eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Budowa budynku gospodarczego przy leśniczówce Leśnictwa Grzybowski Młyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-23

Kościerzyna: Budowa budynku gospodarczego przy leśniczówce Leśnictwa Grzybowski Młyn
Numer ogłoszenia: 148678 - 2016; data zamieszczenia: 23.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148903 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 6862869, faks 58 6862869.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku gospodarczego przy leśniczówce Leśnictwa Grzybowski Młyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 5.225.000,00 euro na podstawie art. 10 ust. 1 oraz na podstawie art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, zwanej dalej ustawą Prawo Zamówień Publicznych lub ustawą. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa na potrzeby prowadzenia prawidłowej gospodarki leśnej budynku gospodarczego, który będzie znajdował się przy leśniczówce leśnictwa Grzybowski Młyn w miejscowości Grzybowski Młyn 4 (poczta: 83-406 Wąglikowice). Przedmiot zamówienia będzie realizowany, zgodnie z adresem leśnym, na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku, w Nadleśnictwie Kościerzyna, w Leśnictwie Grzybowski Młyn w oddziale 335o. Zgodnie z powszechną ewidencją gruntów, przedmiot niniejszego zamówienia położony będzie w Województwie Pomorskim, na terenie Powiatu Kościerskiego, na obszarze Gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Grzybowo, na działce ewidencyjnej nr 471. 3. Dojazd do placu budowy (budowanego budynku gospodarczego) jest możliwy z drogi publicznej położonej na terenie Gminy Kościerzyna, w obrębie ewidencyjnym Grzybowo, na działce ewidencyjnej nr 233/2. 4. Powierzchnia, która będzie objęta zabudową, wynosi: 1.376,98 m2, natomiast powierzchnia zabudowy projektowanego budynku gospodarczego będzie wynosić: 70,75 m2. 5. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych prac został wyszczególniony poniżej: 1) Roboty ziemne wąsko przestrzenne. 2) Roboty betonowe ław fundamentowych. 3) Roboty izolacyjne przeciwwilgociowe ław. 4) Roboty murowe ścian konstrukcyjnych fundamentów. 5) Roboty izolacyjne przeciwwilgociowe i termiczne pionowe. 6) Roboty przy wykonaniu stropu nad piwnicą. 7) Roboty murowe ścian konstrukcyjnych, ścianki kolankowej i szczytowej. 8) Roboty przy wykonaniu stropu nad parterem. 9) Szalunki i zbrojenie i betonowanie słupków wzmacniających ściankę kolankową oraz wieńca ścianki kolankowej i schodów na poddasze. 10) Roboty ciesielskie dachu. 11) Roboty dekarskie - krycie, opierzenie i orynnowanie. 12) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 13) Wykonanie ścianek działowych na piętrze. 14) Instalacje wewnętrzne. 15) Roboty wykończeniowe. 16) Roboty tynkarskie i posadzkarskie. 17) Roboty elewacyjne - docieplenie całego lub części budynku z wyprawą tynkarską gotową. 18) Uporządkowanie. 6. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w: a) projekcie budowlanym budowy budynku gospodarczego, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, b) projekcie budowalnym instalacji elektrycznej będącym załącznikiem nr 10 do specyfikacji, c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 11 do SIWZ, d) przedmiarze robót budowlanych budowy budynku gospodarczego stanowiącym załącznik nr 12 do specyfikacji, e) przedmiarze robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznej stanowiącym załącznik nr 13 do specyfikacji. f) decyzja pozwolenia na budowę. 7. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją budowlaną, o której mowa w ppkt. 1) powyżej, podstawą wykonania inwestycji (zamówienia publicznego) i sporządzenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawców są projekty budowlane. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej miejsca, na którym będzie realizowany obiekt budowlany objęty niniejszym zamówieniem. 9. Prace wykonane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z Prawem budowlanym, projektem budowlanym dotyczącym budowy budynku gospodarczego, projektem budowlanym instalacji elektrycznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót budowlanych budowy budynku gospodarczego i w przedmiarze robót budowlanych dotyczących instalacji elektrycznej. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacją projektową (techniczną). Materiały muszą wymogom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 2014r., poz. 883 z późn. zm.). 11. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. 12. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 24 miesiące. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 14 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 13. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych. Urządzenie terenu budowy, jego zabezpieczenie, Wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach kosztów ogólnych. 14. Wykonawca we własnym zakresie i w ramach kosztów ogólnych dopełni również wszelkich formalności wynikających z wydanych uzgodnień i warunków związanych z zajęciem pasa drogowego. 15. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na siebie obowiązku geodezyjnego wytyczenia obiektu budowlanego, obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Koszty wykonania będą ujęte w ramach wynagrodzenia ofertowego. 16. Odbiór robót zanikowych bądź ulegających zakryciu będzie wykonany na podstawie protokołu odbioru robót zanikowych / ulegających zakryciu. 17. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INAMAR Grażyna Bajonczak, ul. Jesienna 11, 83-407 Łubiana, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164300,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116373,57

  • Oferta z najniższą ceną: 116373,57 / Oferta z najwyższą ceną: 144686,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.