudowę odwodnienia ulicznego (wprowadzenie wpustów ulicznych, wprowadzenie studni rewizyjnych, wprowadzenie ścieków z kostki betonowej), przebudowa istniejącego przepustu drogowego, wykonanie zatok postojowych, przebudowa zatoki autobusowej, ograniczenie jezdni krawężnikiem, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, montaż poręczy U-12a, montaż barier drogowych SP-05, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, montaż wiat autobusowych, humusowanie i obsianie trawą. B. Remont istniejącego obiektu mostowego na rzece Poprad (w ciągu drogi nr 294249K Popowice - Cyganowice): roboty rozbiórkowe (demontaż balustrady stalowej, usunięcie nawierzchni drogowej i izolacji przeciwwodnej, rozbiórka bezpiecznika i chodnika wraz z krawężnikami kamiennymi, rozbiórka powierzchni górnej części płyty pomostu i końców wsporników płyty, frezowanie nawierzchni bitumicznej na dojeździe do mostu), wykonanie nowej nadpłyty żelbetowej wraz z jej zespoleniem, naprawa powierzchni betonowych podpór środkami PCC, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni stalowych ustroju nośnego i balustrad zestawem powłok malarskich, wykonanie izolacji i nawierzchni na obiekcie, montaż wyposażenia: zabudowa chodnika i bezpiecznika oraz montaż balustrad stalowych, wymiana wpustów mostowych, konserwacja łożysk, montaż dylatacji, remont nawierzchni na dojazdach w celu dowiązania do niwelety obiektu. C. Budowa oświetlenia (w ciągu drogi nr 294221K Barcice-Stary Sącz): wykonanie linii napowietrznej, wykonanie linii kablowej, zabudowa słupów oświetleniowych, montaż wysięgników rurowych oraz opraw oświetleniowych. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekt budowlany oraz SSTWiORB (Załącznik Nr 8). Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Warunkiem rozpoczęcia realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych w pasie drogowym mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w pasie drogowym. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie nowych wyrobów (nie używanych oraz nie pochodzących z rozbiórek) dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do zabudowy) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - minimum 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej, g) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, h) pokrycie kosztów związanych z zagospodarowaniem lub usunięciem powstałych odpadów zgodnie z wymogami prawa, i) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 3. Zamieszczone wraz z SIWZ przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawców i nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 500 000,00 zł netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 44 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto, w ramach której wykonano co najmniej: budowę lub remont chodnika o powierzchni min. 1000 m2 oraz nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej o powierzchni min. 2000 m2 , oraz b) jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, konserwacji lub przebudowie obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał jedną robotę budowlaną spełniającą łącznie kryteria opisane w punktach a i b. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą, która pełniła będzie funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz b) jedną osobą, która pełniła będzie funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), oraz c) jedną osobą, która pełniła będzie funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, o których mowa w pkt a)-c). Oznacza to, że dla spełnienia ww. warunku bez znaczenia jest ilość osób wskazana przez Wykonawcę w stosownym Wykazie, pod warunkiem, że osoby tam wskazane łączenie posiadają uprawnienia budowlane określone w pkt a) - c). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, oświadczenia o posiadaniu uprawnień oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 3 000 000.00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie załączonej do oferty polisy lub innego dokumentu, o których mowa w punkcie 6.2.5 SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą: SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać roboty spełniające warunki określone w punkcie 5.2.1 SIWZ;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacja o obowiązku w zakresie płatności podatku VAT (Załącznik Nr 10 do SIWZ). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stary.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starym Sączu, ul. S. Batorego 25, 33-340 Stary Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starym Sączu, ul. S. Batorego 25, 33-340 Stary Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.