eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Remont lokali mieszkalnych i socjalnych przy ul. Grunwaldzkiej 2 i ul. Malborskiej 8A w Myśliborzu będących w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Myślibórz: Remont lokali mieszkalnych i socjalnych przy ul. Grunwaldzkiej 2 i ul. Malborskiej 8A w Myśliborzu będących w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu
Numer ogłoszenia: 148709 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. 1 Maja 19, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 747-04-30, faks 0-95 747-04-31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych i socjalnych przy ul. Grunwaldzkiej 2 i ul. Malborskiej 8A w Myśliborzu będących w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Remont lokali mieszkalnych i socjalnych przy ul. Grunwaldzkiej 2 i ul. Malborskiej 8A w Myśliborzu będących w zarządzie zwykłym Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Myśliborzu 2. Roboty budowlane dotyczące remontu lokali mieszlalnych i socjalnych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 2 w Myśliborzu polegają na częściowej wymianie tynków wewnętrznych oraz wykonaniu nowych, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej wraz z remontem parapetów podokiennych wewnętrznych, wymianie podłóg, posadzek, wymianie instalacji elektrycznej oświetleniowej, wymianie instalacji wodociągowej, wody zimnej i ciepłej. Wymianie z częściową przebudową i rozbudową instalacji kanalizacyjnej. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej z kuchni i poddasza. Docieplenie budynku w systemie BSO. 3. Roboty budowlane dotyczące remontu lokali mieszlnych i socjalnych w budynku przy ul. Malborskiej 8A w Myśliborzu polegają na częściowej wymianie tynków wewnętrznych oraz wykonaniu nowych, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej wraz z remontem parapetów podokiennych wewnętrznych i zewnętrznych, wymianie podłóg, posadzek, wymianie instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych i osprzętu. Wymianie instalacji kanalizacyjnej z częściową przebudową. Przebudowa piecy kaflowych z uporządkowaniem przyłączeń wentylacji i przewodów spalinowych. 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy zadania: a) Zadanie nr 1 Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego i socjalnego z wydzieleniem z części mieszkania pomieszczenia na łazienkę w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 2/1 i 2/2 w Myśliborzu. Wykonanie remontu lokali socjalnych z wydzieleniem z części mieszkania pomieszczenia na łazienkę i podziałem istniejącego pokoju na pokój z aneksem kuchennym, pokój i przedpokój w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 2/4, 2/5 w Myśliborzu. b) Zadanie nr 2 Wykonanie docieplenia ścian budynku w technologii BSO styropianem mocowanym na klej i dyble, wykonanie faktury docelowo w budynku przy ul. Grunwaldzka 2 w Myśliborzu. c) Zadanie nr 3 Wykonanie remontu lokali mieszkalnych i socjalnego w budynku przy ul. Malborskiej 8A/2, 8A/3, 8A/4 w Myśliborzu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysiecy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.09.2009r., godz. 10:00 Uwaga! Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiajacy uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GBS Barlinek o/Myślibórz nr 39 8355 0009 0060 2392 2000 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia-nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - zał. Nr 1 do SIWZ. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot) 1) Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołaczyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. W celu potwierdzenia niniejszych warunków należy dołączyć do załącznika nr 6 poniższe dokumenty: - stwierdzenie przygotowania zawodowego, - aktualnych zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (kierownik budowy). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli z takich będzie korzystał..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnychw Myśliborzu ul. 1 Maja 19 74-300 Myślibórz pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnychw Myśliborzu ul. 1 Maja 19 74-300 Myślibórz pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.