eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/14/2014 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Łódź: ZP/14/2014 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 14875 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/14/2014 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego w postępowaniu ZP/14/2014.
Pakiet nr 1
1. Probówka typu Eppendorff do osmometru 800 cl firmy Trident. - 10 000 szt.
2. Zestaw do mikropipety o poj. 100 ?l (mikropipeta stanowi wyposażenie dodatkowe do osmometru firmy Trident). - 6 szt.
3. Mieszadełko do osmometru 800 cl (Vibrator) firmy Trident. - 10 szt.
Pakiet nr 2
Probówka okrągłodenna o pojemności 4-5 ml (fi12-13x75mm), sterylna, matowa, bez skalowania, bez nadruku, bez etykiety, do jednorazowego gotowania materiału biologicznego w temperaturze 100 st. C, z korkiem. - 8 000 szt.
Pakiet nr 3
Haczyki plastikowe typu szydełkowego do wyjmowania skrzepów. (Bagietka z harpunem) Haczyki o grubości do 2 mm. - 40 000 szt.
Pakiet nr 4
Statyw na 50 probówek o średnicy 10 mm, o wym. 209-210x105-109x45-50 mm. Zamawiający dopuszcza statyw o wysokości 70 mm. - 20 szt.
Pakiet nr 5
Eza metalowa lub z Nickel-chrome, bez kalibracji z pojedynczego drutu kantalowego fi 0,7 mm oraz oczkiem fi 2 mm. - 100 szt.
Pakiet nr 6
Bibuła filtracyjna Whatmana. - 400 szt.
Pakiet nr 7
Probówki typu Trucount, zdefiniowane dla cytometru FACS Calubur Becton Dickinson (własnośc ICZMP), służące do oceny wartości bezwzględnych leukocytów krwi, zawierajace wykalibrowaną ilość beadsów fluorescencyjnych, kompatybilne z trilestami CD4/CD8/CD3 oraz CD3/CD19/CD45 służacymi do oceny wartosci bezwzglednych wymienionych subpopulacji limfocytów. Opakowanie 50 szt. - 2 torebki probówek po 25 szt.) - 2 000 szt.
Pakiet nr 8
Buteleczki do hodowli o poj.2,5-5 ml- slide flask, z odrywanym dnem, sterylne, ze szlifem do opisu, zapewniające prawidłowy wzrost hodowli, odporne na załamania przy odrywaniu dna. - 1 200 szt.
Pakiet nr 9
Probówki do hodowli ze skosem, poj.10 ml, zakręcane białym korkiem, bezbarwne, szczelne, zapewniające prawidłowy wzrost hodowli, sterylne. - 4 000 szt.
Pakiet nr 10
Probówka typu Eppendorf do PCR o poj. 0,2 ml z płaskim wieczkiem, cienkościenna, przezroczysta z polipropylenu, stożkowa o podwyższonej przezroczystości, możliwości pisania na wieczku. - 4 000 szt.
Pakiet nr 11
Probówka typu Eppendorf o poj. 2,0 ml, z płaskim wieczkiem, skalowana, z matowym polem do opisu, mozliwość pisania na wieczku, łatwo zamykana i otwierana, szczelna, z polipropylenu, bezbarwna. - 2 500 szt.
Pakiet nr 12
Szalki Petriego o średnicy 200 mm, wys. 30 mm, szklane bez wentylacji. - 6 szt.
Pakiet nr 13
Pudełka tekturowe na szkiełka podstawowe o wymiarach ok. 76x26 mm z tolerancją do 2 mm na plus, długość 33,5 cm, wysokość 3,5 cm, szerokość 8,5 cm. Pudełka składają się z szufladki i osłony, wykonane ze sztywnej tektury. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów pudełka: 0,2 cm. - 1 500 szt.
Pakiet nr 14
Pudełka tekturowe do bloczków parafinowych, długość 34 cm, wysokość 4,5 cm, szerokość 12,5 cm z przegródkami. Pudełka wykonane ze sztywnej tektury. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów pudełka: 0,2 cm. - 800 szt.
Pakiet nr 15
1. Kapilary do hematokrytu o poj. 75 ul, z heparyną Na, z wyposażeniem - zatyczki, mieszadełka. - 20 000 szt.
Pakiet nr 16
Miska ze stali nierdzewnej, rozm. 220 mm x 70 mm, poj. 2,0 l, autoklawowalna. - 8 szt.
Pakiet nr 17
Kieliszek medyczny ze stali nierdzewnej o poj. 0,25 l z wewnętrznym skalowaniem i uchem zewnętrznym. - 12 szt.
Pakiet nr 18
Kapilary szklane hemakrytowe, bez heparyny, dł. 6-7,5 cm, grubość min. 2 mm. - 5 000 szt.
Pakiet nr 19
Słoje szklane do zbiórki moczu, poj. 1,5 l typu Tulipan. - 80 szt.
Pakiet nr 20
Butelka do karmienia niemowląt, zakręcana, typu SIMAX poj. 250 ml. - 100 szt.
Pakiet nr 21
1. Moździerz porcelanowy, śr. 96 mm. - 10 szt.
2. Tłuczek do moździerza, porcelanowy, dł. 96 mm. - 10 szt.
Pakiet nr 22
Końcówka do ssaka, szklana, o śr. zewnętrznej 5 mm. - 100 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 44.61.91.00 - Pudełka 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.