eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju
Numer ogłoszenia: 148394 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych w ilości i asortymentach określonych w zał. nr 1a do 1c - formularzach cenowych do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: Ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 30 kwietnia 2004 r. nr 92, poz.881). Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do punktu odbioru Uzdrowiska Lądek-Długopole SA tj. do Magazynu Głównego, przy pl. Mariańskim 14a w Lądku Zdroju, transportem własnym i na koszt własny. - Przedmiot zamówienia powinien pochodzić z krajów Unii Europejskiej. Dostawy odbywać się będą po pisemnym zgłoszeniu ilości oraz asortymentu każdej dostawy przez Zamawiającego w imieniu którego działa Z-ca Kierownika Działu Technicznego - Pan Henryk Drabek lub upoważniona przez niego pisemnie osoba. - Zakres poszczególnych dostaw w postaci pisemnego zamówienia przekazywany będzie na trzy dni przed datą planowanej dostawy, które odbywać się będą dwa razy w tygodniu do godz. 14:00. W przypadku awarii Wykonawca zrealizuje dostawę w ciągu 4 godzin od momentu jej zgłoszenia, przy czym na zamówieniu zaznaczony będzie awaryjny tryb dostawy. - Pisemne zgłoszenie kolejnego zamówienia będzie przekazywane przedstawicielowi Wykonawcy. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. - Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe. - Materiały budowlane powinny być pakowane w opakowania zgodnie z przepisami, ułożone wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. - Zamawiający informuje, że ilości i asortyment budowlany podane w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu) w czasie trwania umowy. - Zapłata za dostawy zrealizowane w okresie miesiąca dokonywana będzie na rachunek Wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej trzy razy w miesiącu (i sprawdzonej z dokumentem WZ), w ciągu 14 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia tj. na : Cześć 1 - materiały instalacyjne (zał. nr 1a) Część 2 - materiały metalowe, ścienne, dekarskie, stolarskie i posadzkowe (zał. nr 1b) Część 3 - materiały malarskie(zał. nr 1c). Zakres zamówienia zawiera się przedziale o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 ze zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.41.00.00-7, 44.40.00.00-4, 44.41.10.00-4, 44.62.00.00-2, 44.11.10.00-1, 44.11.22.00-0, 44.20.00.00-5, 44.50.00.00-5, 44.90.00.00-9, 44.80.00.00-8, 44.81.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu stosownej wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu osób zdolnych do realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie warunku uznaje złożenie oświadczenia o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument ten lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty, 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowy ( jeden lub więcej) - zał. nr 1a do 1c do SIWZ, 4. Podpisane oświadczenie dla osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wg zał. nr 2c, 5. Podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - wg zał. nr 2a, 6. Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg zał. nr 2b, 7. Zaparafowany projekt umowy stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może zostać dokonana w formie aneksu w wypadku zaistnienia następujących okoliczności: - zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług, - niewykorzystania w pełnym zakresie zamówień umożliwiające przedłużenie czasu trwania umowy o następne okresy. Obniżenie cen towarów wyszczególnionych w formularzu cenowym nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Dlugopole SA, ul. Wolności 4, 57-55 Lądek-Zdrój. pok. nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia), parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Dlugopole SA, ul. Wolności 4, 57-55 Lądek-Zdrój. pok. nr 105 (Sekretariat), I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do punktu odbioru Uzdrowiska Lądek-Długopole SA, tj. do Magazynu Głównego, przy pl. Mariańskim 14a w Lądku Zdroju, transportem własnym i na koszt własny, zgodnie z zał. nr 1a do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.41.00.00-7, 44.40.00.00-4, 44.41.10.00-4, 44.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów metalowych, ściennych, dekarskich, stolarskich i posadzkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do punktu odbioru Uzdrowiska Lądek-Długopole SA, tj. do Magazynu Głównego, przy pl. Mariańskim 14a w Lądku Zdroju, transportem własnym i na koszt własny, zgodnie z zał. nr 1b do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.11.10.00-1, 44.11.22.00-0, 44.20.00.00-2, 44.50.00.00-5, 44.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów malarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do punktu odbioru Uzdrowiska Lądek-Długopole SA, tj. do Magazynu Głównego, przy pl. Mariańskim 14a w Lądku Zdroju, transportem własnym i na koszt własny, zgodnie z zał. nr 1c do SIWZ. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 14 tys. Euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.80.00.00-8, 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.