eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowo - terenowych oraz dostawczych obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowo - terenowych oraz dostawczych obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych
Numer ogłoszenia: 14902 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowo - terenowych oraz dostawczych obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów osobowo - terenowych oraz dostawczych. Szczegółowy wykaz części przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta pojazdu lub producenta części/numerem katalogowym lub numerem części wg producenta/. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Podane w Formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) numery katalogowe producenta pojazdu przywołane zostały wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu (nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone są części zamienne o równoważnej jakości)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów treści umowy w przypadku zmiany określonego producenta /dystrybutora/, numeru katalogowego /numeru części/ określonego w załączniku Nr 1 do umowy, w szczególności w przypadku braku lub jego wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena nie ulegnie zwiększeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 21, pokój 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów marki HONKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju Szt. 10. 2. Wkład filtra paliwa Szt. 10. 3. Wkład filtra powietrza Szt. 10. 4. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 8. 5. Klocki hamulcowe (kompletne) Kpl. 8. 6. Zacisk hamulcowy (kompletny) Szt. 2. 7. Zacisk hamulcowy (kompletny) Szt. 2. 8. Świeca żarowa Szt. 12. 9. Szczeki hamulcowe (kompletne) Kpl. 4. 10. Szczeki hamulcowe (kompletne) Kpl. 4. 11. Bęben hamulcowy Szt. 4. 12. Łożysko Szt. 2. 13. Reflektor przedni lewy (kompletny) Szt. 1. 14. Reflektor przedni prawy (kompletny) Szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów marki FORD TRANSIT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORD TRANSIT NR VIN WFOVXXGBFVYY61269 SILNIK 2,2 2000 ROK 1.Filtr oleju Szt. 1. 2. Filtr paliwa Szt. 1. 3.Filtr powietrza Szt. 1. 4.Tarcza hamulcowa przednia Szt. 2. 5.Klocki hamulcowe przednie Kpl. 1. FORD TRANSIT NR VIN WFOPXXGBFP3C54591 SILNIK 2,0 2003 ROK 1.Filtr oleju Szt. 1. 2.Filtr paliwa Szt. 1. 3.Filtr powietrza Szt. 1. 4.Tarcza hamulcowa przednia Szt. 2. 5.Klocki hamulcowe przednie Kpl. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych samochodów marki OPEL MOVANO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju wkład Szt. 7. 2. Filtr powietrza Szt. 7. 3. Wkład filtra paliwa Szt. 7. 4. Filtr kabiny powietrza Szt. 5. 5. Klocki hamulcowe tylne (zestaw) Kpl. 7. 6. Tarcza hamulcowa tylna Szt. 14. 7. Przegub wahacza dolnego Szt. 4. 8. Zestaw rozrządu Szt. 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych samochodów marki FIAT DUCATO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju Szt. 2. 2. Filtr oleju Szt. 3. 3. Filtr oleju Szt. 8. 4. Filtr oleju Szt. 2. 5. Filtr paliwa wkład Szt. 5. 6. Filtr paliwa wkład Szt. 10. 7. Filtr powietrza Szt. 15. 8. Filtr kabiny powietrza Szt. 4. 9. Klocki hamulcowe przednie (zestaw) Kpl. 4. 10. Klocki hamulcowe przednie (zestaw) Kpl. 2. 11. Klocki hamulcowe przednie (zestaw) Kpl. 2. 12. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 2. 13. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 4. 14. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 6. 15. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 4. 16. Bęben hamulcowy tylni Szt. 4. 17. Tarcza hamulcowa tylna Szt. 4. 18. Klocki hamulcowe tylne (zestaw) Kpl. 4. 19. Szczęka hamulcowa tylna (zestaw) Kpl. 2. 20. Wycieraczka szyby (zestaw na pojazd ze spryskiwaczem) Kpl. 5. 21. Wycieraczka szyby (zestaw na pojazd ze spryskiwaczem) Kpl. 10. 22. Zestaw rozrządu Zestaw 1. 23. Zestaw rozrządu Zestaw 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych samochodów marki LUBLIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza Szt. 10. 2. Filtr powietrza Szt. 10. 3. Szczęki hamulcowe Kpl. 10. 4. Poszycie progowe prawe Szt. 2. 5. Poszycie progowe lewe Szt. 2. 6. Linka sprzęgła Szt. 20. 7. Pasek klinowy Szt. 5. 8. Pasek klinowy Szt. 5. 9. Sygnał dźwiękowy Szt. 10. 10. Konsola centralna Szt. 2. 11. Sprężyna dźwigni sprzęgła Szt. 10. 12. Dźwignia jednostronna Szt. 16. 13. Uszczelka zaworowa Szt. 16. 14. Sprężyna mechanizmu zmiany biegów Szt. 4. 15. Sprężyna mechanizmu zmiany biegów Szt. 4. 16. Tulejka stabilizatora osi przedniej Szt. 4. 17. Uszczelniacz 48 x 72,5 x 10 Szt. 20. 18. Lampa kierunkowskazu przednia lewa z pozycją Szt. 8. 19. Lampa kierunkowskazu przednia prawa z pozycją Szt. 8. 20. Włącznik rozrusznika Szt. 6. 21. Napinacz paska Szt. 6. 22. Przestawiasz kąta wtrysku Szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.