eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa implantów neurochirurgicznych i materiałów wszczepialnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Łódź: Dostawa implantów neurochirurgicznych i materiałów wszczepialnych.
Numer ogłoszenia: 148699 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów neurochirurgicznych i materiałów wszczepialnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów neurochirurgicznych i materiałów wszczepialnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia wykazanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw implantów neurochirurgicznych lub materiałów wszczepialnych o łącznej wartości nie mniejszej niż: Numer Pakietu Wartość brutto Pakiet 1 - 20 000,00; Pakiet 2 - 10 000,00; Pakiet 3 - 20 000,00; Pakiet 4 - 40 000,00; Pakiet 5 - 15 000,00; Pakiet 6 - 15 000,00; Pakiet 7 - 50 000,00; Pakiet 8 - 5 000,00; Pakiet 9 - 35 000,00; Pakiet 10 - 5 000,00; W przypadku składania oferty na kilka pakietów wartość brutto w zł wykazanej dostawy (lub dostaw) nie może być mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w III.4.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku dostaw wykonywanych, przy ustalaniu wartości tych dostaw należy brać pod uwagę jedynie wartość dostaw zrealizowanych do dnia składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679), tj.: Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu i używania na rynek polski oferowanych produktów (załącznik nr 5 do SIWZ) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679); b)Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ. c)Dokument informujący o zakresie i wartości Banku i użyczanego instrumentarium w pakietach wskazanych przez Zamawiającego (wg załącznika nr 8 do SIWZ - Instrumentarium/bank).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1 Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VI). 5.2 Formularz Cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swej ważności pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Zmiana treści umowy, po uprzednich obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: a) wprowadzenie cen promocyjnych dla towaru wskazanego w Formularzu cenowym; b) przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od produktu objętego umową. c) brak dostępności towaru wskazanego w Formularzu cenowym i zastąpienia go towarem równoważnym. d) zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu. 3. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany cen brutto w przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę zmiany stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USK im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ USK im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SYSTEM TYPU PŁYTKA - KOSZYK DO STABLIZACJI ODCINKA SZYJNEGO KRĘGOSŁUPA Z DOJŚCIA PRZEDNIEGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM TYPU PŁYTKA - KOSZYK DO STABLIZACJI ODCINKA SZYJNEGO KRĘGOSŁUPA Z DOJŚCIA PRZEDNIEGO. - 20 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WSZCZEPIALNY PROWADNIK KOLAGENOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WSZCZEPIALNY PROWADNIK KOLAGENOWY - 8 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM KRĘGOSŁUPA, STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA ODCINKA LĘDŹWIOWEGO CZOPAMI WIELOKĄTNYMI PLIF,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM KRĘGOSŁUPA, - 15 kompletów STABILIZACJA MIĘDZYTRZONOWA ODCINKA LĘDŹWIOWEGO CZOPAMI WIELOKĄTNYMI PLIF, - 15 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STABILIZACJA PRZEDNASADOWA LAMINARNA KRÓTKOODCINKOWA STABILIZACJA PRZEDNASADOWA LAMINARNA DŁUGOODCINKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA PRZEDNASADOWA LAMINARNA KRÓTKOODCINKOWA - 10 zestawów STABILIZACJA PRZEDNASADOWA LAMINARNA DŁUGOODCINKOWA - 9 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STABILIZACJA MIĘDZYWYROSTKOWA DYNAMICZNA DYNAMICZNY PÓŁSZTYWNY (DYNAMICZNY) STABILIZATOR MIĘDZYKOLCZYSTY STABILIZACJA MIĘDZYWYROSTKOWA PÓŁSZTYWNA SZTYWNA STABILIZATOR MIĘDZYKOLCZYSTY,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STABILIZACJA MIĘDZYWYROSTKOWA DYNAMICZNA DYNAMICZNY PÓŁSZTYWNY (DYNAMICZNY) STABILIZATOR MIĘDZYKOLCZYSTY - 5 sztuk STABILIZACJA MIĘDZYWYROSTKOWA PÓŁSZTYWNA SZTYWNA STABILIZATOR MIĘDZYKOLCZYSTY, - 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZESTAW DO PRZEZSKÓRNEJ STABILIZACJI PRZEZNASADOWEJ JEDNOPOZIOMOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO PRZEZSKÓRNEJ STABILIZACJI PRZEZNASADOWEJ JEDNOPOZIOMOWEJ - 8 kompletów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Frezy do kraniotomu AF02R Frezy do prostnicy lub kątnicy Frezy do nasadki TT14 - średnice do wyboru z katalogu Dreny do irygacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frezy do kraniotomu AF02R - 200 sztuk Frezy do prostnicy lub kątnicy - 140 sztuk Frezy do nasadki TT14 - średnice do wyboru z katalogu - 20 sztuk Dreny do irygacji - 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kranial Perforator 9/12 mm Hudson Shank GB302R.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kranial Perforator 9/12 mm Hudson Shank GB302R - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: STYMULATOR RDZENIOWY Generator Elektrody 20 kanałowe Elektrody 12 kanałowe trójpolowa typu Exclaim Łącznik System doprowadzający typ Epiducer Elektrody chiurgiczne lub prskórne 8 kontaktowe Programator pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STYMULATOR RDZENIOWY Generator - 2 zestawy Elektrody 20 kanałowe - 2 zestawy Elektrody 12 kanałowe trójpolowa typu Exclaim - 1 zestaw Łącznik - 4 zestawy System doprowadzający typ Epiducer - 2 zestawy Elektrody chiurgiczne lub prskórne 8 kontaktowe - 2 zestawy Programator pacjenta - 2 zestawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: AKCESORIA DO APARATU C2 SONDA MONOPOLARNA BAGNETOWA Z KULKĄ SONDA BIOPOLARNA, KONCENTRYCZNA OFFSETOWA DO GUZÓW PARA ELEKTROD PODSKÓRNYCH TRZY ELEKTRODY PODSKÓRNE ELEKTRODA REFERENCYJNA IGŁOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO APARATU C2 SONDA MONOPOLARNA BAGNETOWA Z KULKĄ - 2 sztuki SONDA BIOPOLARNA, KONCENTRYCZNA OFFSETOWA DO GUZÓW - 2 sztuki PARA ELEKTROD PODSKÓRNYCH - 5 sztuk TRZY ELEKTRODY PODSKÓRNE - 1 sztuka ELEKTRODA REFERENCYJNA IGŁOWA - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.