eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa materiałów informacyjno - edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Białystok: Dostawa materiałów informacyjno - edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 148643 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110029 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno - edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-edukacyjnych o tematyce bezpieczeństwa dla Biura Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie do 30 dni od dnia podpisania umowy, w tym: część 1 - poz. 6, poz. 7, poz. 8, poz. 9, poz. 10 oraz część 2 - poz. 3, poz. 4 w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy 2. Nazwa i kod CPV: 22140000-3 Ulotki, 22462000-6 Materiały reklamowe, 22900000-9 Różne druki 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów informacyjno-edukacyjnych: logo oraz Księgę Identyfikacji Wizualnej. 4. Projekty materiałów informacyjno-edukacyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału informacyjno-edukacyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. W celu doprecyzowania potrzeb Zamawiającego załączono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). II. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. 2 części zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ): Uwaga: Oferty można składać na dowolną ilość części podając cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na każdą część odrębnie. Część 1 obejmuje: 1) Kapelusz przeciwsłoneczny -100 szt. 2) Piłka plażowa - 100 szt. 3) Rękawki nadmuchiwane - 100 par. 4) Gwizdek sportowy - 200 szt. 5) Smycz- 500 szt. 6) Kamizelka odblaskowa - 100 szt. 7) Koszulka klasyczna - 300 szt. 8) Nalepka odblaskowa - łapki - 300 szt. 9) Nalepka odblaskowa - buźki - 300 szt. 10) Zawieszka odblaskowa - miś-1 - 300 szt. 11) Zawieszka odblaskowa - miś-2 - 300 szt. 12) Opaska odblaskowa samozaciskowa na rękę - 300 szt. Część 2 obejmuje: 1) Ulotka z zakresu obrony cywilnej - 1 000 szt. 2) Ulotka z zakresu zarządzania kryzysowego - 1 000 szt. 3) Ulotka z zakresu bezpieczeństwa publicznego - 3000 szt. 4) Zaprojektowanie plakatu i logo programu Nasze osiedle na plakat oraz druk plakatu - 100 szt. 5) Teczka z nadrukiem i wydrukowanymi dwudziestoma kartkami do każdej teczki - 60 kpl. 6) Teczka z zakresu obrony cywilnej z nadrukiem - 500 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.90.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studiosiedem s.c., Grzegorz Żółtowski Michał Biedrzycki, ul. Szydło 42, 32-085 Modlnica, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9798,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8378,76

  • Oferta z najniższą ceną: 8378,76 / Oferta z najwyższą ceną: 13192,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AlterStudio Magdalena Dowgiert, ul. Orzeszkowej 32/27, 15-950 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11048,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9667,80

  • Oferta z najniższą ceną: 9667,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9667,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.