eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby związane z utrzymaniem drogi powiatowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-12

Hrubieszów: Dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby związane z utrzymaniem drogi powiatowej
Numer ogłoszenia: 148895 - 2015; data zamieszczenia: 12.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hrubieszowski , ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6965069, faks 084 6963856.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby związane z utrzymaniem drogi powiatowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Powiat Hrubieszowski, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów) wraz z rozładunkiem i montażem (o ile dotyczy, tj. o ile montaż jest niezbędny do prawidłowej eksploatacji przedmiotu dostawy), fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2015 r., następujących maszyn i urządzeń, w podziale na 5 części (zadań): 1) Ciągnik rolniczy z przeznaczeniem do obsługi sprzętu drogowego wraz ze ścinarką fabrycznie nową, współpracującą z ciągnikiem rolniczym z przeznaczeniem do ścinania i profilowania pobocza drogi w celu zapewnienia właściwego odpływu wody z jezdni, do rowu - zawieszana na standardowym, 3-punktowym układzie zawieszenia ciągnika ; 2) Posypywarka z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg jako narzędzie do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej - przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi, ze szczególnym uwzględnieniem piasku oraz mieszanek solno-piaskowych; zaprojektowana z myślą o montażu na różnych nośnikach, w tym m.in. skrzyni samochodu; 3) Pług odśnieżny z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg jako narzędzie do usuwania śniegu, błota pośniegowego oraz naboju lodowego - wyposażony w ruchomy lemiesz o zmiennej geometrii; zaprojektowany do montażu na standardowych czołownicach lub na różnego rodzaju koparko-ładowarkach oraz ciągnikach ; 4) Kosiarka na uniwersalnym ramieniu hydraulicznym, współpracująca z ciągnikiem rolniczym, jako wielofunkcyjne urządzenie niezbędne do utrzymywania poboczy, zieleni miejskiej czy kanałów - przeznaczona do koszenia trawy, pasów przydrożnych, rowów, skarp i przeciwskarp, żywopłotów, krzewów i chwastów; zawieszana na standardowym, 3-punktowym układzie zawieszenia ciągnika ; 5) Piła tarczowa współpracująca z ciągnikiem rolniczym jako wielofunkcyjne urządzenie niezbędne do wycinki krzewów i gałęzi drzew w celu utrzymania skrajni drogowej na odpowiedniej wysokości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych parametrów granicznych zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 16.31.00.00 - Kosiarki 43.81.20.00 - Piły .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na część (zadanie) nr 1 w wysokości 8320,00 zł ( słownie: osiem tysięcy trzysta dwadzieścia złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.]. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1)być wystawione na Powiat Hrubieszowski [ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów]; 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 3)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego 92156000132990745880000002 Getin Noble Bank Spóła Akcyjna z dopiskiem: Wadium do przetargu pn.Dostawa maszyn i urządzeń na potrzeby związane z utrzymaniem drogi powiatowej - Znak sprawy: OR.272.6.2015 Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z pkt b-e tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 7. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.8. Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.10. Warunki zatrzymania wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1)jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Żądanie ponownego wniesienia wadium - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • UWAGA: DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI (ZADANIA NR 1): Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwie (2) dostawy maszyn lub / i urządzeń przeznaczonych do utrzymania dróg, a wartość każdej z ww. dostaw wynosiła co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) i załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA DOTYCZY CZĘŚCI (ZADANIA) NR 2-5: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (UWAGA; tylko w zakresie części na jaką składana jest oferta) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) wraz z dokumentami wskazującymi upoważnienie Mocodawcy do jego udzielenia (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Termin dostawy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.hrubieszow.pl/bip.php ; www.starostwo.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, pok. 20 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Poprawa dostępności i jakości przygranicznej infrastruktury drogowej Etap II - przebudowa II odcinka drogi powiatowej Nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów-Granica Państwa oraz remont drogi w Uhrynowie. W ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.