Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Łódź: Świadczenie Usług Należytego Utrzymania Stanu Sanitarno- Porządkowego Nieruchomości Wraz z Terenami Przynależnymi
Numer ogłoszenia: 148740 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, faks 042 6546896.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Należytego Utrzymania Stanu Sanitarno- Porządkowego Nieruchomości Wraz z Terenami Przynależnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące prace: A. bieżące czynności podstawowe 1. bieżące usuwanie/zamiatanie, zbieranie, zmywanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń , urządzeń i budynków przeznaczonych do ogólnego użytku (np. WC) 2. bieżące usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, chodników, trawników, opasek ochronnych i jezdni osiedlowych. Zleceniobiorca zobowiązany jest wywieźć własnym transportem i na własny koszt odpady nie nadające się do składowania w pojemnikach na śmieci /tzn. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi/. B. bieżące sprzątanie w okresie zimy - polegające na 1. usuwaniu śniegu, lodu, błota z chodników, dojść, dojazdów do garaży, ulic osiedlowych, oczyszczanie pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych oraz udrażnianie /odśnieżanie, odkuwanie lodu/ studzienek ściekowych. Czynności te powinny być wykonane do godz. 6.30 rano. 2. w przypadku opadów śniegu lub oblodzenia praca powinna być wykonana systematycznie na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów. 3. w przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie piaskiem w celu uszorstnienia nawierzchni bez użycia soli i innych środków chemicznych. Zakup piasku należy do obowiązków Zleceniobiorcy. 4. usuwaniu sopli z dachów. Koszty użycia sprzętu specjalistycznego obciążają Zleceniodawcę. C. bieżące sprzątanie - konserwacja terenów zielonych poprzez grabienie, rekultywacja i odtwarzanie zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń, sianie trawy i jej koszenie w okresie maj - wrzesień, wywożenie skoszonej trawy w workach foliowych winno odbywać się niezwłocznie po zakończeniu koszenia. Prace ogrodnicze polegające na przycince drzew i krzewów, wywożenie gałęzi liści i innych części winno odbywać się niezwłocznie po zakończeniu robót. Zleceniobiorca winien mieć zawartą umowę z firmą świadczącą usługi kompostowania. D. w zakresie prac wewnątrz budynków oraz mycia elementów stałych budynków z częstotliwością zapewniającą należyty stan sanitarny i porządkowy 1. wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku. Zakup środków należy do obowiązków Zleceniobiorcy. 2. obowiązkowe przeprowadzanie prewencyjnej deratyzacji w terminach: 20 marzec - 20 kwiecień oraz 15 październik - 15 listopad 3. oznakowanie miejsc wyłożenia trutek oraz zabezpieczenie przed dostępem do nich dzieci, ptactwa i zwierząt E. 1. dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem: a) - właściwego wykonywania zadań wynikających z przyjętych obowiązków, b) - terminowego wykonywania świadczeń wynikających z umów zawartych z usługodawcami 2. niezwłoczne zawiadamianie Zleceniodawcy o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości. 3. zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni i wycięcia drzew. 4. udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli. 5. bezzwłoczne wywieszanie dostarczonych przez Zleceniodawcę informacji w gablotach oraz dopilnowanie ich utrzymania. 6. terminowe doręczanie Najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych oraz użytkownikom zawiadomień o zmianach stawek czynszowych, książeczek czynszowych, powiadomień o konieczności wnoszenia dopłat bądź potrąceń bonifikat za zimną wodę, powiadomień o stanie konta najemcy, upomnień o zaległościach czynszowych i wynikających z innych tytułów w terminie 7 dni od daty przejęcia dokumentów. 7. terminowe wywieszanie flag państwowych, papieskich i miejskich, w dniach świąt i uroczystości państwowych na terenie wszystkich nieruchomości; zakup flag należy do obowiązków Zleceniobiorcy. 8. bieżące usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody administracji. 9. bieżące opróżnianie koszy przydomowych i ich odkażanie. 10. bieżące odkażanie dołów kloacznych, ubikacji podwórzowych i ulicznych wapnem chlorowanym lub lizolem; zakup środków chemicznych należy do Zleceniobiorcy. 11. bieżące mycie i dezynfekowanie pergoli 12. terminowe wystawianie pojemników na śmieci w miejsce dostępne dla odbiorców śmieci oraz ich wstawianie do pergoli i innych miejsc do tego wyznaczonych z częstotliwością wskazaną przez Zleceniodawcę. 13. zabezpieczanie hydrantów - zdrojów podwórzowych na okres zimy; zakup materiałów niezbędnych do tego celu należy do obowiązków Zleceniobiorcy. Niniejszym postępowaniem objęty jest obszar o powierzchni ogółem: eksploatacyjna zewnętrzna 20 504,84 m2 tereny zielone 14 854,83 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 3000,00 zł - słownie: trzy tysiące zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonawca powinien dysponować minimum: - Kosiarki - 3 szt. - Ciągnik dwuosiowy z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1 szt. - Urządzenie z pługiem do odśnieżania - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: Wymagana minimalna liczba pracowników: - 10 pracowników w tym jedna osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac ogrodniczych i 1 osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie wykonywania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacaną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -minimum zaoferowana kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty 2. Wypełniony Formularz cenowy 3. Opłacaną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum zaoferowana kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia) 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). 5. Dowód wniesienia wadium 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Parafowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/an-balnow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe, ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 09:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe, ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, sekretariat, pokój Nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Świadczenie usług utrzymania czystości terenów i budynków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w roku 2024
- Świadczenie usług odbioru i składowania odpadów komunalnych Zamawiającego administrowanych przez 33 BLTr .
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.