eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UAM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Poznań: Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UAM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.
Numer ogłoszenia: 148734 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UAM. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, środków czystości oraz materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych UAM: Część 1 - Sukcesywna dostawa środków czystości do budynków Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Część 2 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości do Domów Studenckich UAM w Słubicach. Część 3 - Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i materiałów eksploatacyjnych do Collegium Polonicum w Słubicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Części 1 - co najmniej 1 dostawę środków czystości o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, dla Części 2 - co najmniej 1 dostawę środków czystości o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, dla Części 3 - co najmniej 1 dostawę artykułów chemicznych, materiałów eksploatacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (przy składaniu ofert na kilka części można złożyć w jednym egzemplarzu) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - formularz cenowy (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz wykonanych dostaw potwierdzający spełnianie warunku, (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (przy składaniu ofert na kilka części można złożyć na jednym wykazie) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego - wykonawca dołączy do oferty próbki asortymentu równoważnego wraz z wykazem składu chemicznego produktu równoważnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków czystości do budynków Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone środki czystości muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) muszą być fabrycznie nowe, b) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) muszą posiadać świadectwo Państwowego Zakładu Higieny oraz minimum 12-miesięczny okres przydatności do zużycia od dnia dostawy - Przedmiot zamówienia należy dostarczać do Zamawiającego tj. do Magazynu UAM w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 oraz wskazanych jednostek organizacyjnych UAM (załącznik A do SIWZ). - Dostawa następować będzie partiami, w ilościach i rodzaju środków, określonych przez Zamawiającego. Zamówienia składane będą za pomocą pisma, faxu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedzielę. Zamawiany przedmiot umowy dostarczany będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 3 dni, licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości do Domów Studenckich UAM w Słubicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone środki czystości muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) muszą być fabrycznie nowe, b) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) muszą posiadać świadectwo Państwowego Zakładu Higieny oraz minimum 12-miesięczny okres przydatności do zużycia od dnia dostawy. - Przedmiot zamówienia należy dostarczać do Domów Studenckich przy ul. Piłsudskiego 14 w Słubicach. - Dostawa następować będzie partiami, w ilościach i rodzaju artykułów i środków, określonych przez Zamawiającego. Zamówienia składane będą za pomocą pisma, faxu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedzielę. Zamawiany przedmiot umowy dostarczany będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 3 dni, licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i materiałów eksploatacyjnych do Collegium Polonicum w Słubicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone środki czystości muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: a) muszą być fabrycznie nowe, b) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, c) muszą posiadać świadectwo Państwowego Zakładu Higieny oraz minimum 12-miesięczny okres przydatności do zużycia od dnia dostawy. - Przedmiot zamówienia należy dostarczać do Collegium Polonicum przy ul. T. Kościuszki 1 w Słubicach. - Dostawa następować będzie partiami, w ilościach i rodzaju artykułów i materiałów eksploatacyjnych, określonych przez Zamawiającego. Zamówienia składane będą za pomocą pisma, faxu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedzielę. Zamawiany przedmiot umowy dostarczany będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 3 dni, licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.