eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Okresowe przeglądy gwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Warszawa: Okresowe przeglądy gwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Numer ogłoszenia: 148985 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy gwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi okresowych przeglądów gwarancyjnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zamontowanych w obiektach Komendy Stołecznej Policji. 2. Wykonawca udzieli min. 1 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru ostatniej usługi na wykonane przeglądy oraz wymienione materiały eksploatacyjne wykorzystane w ramach wykonanej usługi, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta materiałów eksploatacyjnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia wadialnego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać certyfikat dla przedsiębiorców zgodnie z art. 29 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881) zgodnie z którym przedsiębiorca, który prowadzi działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających fluorowe gazy cieplarniane - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj., a) min. 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu zgodnie z art. 20.ust. 4 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881) - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9; b) min. 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń i instalacji automatycznej regulacji - dotyczy zadnia 1-9. Zamawiający uzna opisany warunek za spełniony również w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże się 1 osobą, która będzie posiadała certyfikat, o którym mowa w lit. a0 i świadectwo kwalifikacji, o którym mowa w lit. b)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie potwierdzające, że posiada autoryzację producenta urządzeń i posiada aktualny dokument potwierdzający autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają następujące zmiany w umowie: a) zmianę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w § 6 ust. 4 pod warunkiem, że wskazane do zmiany osoby będą posiadały certyfikaty i uprawnienia w zakresie nie gorszym niż osób wskazane w wykazie; b) zmiany ilości przeglądów - zgodne z zapisem § 4 ust. 7 pkt 1; c) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonani zamówienia przez Wykonawcę, d) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z ww. strony internetowej lub płatną wersję papierową na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt wykonania kopii 1 strony - 1PLN + ewentualne koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa okresowych gwarancyjnych klimatyzatorów typu multisplit i split firmy LENNOX Polska sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych gwarancyjnych klimatyzatorów typu multisplit i split firmy LENNOX Polska sp. z o.o. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-0, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów typu split VRV firmy DAIKIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów typu split VRV firmy DAIKIN. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów firmy MITSUBISHI ELEKTRONIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów firmy MITSUBISHI ELEKTRONIC. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów naściennych firmy SINCLAIR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów naściennych firmy SINCLAIR. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.70.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów naściennych firmy SINCLAIR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest okresowych przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów naściennych firmy SINCLAIR. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych centrali nawiewnej firmy UAB SALDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych centrali nawiewnej firmy UAB SALDA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych konwektora wentylatorowego firmy JUWENT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych konwektora wentylatorowego firmy JUWENT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych centrali wentylacyjnej CLIMA PRODUKT Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych centrali wentylacyjnej CLIMA PRODUKT Sp. z o.o. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych szaf klimatyzacyjnych precyzyjnych firmy LENNOX Polska Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów gwarancyjnych szaf klimatyzacyjnych precyzyjnych firmy LENNOX Polska Sp. z o.o. . 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w okresie obowiązywania umowy aktualną autoryzację producenta urządzeń do wykonywania przeglądów gwarancyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5, 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.