eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Przebudowa dróg powiatowych w 2010 r. - ETAP II - administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Miechów: Przebudowa dróg powiatowych w 2010 r. - ETAP II - administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania:
Numer ogłoszenia: 148528 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych w 2010 r. - ETAP II - administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych w 2010 r. - ETAP II - administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie z podziałem na zadania: ZADANIE 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1203K ul. Piłsudskiego, odcinek od km rob. 0+000 do km rob. 0+490, dł. 0,490km ZADANIE 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 Kol. Książ Mały - Słaboszów, na dł. 1,450km, w m. Wymysłów, odcinek od km 5+590 do km 7+040 ZADANIE 3: Przebudowa drogi powiatowej 1183K Kozłów - Przybysławice - Łazy, na dł. 0,120km, odcinek od km rob.0+000 do km rob.0+120 ZADANIE 4: Remont drogi powiatowej nr 1153K Poręba Górna - Budzyń - Gołcza na dł.0,600km, w m. Mostek p. wieś od km 1+200 do km 1+800 :.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, (art.45 ust.2 Pzp.) zadanie 1: 4 000zł zadanie 2: 5 000zł zadanie 3: 3 000zł zadanie 4: 3 000zł Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie: KBS o/Miechów 90 8591 0007 0200 0014 4401 0005 na przelewie należy umieścić informację wadium - PRZETARG 7/2010, zad. nr wraz z podaniem konta, na które Zamawiający powinien wadium zwrócić. Wadium w tej formie winno znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w kasie Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie, a do oferty dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - Oświadczenie Wykonawcy złożone na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (zał. nr 4 ) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z tego co najmniej jednej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr6) Należy wykazać się wykonaniem odpowiednio robót jak dla zadania na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zał. nr7) Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: Wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt. Rozściełacz mas bitumicznych - min. 1szt. Walce drogowe - min. 2 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr8). Kierownik budowy: min. 1 osoba Doświadczenie jako kierownik robót/budowy: min.3 lata Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający uprawnienia Kierownika oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie, ul.Warszawska 11, Sekcja Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie, ul.Warszawska 11, Sekretariat pok. nr.1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1203K ul. Piłsudskiego, odcinek od km rob. 0+000 do km rob. 0+490, dł. 0,490km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1203K ul. Piłsudskiego, odcinek od km rob. 0+000 do km rob. 0+490, dł. 0,490km : Mech. karczowanie krzaków, rozebranie naw. z bet., bitumu, kostki granitowej, rozebranie krawężnika, podbudowy tłuczniowej, renowacja rowów, wyk. koryta pod krawężnik, chodnik, wjazdy bramowe, wyk. przepustu, murka czołowego, studzienek ściekowych, przykanalików, warstwy odcinającej z piasku, podbudowy tłuczniowej, ustawienie krawężnika na ławie bet., ustawienie obrzeży, wykonanie chodnika i zjazdów z kostki bet., uzupełnienie nawierzchni z masy min. -bitumicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 Kol. Książ Mały - Słaboszów, na dł. 1,450km, w m. Wymysłów, odcinek od km 5+590 do km 7+040 :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1221 Kol. Książ Mały - Słaboszów, na dł. 1,450km, w m. Wymysłów, odcinek od km 5+590 do km 7+040 : roboty pomiarowe, mech. ścinanie drzew i karczowanie pni, koryto pod utwardzenie poboczy, utwardzenie poboczy, odmulenie przepustu drogowego, wykonanie ścianek czołowych, pionowe znaki drogowe, w-wa profilująca z miesz. mineralno-bitumicznej, wykonanie warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego dla ruchu KR 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3: Przebudowa drogi powiatowej 1183K Kozłów - Przybysławice - Łazy, na dł. 0,120km, odcinek od km rob.0+000 do km rob.0+120 :.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3: Przebudowa drogi powiatowej 1183K Kozłów - Przybysławice - Łazy, na dł. 0,120km, odcinek od km rob.0+000 do km rob.0+120 : Rozebranie naw. z masy min.-bitumicznej, wyk. koryta pod krawężnik i poszerzenie jezdni, pod chodnik i zjazd, poszerzenie skarpy rowu, wyk. studzienek ściekowych z osadnikiem, wydłuż. przepustu, wyk. ścianek czołowych, ułożenie ścieku bet. na ławie bet., umocnienie skarp rowu elem. bet., ustawienie krawężnika na ławie bet., ustawienie obrzeży, wykonanie chodnika i zjazdów z kostki bet., wyk. warstwy odcinającej z piasku, wyk. podbudowy pod chodnikiem i zjazdem z kruszyw łamanych, wyk. podbudowy na poszerzeniu, wyk. nawierzchni z masy min. -bitumicznej na poszerzeniu jezdni, ustawienie barierek ochronnych przy chodniku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4: Remont drogi powiatowej nr 1153K Poręba Górna - Budzyń - Gołcza na dł.0,600km, w m. Mostek p. wieś od km 1+200 do km 1+800:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4: Remont drogi powiatowej nr 1153K Poręba Górna - Budzyń - Gołcza na dł.0,600km, w m. Mostek p. wieś od km 1+200 do km 1+800: Roboty pomiarowe, wykonanie koryta pod utwardzenie poboczy, plantowanie poboczy, utwardzenie poboczy, wyk. w-wy profilującej z miesz. min.-bitum., wyk. warstwy ścieralnej z bet. asfaltowego dla ruchu KR 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.