To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-05
Kalisz: Dostawa i uruchomienie 2 szt. aparatów do znieczulania ogólnego
Numer ogłoszenia: 148724 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113488 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie 2 szt. aparatów do znieczulania ogólnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie 2 szt. aparatów do znieczulenia ogólnego. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający opis wymaganych parametrów techniczno-użytkowych aparatów został określony w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz Ofertowy (1) - ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH. 3. Opis dodatkowych parametrów technicznych, które mogą posiadać oferowane aparaty został określony w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz Ofertowy (2) - WARUNKI TECHNICZNE, KTÓRE BĘDĄ PODLEGAŁY OCENIE PUNKTOWEJ 4. Oferowane urządzenia wraz z wyposażeniem muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczno-użytkowe oraz wszelkie normy i parametry określone przez prawo polskie oraz przez prawo Unii Europejskiej w tym zakresie. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się: a) powiadomić Zamawiającego drogą faksową o dacie i godzinie dostawy z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, b) dostarczyć i zainstalować urządzenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko i ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania urządzeń przez Zamawiającego. c) uruchomić urządzenia i oddać je do eksploatacji w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej, d) przeszkolić personel wskazany przez Zamawiającego w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy, e) przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą urządzeń: instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, instrukcję serwisową i pomiarową w języku polskim, karty gwarancyjne z warunkami gwarancji, listę podmiotów upoważnionych przez producenta urządzenia do wykonywania obsługi gwarancyjnej, przeglądów okresowych i napraw pogwarancyjnych przedmiotu umowy - nazwa, adres, kontakt telefoniczny, wykaz częstotliwości wykonywania przeglądów technicznych zalecanych przez producenta urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, wymaganych przepisami prawa testów specjalistycznych, f) przeprowadzić w okresie gwarancji wymagane przez producenta urządzenia przeglądy okresowe, g) zapewnić serwis gwarancyjny,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296296,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 280800,00
Oferta z najniższą ceną: 280800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Dostaw sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.