eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 133 przy ul. Fontany 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Warszawa: Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 133 przy ul. Fontany 3
Numer ogłoszenia: 148907 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81049 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 133 przy ul. Fontany 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej oraz rozebranie istniejącej zabudowy po byłym ujęciu wody na terenie Szkoły Podstawowej nr 133 przy ul. Fontany 3 w Warszawie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany w dniu 21.04.2016 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Kosztorysy, Izabella Krawczyk (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zawarty w sekcji IV - pkt 4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). I. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1. Opracowanie projektu budowlanego wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania przepisów techniczno-budowlanych. 2. Wykonanie kompletnych robót budowlanych polegających w szczególności na: a) wymianie nawierzchni boiska do piłki ręcznej na nawierzchnię sportową z trawy syntetycznej wraz z ewentualnym uzupełnieniem, naprawą, wyrównaniem istniejącej podbudowy, z wytyczeniem linii boiska; b) rozebraniu istniejącej zabudowy po byłym ujęciu wody z zasypaniem i ubiciem gruntu w wykopach oraz uporządkowaniem terenu w miejscu zabudowy. II. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie Projektu Budowlanego Wykonawczego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego. 2. Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przy założeniu prowadzenia robót w obiekcie czynnych (w wakacje w okresie od 08.08.2016 do 31.08.2016 r. w szkole będą odbywały się zajęcia Lato w Mieście). 3. Pełnienie nadzoru autorskiego, 4. Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, skierowanie do realizacji umowy majstra - na cały okres realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych, zatrudnionego na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych objętych umową. III. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Wykonawca/Podwykonawca realizujący zamówienie musi zatrudniać majstra, na zasadach o których mowa w sekcji II (Opis przedmiotu zamówienia, określenie przedmiotu zamówienia) - pkt II. ppkt 4 niniejszego Ogłoszenia. Równocześnie informuje się, iż wymóg ten zostanie przez Wykonawcę/Podwykonawcę spełniony (przy uwzględnieniu powyższego) poprzez: zatrudnienie nowej osoby której powierzona będzie funkcja majstra lub wyznaczenie do realizacji zamówienia jako majstra osoby już zatrudnionej. b) Pozostałe wymagania związane z zatrudnieniem ww. osoby określone są we wzorze umowy zawartym w Sekcji IV.4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiącym równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). IV. Parametry techniczne: Boisko do piłki ręcznej znajduje się na terenie Szkoły Podstawowej Nr 133 przy ul. Fontany 3 w Warszawie na ogrodzonej działce o pow. 0,9661 ha. Teren działki szkolnej, ogrodzony, częściowo zadrzewiony - z boiskami sportowymi w części zachodniej działki. 1. Boisko do piłki ręcznej o pow. 1001,25 m2 (44,5 x 22,5 m) z nawierzchnią sportową z trawy syntetycznej, wyposażone w 2 bramki do piłki ręcznej; - nawierzchnia boiska obramowana obrzeżem betonowym 8x30 cm, - wody opadowe z przepuszczalnej nawierzchni boiska do piłki ręcznej są odprowadzane poprzez drenaż wgłębny, - wzdłuż dłuższych boków boiska do piłki ręcznej zlokalizowana jest instalacja odwodnienia liniowego. 2. Zabudowa po byłym ujęciu wody (1,60 x 1,40 x 2,10 m). INFORMACJE DODATKOWE 1. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2016 r., w tym termin opracowania dokumentacji projektowej na cały przedmiot zamówienia do 21 dni od dnia podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AK Sport Andrzej Gniado, ul. Lipowa 7, 05-079 Okuniew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145823,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177862,36

  • Oferta z najniższą ceną: 177862,36 / Oferta z najwyższą ceną: 179362,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.