eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Głogów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Głogów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Głogów.
Numer ogłoszenia: 148494 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63605 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Głogów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Głogów wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 90500000, CPV 90512000, CPV 90513100, CPV 90533000. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Głogów, w tym w szczególności: zapewnienie właścicielom nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych niezbędnych pojemników i/lub kontenerów oraz worków na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny oraz pojemników do punktów selektywnej zbiórki odpadów, zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwanej SIWZ). Szczegółowy zakres wykonania usługi opisany został w pkt 6 niniejszego podrozdziału. 3. Usługą objęte są wszystkie sołectwa (miejscowości) należące do Gminy Głogów, tj. Borek, Bytnik, Grodziec Mały, Klucze, Krzekotów, Przedmoście, Ruszowice, Serby, Stare Serby, Szczyglice, Turów, Wilków, Zabornia. 4. Odbiór i zagospodarowanie odpadów należy prowadzić w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zapisami Uchwały Nr XXIV/616/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego, zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21 ze zm.) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głogów, z uwzględnieniem zmian dokonanych uchwałą Rady Gminy w dniu 25 marca 2013 r.- Dz. U. Woj. Dolnośląskiego z 2013 r. poz.2448 oraz uchwałą Rady Gminy w dniu 30 kwietnia 2013 r.- Dz.U. Woj. Dolnośląskiego z 2013 r., poz. 3215 (SIWZ rozdział III, podrozdział 2, pkt 1, ppkt 3, lit. a). 5. Celem Zamawiającego jest realizacja racjonalnej gospodarki odpadami ze szczególnym naciskiem na osiągnięcie efektywnych wyników w segregacji. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 6. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz.1399 ze zm.) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głogów, z uwzględnieniem zmian zawartych w rozdziale III, podrozdział 2, pkt. 1, ppkt 3, lit. a) oraz wymaganiami Zamawiającego, zakres prac obejmuje: 1) zapewnienie przez Wykonawcę obsługiwanym nieruchomościom zamieszkałym i niezamieszkałym niezbędnych pojemników na odpady zmieszane i zbierane w sposób selektywny oraz worków na odpady zbierane w sposób selektywny w następujących ilościach: a) w terminie do dnia 01.07.2015 r. pojemniki o pojemności 120 l-223 sztuk; pojemniki o pojemności 240 l-1641 sztuk; pojemniki lub/i kontenery o pojemności 1100 l-45 sztuk; pojemników specjalistycznych do selektywnej zbiórki odpadów w ilościach: pojemniki siatkowe, przeznaczone na odpady plastikowe, o pojemności od 1,5 m3 do 3,0 m3-51 sztuk; pojemniki koloru niebieskiego przeznaczone na papier, o pojemności od 1,5 m3 do 3,0 m3-37 sztuk; pojemniki koloru zielonego przeznaczone na szkło, o pojemności od 1,5 m3 do 3,0 m3-2 sztuki; b) w terminie do dnia 01.07.2015 r. worki do selektywnej zbiórki odpadów, w ilościach: worki koloru zielonego o pojemności 120 l na szkło-1874 sztuk; worki koloru żółtego o pojemności 120 l na plastik, metal i aluminium oraz odpady wielomateriałowe-1874 sztuk; worki koloru niebieskiego o pojemności 120 l na papier-1874 sztuk; c) worki na odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone, Wykonawca zapewni i dostarczy, w ramach świadczenia przez gminę usług dodatkowych bezpośrednio właścicielom nieruchomości, którzy zadeklarują korzystanie z wywozu odpadów ulegających biodegradacji. Orientacyjna ilość worków na odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone, w okresie realizacji umowy została zawarta w załączniku nr 6 do SIWZ, tabela nr 3; d) podane powyżej dane ilościowe odnoszą się do jednorazowego dostarczenia pojemników i/lub kontenerów oraz worków dla każdej z 3 frakcji na potrzeby prawidłowego rozpoczęcia realizacji usługi (tzn. jeden pojemnik 120 l oraz 3 worki 120 l dla każdej z frakcji odpadów zbieranych selektywnie lub jeden pojemnik 240 l oraz 3 worki 120 l dla każdej z frakcji odpadów zbieranych selektywnie lub ich krotności, analogicznie w pozostałych przypadkach przy pojemnikach innej pojemności, częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych nie ma znaczenia dla ilości przekazywanych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych odbiorcom. Selektywna zbiórka odpadów realizowana przy użyciu worków 120 l nie obejmuje nieruchomości zamieszkałych wielolokalowych. W przypadku nieruchomości niezamieszkałych odpady zbierane w sposób selektywny gromadzone są tylko w workach 120 l bez względu na pojemność pojemnika i/lub kontenera. Szczegółowe informacje odnośnie ilości poszczególnych rodzajów pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów na okres realizacji usługi w okresie 12 miesięcy zostały zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ w podziale na sołectwa. Po każdorazowym odbiorze worków dla 3 frakcji, Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia 3 nowych worków-po jednym dla każdej frakcji odpadów. Worki powinny być oznaczone zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale III Podrozdział 6; e) Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych umową oraz miejsc gromadzenia odpadów (tzw. punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych) w dniu podpisania umowy; f) na potwierdzenie pierwszego dostarczenia pojemników i worków Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, za dowód dostarczenia mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących przebieg tras pojazdów lub potwierdzenie dostarczenia pojemników i worków pod wskazany na wykazie adres przez sołtysa danego sołectwa; g) Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wyposażenia zgłaszanych przez Zamawiającego nowych miejsc gromadzenia odpadów (nieruchomości zamieszkałe i nieruchomości niezamieszkałe) w niezbędne pojemniki oraz komplety worków na każdą z 3 frakcji odpadów zbieranych selektywnie (nieruchomości zamieszkałe jednorodzinne i nieruchomości niezamieszkałe) w terminie 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego; h) Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ubezpieczy na własny koszt pojemniki i/lub kontenery i zabezpieczy je od ryzyka związanego z uszkodzeniem lub kradzieżą. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież pojemników i/lub kontenerów. 2) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych (budynki jednorodzinne i wielolokalowe) oraz niezamieszkałych (zakłady pracy, punkty handlowe, punkty usługowe, ogrody działkowe), w tym: a) odbieranie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji - w ramach świadczenia usług dodatkowych, d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, łącznie z określoną w dalszej części opisu częstotliwością odbioru poszczególnych rodzajów odpadów, kosztem transportowania odebranych, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z listą zawartą w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego oraz miejsc odzysku i recyklingu lub przetwarzania odpadów zbieranych z terenu Gminy Głogów w sposób selektywny (3 frakcje). Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów komunalnych niesegregowanych oraz zebranych selektywnie, wytworzonych na terenach nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zgromadzonych w pojemnikach i workach do tego przeznaczonych, spełniających minimalne wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głogów. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Wykonawca powinien realizować w dni robocze, w godzinach 7-20. 3) zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz uchwały XXIV/616/12 z dnia 27 czerwca 2012 roku Sejmiku Województwa Dolnośląskiego przyjmującej Plan Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego wraz z załącznikami. 4) sprawozdawczość, raportowanie, archiwizowanie. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej półrocznych sprawozdań, o jakich mowa w art. 9n ustawy z dnia 16 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. Powyższe sprawozdanie należy przekazać Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dot. odbioru, zagospodarowania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami, a wynikać one będą ze zmiany powszechnie obowiązującego w tym zakresie prawa unijnego, krajowego, miejscowego. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o zaistnieniu nowego obowiązku i nie będzie to przesłanka do zmiany obowiązującej strony umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku i recyklingu odpadów komunalnych, z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013, poz. 1399 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676). Przeniesienie powyższych obowiązków na Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu jest zgodne z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej UZP nr KIO/UZP 2544/12 z dnia 29 listopada 2012 r. Ponadto Wykonawca przekazuje wypełnione sprawozdanie z reklamacji (załącznik nr 9 do SIWZ), protokół z wykonania usługi (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz karty przekazania odpadów, chyba, że przepisy powszechnie obowiązującego prawa nałożą w zakresie gospodarki odpadami nowe obowiązki. 5) mycie i dezynfekcja, przynajmniej dwa razy do roku, pojemników na odpady. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich naprawy, systematycznej konserwacji, wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. Sposób załatwienia reklamacji został szczegółowo opisany w Rozdziale III, Podrozdział 5 SIWZ. 6) opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu do akceptacji, a następnie wydruk harmonogramów odbioru odpadów komunalnych, sporządzonych zgodnie z opisem zawartym w dalszej części SIWZ. Zamawiający po akceptacji harmonogramu opublikuje go na stronie internetowej www.ugglogow.com.pl. 7)kolportaż harmonogramów odbioru odpadów komunalnych, o których mowa powyżej oraz ulotek związanych z gospodarką odpadami na terenie Gminy Głogów wśród właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Głogów, przy czym druk harmonogramów odbioru odpadów komunalnych odbywa się na koszt Wykonawcy, natomiast za treść i druk ulotek związanych z gospodarką odpadami, w tym w szczególności ulotek o tematyce edukacji ekologicznej odpowiada Zamawiający. Jednorazowo jest to nie więcej niż 2,5 tys. sztuk ulotek. 8)monitorowanie i weryfikowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Uznaje się, że właściciel nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zbiera odpady w sposób selektywny - gdy oddaje prawidłowo zapełnione worki z poszczególnymi frakcjami odpadów zbieranych selektywnie (papier, szkło, plastik, metal i aluminium, odpady wielomateriałowe). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przez cały okres realizacji usługi systemu kontroli i monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiających weryfikację tych danych i na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie, np. w przypadku braku możliwości załatwienia reklamacji przez Wykonawcę, do ich udostępnienia. Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca winien spełniać następujące wymagania dotyczące: a) posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej wymaganego przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) posiadania aktualnego zezwolenia na transport odpadów określonych w SIWZ, wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) obejmującego teren Gminy Głogów; c) posiadania umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu określonego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych (najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej podpisaniem) lub dokumentów poświadczających, że Wykonawca jest właścicielem lub współwłaścicielem Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych wymienionej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego, na której będzie odbierał odpady komunalne. W przypadku zamiaru zmiany Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym, Wykonawca winien uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego odnośnie zamierzonej zmiany. Zamawiający nie zaakceptuje nowo wybranej Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, jeżeli zaproponowana Regionalna Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w dniu zgłoszenia zamiaru dokonania zmiany nie jest ujęta w bieżącym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego. d) dysponowania bazą magazynowo - transportową, która ma być usytuowana na terenie Gminy Głogów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Głogów lub posiadania umowy, z której wynika prawo do dysponowania terenem na terenie Gminy Głogów lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy, na którym Wykonawca urządził bazę magazynowo - transportową. Na terenie bazy magazynowo transportowej winny się znajdować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. W przypadku zamiaru zmiany lokalizacji bazy magazynowo transportowej przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy z Zamawiającym, Wykonawca winien uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego odnośnie zamierzonej zmiany. Zamawiający nie zaakceptuje nowo wybranej lokalizacji bazy magazynowo transportowej, jeżeli zaproponowana baza magazynowo transportowa nie spełnia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), tj. w szczególności nie znajduje się na terenie Gminy Głogów lub znajduje się w odległości większej niż 60 km od jej granicy. e) posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca okaże polisę najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowe informacje dotyczące polisy są zawarte w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7A, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 861376,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 930286,60

  • Oferta z najniższą ceną: 930286,60 / Oferta z najwyższą ceną: 930286,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.