Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Lipsko: dostawy protez ortopedycznych, cementu kostnego i substytutu kości
Numer ogłoszenia: 148378 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy protez ortopedycznych, cementu kostnego i substytutu kości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy protez ortopedycznych: (cementowych i bezcementowych), połowiczych typu Austin Moora oraz cementu kostnego i substytutu kości dla potrzeb bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, w podziale na 4 pakiety: Nr pakietu Nazwa przedmiotu zamówienia 1 protezy ortopedyczne 2 Protezy połowicze typu Austin Moora 3 cement kostny z zestawem do próżniowego mieszania i podawania cementu do kanału kości i system płukania powierzchni stawowych 4 substytut kości 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8, 33.69.71.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk oferty, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy, parafowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: protezy ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -endoproteza bezcementowa stawu biodrowego anatomiczna-40szt -endoproteza bezcementowa stawu biodrowego nie anatomiczna-4z szt -endoproteza cementowa stawu biodrowego anatomiczna-18 szt -trzpień rewizyjny, cementowy IC Long Stem-5 szt -system rewizyjny modularny stawu biodrowego-3 szt -endoproteza bipolarna modularna stawu biodrowego-20szt -głowa XL z panewką bezcementową wraz z trzpieniem bezcementowym przynasadowym-6szt -endoproteza cementowa stawu kolanowego-25 szt -endoproteza modularna bezcementowa stawu kolanowego typu mobile bering-5 szt -endoproteza rewizyjna stawu kolanowego ACS SC- 4 szt -panewkowy koszyk rewizyjny uniwersalny i anatomiczny-4 szt -taśmy metalowe typu cerclage -4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: protezy ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza połowicza stawu biodrowego typu AUSTIN MOORA w rozmiarach 44-55 szt 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cement kostny z zestawem do próżniowego mieszania i podawania cementu do kanału kości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement kostny z erytromycyną i kolistyną op. a` 40g szt 25 Cement kostny o niskiej lepkości op. a` 40g szt 50 Cement kostny o niskiej lepkości op. a` 20g szt 10 Zestaw próżniowego mieszania i ciśnieniowego podawania cementu do kanału kości udowej szt 20 Jednorazowy zestaw zasilany akumulatorowo z wymiennymi dyszami/szczotkami umożliwiającymi ciśnieniowe płukanie oraz oczyszczanie powierzchni stawowych do kanału szpikowego przed implantacją szt 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: substytut kości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieograniczona mineralna matryca kostna pochodzenia wołowego bez kolagenu do samodzielnego wypełniania ubytków kostnych kości gąbczastych oraz uzupełnienia objętości przeszczepu kości autogennej w kręgosłupie: - sterylnie pakowany - gotowy natychmiast do użycia; - granulat kostny (co najmniej 2 średnice granulatu: mikrogranulat O do 2 mm, makrogranulat O do 3-4 mm ); - objętość granulatu w opakowaniu: od 8 cm 3 do 20 cm 3 - op. a` 5 g -szt 5 j.w. - op. a` 7g -szt 5 Bloczek kostny dający się kształtować skalpelem, preferowana wielkość 1x1x2cm, pakowany sterylnie i pojedynczo aby uzyskać oszczędne gospodarowanie - szt 5 Bloczek kostny dający się kształtować skalpelem, preferowana wielkość 2x2x1,3cm, pakowany sterylnie i pojedynczo aby uzyskać oszczędne gospodarowanie - szt 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.71.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIPSKO
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów do zaopatrywania ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych.
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa implantów do rekonstrukcji wielowięzadłowych
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.