eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWEGO SZKOLENIA W ZAKRESIESPAWACZ (cztery specjalności) DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Tomaszów Mazowiecki: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWEGO SZKOLENIA W ZAKRESIE: SPAWACZ (cztery specjalności) DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE
Numer ogłoszenia: 148487 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131377 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWEGO SZKOLENIA W ZAKRESIE: SPAWACZ (cztery specjalności) DLA BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest szkolenie grupowe dla 8 mężczyzn beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie w zakresie Spawacz (cztery specjalności). Przedmiot zamówienia składa się z 2 etapów (części) stanowiących całość zamówienia: 1) Etap nr 1: Spawanie łukowe elektrodą otuloną 111-1 oraz spawania acetylenowo-tlenowego 311-1; 2) Etap nr 2: Spawanie stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych /MAG-135, spawania stali metodą TIG, elektrodą nietopliwą w osłonie argonu /141/. - czas trwania całego cyklu szkolenia (termin wykonania zamówienia): szkolenie winno być przeprowadzone w okresie od 09.07.2012r. do 07.09.2012r. z wyłączeniem dnia 09.08.2012r. Szkolenie winno rozpocząć się po wykonaniu badań lekarskich (profilaktycznych i specjalistycznych) potwierdzających zdolność beneficjentów ostatecznych do podjęcia zatrudnienia w w/w zakresie. Badania lekarskie potwierdzające zdolność beneficjentów ostatecznych do zatrudnienia powinny być przeprowadzone przed rozpoczęciem szkolenia. Koszt badań lekarskich w całości pokryje Wykonawca; Ad. 1) Etap nr 1. - liczba godzin szkolenia: 184 godzin (1 godzina = 60 minut) na jednego uczestnika, po 8 godzin (1 godzina = 60 minut) dziennie, w tym: 40 godzin (1 godzina = 60 minut) z wiedzy teoretycznej i 144 godzin (1 godzina = 60 minut) z wiedzy praktycznej; - miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Tomaszowa Mazowieckiego lub w miejscowości oddalonej od miasta Tomaszowa Mazowieckiego do 60 km.; - zakres tematyczny szkolenia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu umożliwić uczestnikom szkolenia zdobycie uprawnień do spawania łukowego elektrodą otuloną 111-1 oraz spawania acetylenowo-tlenowego 311-1; - po zakończeniu etapu nr 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził egzamin zgodny z Wytycznymi W-07/IS-02 i W-07/IS-03 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach; - Spawalnia musi posiadać atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach; Ad. 2) Etap nr 2. - liczba godzin szkolenia: 160 godzin (1 godzina = 60 minut) na jednego uczestnika, po 8 godzin (1 godzina = 60 minut) dziennie, w tym: 16 godzin (1 godzina = 60 minut) z wiedzy teoretycznej i 144 godzin (1 godzina = 60 minut) z wiedzy praktycznej; - miejsce odbywania szkolenia: teren miasta Tomaszowa Mazowieckiego lub w miejscowości oddalonej od miasta Tomaszowa Mazowieckiego do 60 km.; - zakres tematyczny szkolenia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu umożliwić uczestnikom szkolenia zdobycie uprawnień do spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych /MAG-135, spawania stali metodą TIG, elektrodą nietopliwą w osłonie argonu /141/; - po zakończeniu etapu nr 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził egzamin zgodny z Wytycznymi W-07/IS-02 i W-07/IS-03 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - Spawalnia musi posiadać atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Program szkolenia dla etapu nr 1 i nr 2 musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl; - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia indywidualne stanowisko do szkolenia (w trakcie trwania całego szkolenia); - zamawiający wymaga aby po każdej godzinie zajęć odbywała się przerwa minimum 5 minut oraz jedna przerwa obiadowa minimum 20 minut na spożycie gorącego posiłku. Zamawiający wymaga aby przerwy nie były wliczane w liczbę godzin szkolenia, natomiast wykazywane były i uwzględnione w programie szkolenia i harmonogramie zajęć; - Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną w tym komplet, na który składają się: obuwie, rękawice, ubranie robocze tj. spodnie, koszulkę z krótkim rękawem, koszulę flanelową z długim rękawem zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu, w tym każdy uczestnik szkolenia potwierdza odebranie w/w kompletu odzieży własnoręcznym podpisem. Wykonawca dostarczy protokół do siedziby zamawiającego w terminie 5 dni po wydaniu kompletu odzieży. Po zakończeniu szkolenia komplet odzieży staje się własnością uczestnika szkolenia. - zajęcia szkoleniowe zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowane są do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z następującymi przepisami: a) Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69), b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), d) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563). 2. Wykonawca realizujący zamówienie musi być zarejestrowany w rejestrze instytucji szkoleniowych, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) i pozostawać w rejestrze przez cały okres realizacji zamówienia, w przypadku wykreślenia Wykonawcy z rejestru instytucji szkoleniowych, przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający uzyska prawo odstąpienia od umowy a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia należnego mu zgodnie z niniejszą umową, niezależnie od zakresu i zaawansowania realizacji zamówienia. 2.1 W programie szkolenia należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji miejsca szkolenia, w tym gdzie realizowane będą zajęcia teoretyczne oraz praktyczne wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych oraz opisem rodzaju i ilości urządzeń niezbędnych do zrealizowania zajęć praktycznych. 2.2 Po zakończeniu szkolenia beneficjenci ostateczni otrzymają od Wykonawcy następujące dokumenty: 1) Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 2) Certyfikat o ukończeniu szkolenia, który winien zawierać kolorowe logotypy: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Unii Europejskiej z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia tj. Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi i Realizatora Projektu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz informację o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) Międzynarodowy/europejski certyfikat spawacza; 4) Zaświadczenie lekarskie z badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wymagania dla punktu 2.2 SIWZ: 1) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne oraz zestaw niezbędnych materiałów pomocniczych, między innymi: skrypt (podręcznik), minimum 1 notatnik, minimum 2 długopisy oraz sporządzić protokół przekazania w/w materiałów, w tym każdy uczestnik szkolenia potwierdza odebranie w/w materiałów własnoręcznym podpisem. Wykonawca dostarczy protokół do siedziby zamawiającego w terminie 5 dni po wydaniu materiałów. 2) Wszystkie materiały, odzież oraz dokumenty przygotowywane i wydawane w ramach szkolenia winny być oznaczone zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydane przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, Warszawa, 4 luty 2009 r. Powyższe wytyczne oraz wzory logotypów dostępne są na stronie: http://www.wup.lodz.pl/. 3) Zajęcia z zakresów tematycznych określonych w punkcie 2.2 SIWZ powinny odbywać się pięć razy w tygodniu, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający: dzienny wymiar godzin zajęć, tematy zajęć edukacyjnych oraz listę obecności i przekazać zamawiającemu kopię dziennika zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia. 5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację dotyczącą prowadzenia szkoleń, w tym: prowadzenie list obecności, rejestrowanie i niezwłoczne zgłaszanie zamawiającemu w danym dniu a najpóźniej w następnym dniu o każdej nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Prowadzenie listy obecności na zajęciach polega na tym, że każdy uczestnik szkolenia potwierdza obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem. Wykonawca winien dostarczyć jej kopię do siedziby zamawiającego raz na dwa tygodnie oraz niezwłocznie po zakończeniu szkolenia. 6) Szkolenie powinno zakończyć się dla każdego etapu szkolenia egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dla każdego etapu szkolenia egzamin ze zdobytej wiedzy oraz sporządzić protokół z egzaminu. 7) Wykonawca w terminie 14 dni po egzaminie (dla każdego etapu szkolenia) winien dostarczyć zamawiającemu protokół z egzaminu, kopię wydanych zaświadczeń zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, świadectw kwalifikacyjnych, certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz kopię rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji przez beneficjentów ostatecznych po pozytywnie zdanym egzaminie. 8) Wykonawca powiadamia Zamawiającego, na 7 dni wcześniej o dacie, miejscu i godzinie egzaminu każdego etapu szkolenia uczestników szkolenia. Czas trwania egzaminu nie wlicza się w czas trwania szkolenia. 9) Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny być prowadzone przez osoby posiadające kwalifikacje zgodnie z programem szkolenia i co najmniej 3 letnim stażem pracy jako osoba prowadząca szkolenia zgodnym z kierunkiem szkolenia. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu zamawiającego - do zmiany kolejności zajęć, wykładowców, oznaczenia sali wynikających z programu szkolenia i harmonogramu zajęć. W przypadku zmiany wykładowcy (osoby prowadzącej zajęcia praktyczne lub teoretyczne) wykonawca winien doręczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzyskać zgodę zamawiającego na nowego wykładowcę. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości przebiegu szkolenia. 12) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na czas trwania szkolenia osoby wskazane przez zamawiającego (osoby biorące udział w szkoleniu) od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca doręczy zamawiającemu w dniu rozpoczęcia szkolenia kopię polisy ubezpieczeniowej zawartej na czas trwania szkolenia. Zamawiający przedstawi wykonawcy imienną listę osób wskazanych do ubezpieczenia. 13) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po przeprowadzeniu szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 3 dni po zakończeniu szkolenia dostarczyć do siedziby zamawiającego ankietę ewaluacyjną - której wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy. 14) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić i pokryć koszty badań profilaktycznych i specjalistycznych wymaganych do podjęcia zatrudnienia zgodnie z rodzajem zawodu i obowiązującymi przepisami prawa. Oryginał zaświadczenia wykonawca zobowiązany jest przekazać beneficjentowi ostatecznemu projektu Wsparcie, natomiast kopię zaświadczenia wykonawca powinien dostarczyć zamawiającemu w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia. 15) W przypadku braku wskazań do uczestniczenia w przedmiotowym szkoleniu dla beneficjenta ostatecznego wynikającego w przeprowadzonych badań lekarskich wykonawca otrzyma tylko wynagrodzenie za wykonane badania lekarskie. W przypadku określonym powyżej zamawiający wskaże kolejną osobę na miejsce osoby, u której stwierdzono przeciwwskazania. 16) W przypadku wskazania przez zamawiającego kolejnego beneficjenta ostatecznego na miejsce beneficjenta z przeciwwskazaniami do w/w szkolenia, wykonawca pokryje koszt jego badań lekarskich w ramach wynagrodzenia przysługującemu mu z tytułu realizacji niniejszego zamówienia. 17) Przez zakończenie szkolenia rozumie się przeprowadzenie łącznie 344 godzin (1 godzina = 60 minut) szkolenia oraz egzaminu dla etapu nr 1 i nr 2 z części teoretycznej oraz z części praktycznej dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie. 18) Szkolenie winno być prowadzone wyłącznie dla beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie i wyłącznie z ich udziałem. 19) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i zamieszczenia minimum 3 szt. plakatów dotyczących realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 20) Wzór plakatu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 21) Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia zobowiązany jest zamieścić plakaty o realizowanym szkoleniu w miejscu szkolenia oraz w siedzibie wykonawcy. 22) Koszt szkolenia powinien zawierać w szczególności: należność przysługującą jednostce szkoleniowej, wynajęcie sali, wynagrodzenie wykładowców, serwis kawowy, gorący posiłek, materiały szkoleniowe bezpośrednie i pośrednie, badania lekarskie, ubezpieczenie, koszt dowozu na zajęcia i egzaminy, zorganizowanie egzaminu, koszt egzaminu, koszt przygotowania i wydrukowania 3 szt. plakatów itp. 23) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku prowadzenia szkolenia poza Tomaszowem Mazowieckim do: a) Przewozu beneficjentów z miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. ul. P.O.W w Tomaszowie Mazowieckim (przy Muzeum) do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. ul. P.O.W w Tomaszowie Mazowieckim (przy Muzeum); b) Zapewnienie beneficjentom podczas transportu warunków bezpieczeństwa i higieny odpowiadających rodzajowi transportu; c) Punktualnego wykonywania przewozu beneficjentów zgodnie z programem szkolenia i harmonogramem zajęć. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić beneficjentom ostatecznym serwis kawowy i gorący posiłek, w dni robocze w trakcie trwania zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych oraz przerwy na w/w serwis kawowy oraz gorący posiłek. Przy dostawie serwisu kawowego do miejsca realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przestrzegać podstawowe normy sanitarne oraz BHP. 4.1 Pod pojęciem serwisu kawowego podczas zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych w czasie 1 dniowego spotkania dla 1 grupy należy rozumieć: 1) Minimum 1 ekspres do parzenia kawy, kawa mielona do zasypania ekspresu na minimum 2 kubki kawy dla każdego uczestnika szkolenia, naczynia jednorazowego użytku - kubki nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych (10 g) - nie mniej niż 2 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości oraz naczynia jednorazowego użytku muszą posiadać atest PZH; 2) Minimum 1 czajnik elektryczny o pojemności min. 1,7 l., herbata w saszetkach jednorazowych pakowanych oddzielnie w kopertach w czterech różnych smakach (herbata czarna, herbata czarna owocowa) - nie mniej niż 2 sztuki na osobę, naczynia jednorazowego użytku - kubki - nie mniej niż 2 sztuki na osobę, mieszadełka - nie mniej niż 2 sztuki na osobę, cukier w saszetkach jednorazowych - nie mniej niż 4 sztuki na osobę, serwetki jednorazowe; w/w produkty spożywcze winny być najwyższej jakości oraz naczynia jednorazowego użytku muszą posiadać atest PZH; 3) Mieszanka ciastek, w tym między innymi ciastka: kruche, maślane, wafelki, biszkoptowe z galaretką nie mniej niż 15 sztuk na osobę dziennie. 4) Woda mineralna gazowana lub niegazowana w butelkach plastikowych, zakręcanych - nie mniej niż 1,5 litr wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej na osobę dziennie. Serwis kawowy winien być wydawany minimum 10 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz w czasie trwania zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych, do wyczerpania potrzeb beneficjentów ostatecznych. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i gorącego posiłku winny spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno-epidemiologiczne. 4.2 Pod pojęciem gorącego posiłku należy rozumieć obiad składający się z drugiego dania: - 200g porcja mięsa (waga po przetworzeniu), 250g gotowanej kaszy (waga po przetworzeniu), ryżu, makaronu, klusek (kopytka) lub 300g ziemniaków (waga po przetworzeniu), oraz 150g surówki (waga po przetworzeniu). Zamawiający dopuszcza przygotowywanie i podawanie następujących dań obiadowych: gulasz wieprzowy, wołowy, drobiowy, wieprzowina po chińsku do ryżu lub makaronu - nie mniej niż 200 g (waga po przetworzeniu); bigos z mięsem - nie mniej niż 250 g (waga po przetworzeniu); gołąbki mięsne w sosie pomidorowym - nie mniej niż 200 g (bez sosu - waga po przetworzeniu); naleśniki - nie mniej niż dwie sztuki, łącznie nie mniej niż 300g (waga po przetworzeniu); krokiety z kapustą, mięsem, grzybami nie mniej niż 250g (waga po przetworzeniu); pierogi z kapustą i mięsem lub z kapustą i grzybami - nie mniej niż 250 g (waga po przetworzeniu). Dopuszcza się raz w tygodniu przygotowanie posiłku bez mięsa i zastąpieniem go produktami z zawartością białka zwierzęcego tj.: ryba - 200g (waga po przetworzeniu) lub jaja - 4 szt. oraz z zawartością sera białego 150g, jogurtu naturalnego (150 ml.), jogurtu owocowego (150 ml.) lub śmietany (150 ml.). Obiady powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów i uwzględniać sezonowość potraw. 4.3 Każdy z gorących posiłków musi zawierać minimum 1000 kalorii. Posiłki muszą być wydawane jako produkty o temperaturze 60oC - 80oC - zgodnie z normami żywieniowymi. Nie można zaniżać ustalonej wagi posiłków pod groźbą zastosowania kar umownych. 4.4 Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do oferty jadłospis posiłków wraz z gramaturą na każdy dzień zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych, różnego rodzaju dań obiadowych na cały okres trwania zamówienia. W przypadku wyboru oferty wykonawca zobowiązany jest realizować przedłożony jadłospis. Przedstawiony przez wykonawcę jadłospis stanowić będzie integralną część oferty. Kolejność poszczególnych pozycji jadłospisów określa i realizuje samodzielnie wykonawca. 4.5 Wykonawca winien sporządzać codziennie protokół wydawania produktów w ramach serwisu kawowego i gorącego posiłku, natomiast każdy uczestnik szkolenia powinien własnoręcznym podpisem potwierdzać odbiór w/w serwisu kawowego i gorącego posiłku. Wykonawca dostarczy protokół z każdego dnia wydawania serwisu kawowego i gorącego posiłku do siedziby zamawiającego w terminie 5 dni po zakończeniu szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Gmina Miasto Tomaszów Mazowiecki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej (MOPS) w Tomaszowie Mazowieckim, który jest realizatorem projektu Wsparcie w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt Wsparcie jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi, ul. Łąkowa 4, 90-563 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.