eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Remont dróg gminnych wraz z dostawą materiałów w ramach środków pochodzących z funduszu sołeckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Rawicz: Remont dróg gminnych wraz z dostawą materiałów w ramach środków pochodzących z funduszu sołeckiego
Numer ogłoszenia: 148457 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126209 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych wraz z dostawą materiałów w ramach środków pochodzących z funduszu sołeckiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje remont dróg gminnych wraz z dostawą materiałów do naprawy dróg w ramach środków pochodzących z funduszu sołeckiego, polegający przede wszystkim na: 1) PAKIET 1 - zakup oraz dostawa żużla do miejscowości Wydawy, 2) PAKIET 2 - zakup oraz dostawa żużla do miejscowości Sikorzyn, 3) PAKIET 3 - zakup oraz dostawa żużla do miejscowości Stwolno, 4) PAKIET 4 - zakup oraz dostawa tłucznia do miejscowości Łąkta, 5) PAKIET 5 - zakup oraz dostawa tłucznia do miejscowości Zielona Wieś, 6) PAKIET 6 - zakup oraz dostawa żużla i gruzu do miejscowości Folwark, 7) PAKIET 7 - zakup oraz dostawa kostki brukowej i krawężnika na budowę chodnika w miejscowości Izbice, 8) PAKIET 8 - naprawa dróg gruntowych w miejscowości Izbice, 9) PAKIET 9 - utwardzenie ulicy w miejscowości Sierakowo, 10) PAKIET 10 - przebudowa chodnika w miejscowości Konarzewo, 11) PAKIET 11- przebudowa chodnika w miejscowości Dąbrówka, 12) PAKIET 12 - przebudowa chodnika w miejscowości Słupia Kapitulna, 13) PAKIET 13 - budowa nawierzchni przy świetlicy w miejscowości Szymanowo. 2. Ostateczna ilość zamówienia dla pakietów 1 - 12 (tj. ilość ton w przypadku dostaw materiałów, ilość m2 kostki, ilość m krawężnika, ilość m2 w przypadku wykonania prac budowlanych) wynikała będzie z cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę dla każdego z pakietów (cena za tonę dostarczanego materiału, cena za dostawę m2 kostki brukowej i za metr krawężnika, cena za m2 naprawy drogi, utwardzenia ulicy, przebudowy chodnika,). Zadania wskazane w wyżej wymienionych pakietach będą realizowane do kwoty przeznaczonej na dane zadanie przez poszczególne wsie w ramach funduszu sołeckiego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia dla pakietów 10, 11, 12 dot. przebudowy chodników określony został za pomocą dokumentacji zgłoszeniowej, stanowiącej zał. nr 5 do SWIZ. 4. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić odpowiedniego sołtysa wsi z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Zamawiający przekaże Wykonawcy kontakty do poszczególnych sołtysów po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca udziela 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na dostarczone materiały budowlane. Bieg terminu rękojmi i gwarancji liczy się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), 2) posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania. Brak jej dostarczenia będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót i naliczania kar umownych za spowodowane przerwy w realizacji robót, 3) za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca robót, 4) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) w razie potrzeby - opracowania i zatwierdzenie projektów zmiany organizacji ruchu na odcinkach wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania ulic; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729), 6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1 - zakup oraz dostawa żużla do miejscowości Wydawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7315,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8999,39

  • Oferta z najniższą ceną: 8999,39 / Oferta z najwyższą ceną: 8999,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2 - zakup oraz dostawa żużla do miejscowości Sikorzyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3737,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4597,86

  • Oferta z najniższą ceną: 4597,86 / Oferta z najwyższą ceną: 4597,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3 - zakup oraz dostawa żużla do miejscowości Stwolno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2468,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3051,63

  • Oferta z najniższą ceną: 3051,63 / Oferta z najwyższą ceną: 3051,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET 4 - zakup oraz dostawa tłucznia do miejscowości Łąkta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4854,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5997,19

  • Oferta z najniższą ceną: 5997,19 / Oferta z najwyższą ceną: 7278,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET 5 - zakup oraz dostawa tłucznia do miejscowości Zielona Wieś

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7786,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9596,88

  • Oferta z najniższą ceną: 9596,88 / Oferta z najwyższą ceną: 11955,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET 6 - zakup oraz dostawa żużla i gruzu do miejscowości Folwark

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5407,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6655,97

  • Oferta z najniższą ceną: 6655,97 / Oferta z najwyższą ceną: 6655,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET 7 - zakup oraz dostawa kostki brukowej i krawężnika na budowę chodnika w miejscowości Izbice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7515,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9252,55

  • Oferta z najniższą ceną: 9252,55 / Oferta z najwyższą ceną: 13115,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET 8 - naprawa dróg gruntowych w miejscowości Izbice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2425,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET 9 - utwardzenie ulicy w miejscowości Sierakowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24353,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19999,80

  • Oferta z najniższą ceną: 19999,80 / Oferta z najwyższą ceną: 24450,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET 10 - przebudowa chodnika w miejscowości Konarzewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4997,49

  • Oferta z najniższą ceną: 4997,49 / Oferta z najwyższą ceną: 5873,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET 11- przebudowa chodnika w miejscowości Dąbrówka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9878,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8426,73

  • Oferta z najniższą ceną: 8426,73 / Oferta z najwyższą ceną: 9904,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET 12 - przebudowa chodnika w miejscowości Słupia Kapitulna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5850,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4998,11

  • Oferta z najniższą ceną: 4998,11 / Oferta z najwyższą ceną: 8430,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET 13 - budowa nawierzchni przy świetlicy w miejscowości Szymanowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Twardy Anna i Gabriel Twardy sp.j., ul. Poznańska 9, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12757,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10528,19

  • Oferta z najniższą ceną: 10528,19 / Oferta z najwyższą ceną: 12993,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.