eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Remonty bieżące dróg gminnych Remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Mysłowice: Remonty bieżące dróg gminnych Remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 14866 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Krakowska 14, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 317 13 59, faks 032 317 13 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące dróg gminnych Remonty bieżące dróg powiatowych wojewódzkich i krajowych w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Remonty bieżące dróg gminnych. Remonty bieżące dróg powiatowych, wojewódzkich, krajowych w Mysłowicach, z podziałem na 2 części: - Część I - Remonty bieżące dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych w południowej części miasta Mysłowice - Część II - Remonty bieżące dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych w północnej części miasta Mysłowice Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie remontów bieżących jezdni i chodników o nawierzchniach twardych bitumicznych, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie nawierzchni z mas bitumicznych jedno lub dwuwarstwowej wraz z regulacja pionową urządzeń na sieci podziemnej, a w przypadku uszkodzeń typu ciężkiego naprawę podbudowy tłuczniowej, likwidację spękań w nawierzchni asfaltowej, ścinanie nadmiaru gruntu na poboczach oraz uzupełnienie pobocza destruktem asfaltowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 uPzp Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych tysięcy złotych) dla każdej części oddzielnie. W dokumencie wadium wymagane jest wskazanie części zamówienia, której wadium dotyczy. 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy MZD Mysłowice Bank PKO SA Nr rach. 36124042271111000056900529. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna przyjmowane jest przez pracowników Miejskiego Zarządu Dróg w Mysłowicach ul. Krakowska 14, Panią Joannę Grzywacz, pokój nr 114, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 -14.00. 4. Wadium - wniesione na pełny okres związania ofertą - musi znajdować się na koncie Zamawiającego bądź złożone w depozyt osobie upoważnionej nie później niż w dniu wyznaczonym na składanie ofert. 5. Za przetrzymywanie wadium będą zwracane odsetki na warunkach określonych w ustawie. Zwrot wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zaleca się załączenie do oferty uwierzytelnionej adnotacją za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu dotyczącego wadium przetargowego, przy czym nie załączenie w/w dokumentu nie będzie skutkować odrzuceniem złożonej oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, iż: 1.2.1. wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie remontów cząstkowych i średnich dróg, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto (wykazaną zał. nr 2 do siwz), 1.2.2. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami (wykazanymi w zał. nr 3 do siwz) tj. - walec statyczny samojezdny - 1 szt., - walec statyczny ogumiony samojezdny - 1 szt., - piła spalinowa do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych - 1 szt., - samochody samowyładowcze -2 szt., - ubijarka płytowa - 1 szt., - frezarka do nawierzchni asfaltowych - 1 szt., - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., 1.2.3. dysponują co najmniej dziesięcioma pracownikami (wykazanymi zał. nr 4 do siwz) w tym: jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą zatrudnioną jako mistrz robót drogowych, trzema robotnikami wykwalifikowanymi zatrudnionymi jako asfalciarze lub/i bitumiarze (wykazanymi w zał. nr 5 do siwz), 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 1.3.1. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) ; - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 1.5. Warunki o których mowa w pkt 1.2 i 1.3 winny być spełnione odrębnie dla każdej z części. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 5.1. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia (zał. nr 1 lub 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6 siwz. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: Spełnia - Nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 22 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz), oraz 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 2 do siwz), oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.2. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 3 do siwz); 2.3. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. nr 4 do siwz); 2.4. wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 5 do siwz); 2.5. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) - należy załączyć także aktualne zaświadczenie potwierdzające, iż osoba ta jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.); 3. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: 3.1. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (jeśli polisa była opłacona przelewem - do oferty należy dołączyć kopie niniejszego przelewu). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 4.1. składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), 4.2. oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - na potwierdzenie ww. warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w ppkt 1., 4.3. wspólnie wykazują, iż: 4.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie ww. warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 2., 4.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 3., - w przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej wymagana polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej musi być wystawiona(y) na wspólników spółki cywilnej, a nie na spółkę cywilną, która nie jest wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego, 4.4. obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1: 1) ppkt 1.1., 1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5. ppkt 1) lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 5. ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 6. stosuje się odpowiednio. 8. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 lub 1A do siwz), wykaz robót budowlanych (zał. nr 2 do siwz), wykaz narzędzi i urządzeń (zał. nr 3 do siwz), informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego (zał. nr 4 do siwz) wykaz osób i podmiotów (zał. nr 5 do siwz) muszą być podpisane przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 10. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 10.1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 6, 10.2. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy - załącznik nr 7, 10.3. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzd.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Krakowska 14, 41 400 Mysłowice, pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Krakowska 14, 41 400 Mysłowice, pok. 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty bieżące dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych w południowej części miasta Mysłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie remontów bieżących jezdni i chodników o nawierzchniach twardych bitumicznych, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie nawierzchni z mas bitumicznych jedno lub dwuwarstwowej wraz z regulacja pionową urządzeń na sieci podziemnej, a w przypadku uszkodzeń typu ciężkiego naprawę podbudowy tłuczniowej, likwidację spękań w nawierzchni asfaltowej, ścinanie nadmiaru gruntu na poboczach oraz uzupełnienie pobocza destruktem asfaltowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty bieżące dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych w północnej części miasta Mysłowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie remontów bieżących jezdni i chodników o nawierzchniach twardych bitumicznych, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie nawierzchni z mas bitumicznych jedno lub dwuwarstwowej wraz z regulacja pionową urządzeń na sieci podziemnej, a w przypadku uszkodzeń typu ciężkiego naprawę podbudowy tłuczniowej, likwidację spękań w nawierzchni asfaltowej, ścinanie nadmiaru gruntu na poboczach oraz uzupełnienie pobocza destruktem asfaltowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.