Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Sopot: Roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej z łącznikiem wraz z infrastrukturą techniczną, przebudową boiska i remontem nawierzchni oraz z przebudową dawnej stołówki szkolnej i zmianą jej sposobu użytkowania na salę bilardową z zapleczem, przy Gimnazjum nr 2 w Sopocie, ul. Wejherowska 1
Numer ogłoszenia: 148962 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, fax 058 5510133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej z łącznikiem wraz z infrastrukturą techniczną, przebudową boiska i remontem nawierzchni oraz z przebudową dawnej stołówki szkolnej i zmianą jej sposobu użytkowania na salę bilardową z zapleczem, przy Gimnazjum nr 2 w Sopocie, ul. Wejherowska 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz wykonanie projektu organizacji placu budowy dla n/w robót budowlanych : Część 1: związane z budową sali gimnastycznej z łącznikiem wraz z infrastrukturą techniczną, przebudową boiska i remontem nawierzchni przy Gimnazjum nr 2 w Sopocie, ul. Wejherowska 1 oraz Część 2: związane z przebudową dawnej stołówki szkolnej i zmianą jej sposobu użytkowania na salę bilardową z zapleczem, przy Gimnazjum nr 2 w Sopocie, ul. Wejherowska 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 150.000,- PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w zakresie budowy sal gimnastycznych lub innych budynków użyteczności publicznej lub budynków biurowych itp.; 1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 1.4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy: a) wykazali się przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników nie mniej niż 20 oraz liczebności personelu kierowniczego nie mniej niż 2, za ostatnie 3 lata, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : b) dysponowali osobami, które będą pełnić funkcje kierowników robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, elektrycznymi (wymagane jest aby osoby te posiadały uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w wyżej wymienionych specjalnościach - stosownie do treści Rozdziału 4 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z póź. zm oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). Od osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy branży budowlanej wymaga się doświadczenia zawodowego min. 5 lat w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w tym w kierowaniu realizacją budowy porównywalnego obiektu o konstrukcji dachu o rozpiętości > 12,0m; 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy: a. posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, na kwotę 1 000 000 zł (słownie: jeden milion) złotych; b. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych); 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SWIZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) potwierdzenie wniesienia wadium; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - według załącznika Nr 7 do niniejszej SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ; 2) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, w tym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami); 3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 1) wypełnione szczegółowe kosztorysy ofertowe zgodne z otrzymanymi przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 10 do SIWZ i projektem wykonawczym oraz Zestawienie Wartości Kosztorysów Ofertowych dla robót budowlanych związanych z budową sali gimnastycznej z łącznikiem wraz z infrastrukturą techniczną, przebudową boiska i remontem nawierzchni oraz z przebudową dawnej stołówki szkolnej i zmianą jej sposobu użytkowania na salę bilardową z zapleczem, przy Gimnazjum nr 2 w Sopocie, ul. Wejherowska 1 wg. Załącznika nr 2 do SIWZ; 2) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy; 3) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot,pok. nr 100.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup systemu obsługi obrad Rady Miasta Sopotu
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
- Dostawa samochodu elektrycznego do przewozu pacjentów dla Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Sadzenie krzewów, bylin i pnączy na terenie miasta Sopotu wraz z pielęgnacją
- Analiza zagospodarowania wód w zlewni "Wylotu C" wraz z modelem hydrologicznym i hydraulicznym oraz opracowaniem danych przestrzennych do systemu GIS.
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
- Modernizacja budynku remizy OSP w Ładzyniu
- roboty budowlane
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.