eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Winnica › Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Winnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Winnica: Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Winnicy
Numer ogłoszenia: 148377 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica , ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6914092, faks 023 6914025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Winnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaz windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych o napędzie hydraulicznym, w istniejącym szybie w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Winnicy. Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmie do wykonania: 1. wykonanie dokumentacji projektowo montażowej, 2. przygotowanie szybu windowego poprzez: -wybicie tyczasowo zamurowanych otworów drzwiowych - wymurowanie tylnej ściany szybu na parterze - uzupełnienie brakujacych tynków 3. dostawę windy wraz z oprzyrzadowaniem na miejsce montażu, 4. montaż, 5. podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej, 6. sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie 7. dopuszczenie do eksploatacji, 8. wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym UrzeduDozoru technicznego i Zamawiającego 9. rejestrację windy w urzedzie Dozoru Technicznego 10. dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR ) z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigu, 11 przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. Dane dotyczace windy osobowej (dźwigu ) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych: 1)Winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybieo wymiarach 1900x2200mm 2) Winda musi spełniać następujące parametry techniczne: a)typ dźwigu- osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, b)Udźwig min.400 kg i min.4 osoby c)napęd hydrauliczny, zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny, c) kabina: - nieprzelotowa, - wykonana ze stali nierdzewnej, - adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, - podłoga- wykładzina antypoślizgowa, - panel dyspozycji z przyciskami w wykonaniu (antywandalowym) - kolorystyka do wyboru przez klienta. d) Drzwi kabinowe automatyczne, e) Drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewnej, f) Wymiary szybu 1800mmx1850mm, g) Ilość przystanków -2, h) Ilość dojść -2 i) Wysokość podnoszenia:, parter- ok. 3400mm, I piętro ok. 3300mm 3)Dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim, 4)Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 7)oferują dostawę i montaż objęte zamówieniem spełniające wymagania określone przez Zamawiającego. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz art.154 pkt.5a Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem dostawcy z postępowania, 3) ofertę dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi dostawców, którzy złożyli oferty, o: - wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres dostawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy dostawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, - wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, - wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, z podaniem nazwy (firmy), siedziby i adresu dostawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy dostawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom zostaną zamieszczone również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Oświadczenie o wizytacji miejsca realizacji zamówienia (wg załącznika nr 3 do SIWZ) 4) Oświadczenie , że Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonanie napraw gwarancyjnych urządzenia dźwigowego w maksymalnym czasie 24 godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego awarii przez zamawiającego 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom (wg załącznika nr 5 do SIWZ) 6) Wzór umowy - zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (wg załącznika nr 6) 7) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 7.2. 8) Karty katalogowe z parametrami techniczno - użytkowymi producenta oferowanej windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wind (dźwigów) osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych odpowiadające swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykażą, ze zostały one wykonane należycie ( Załącznik nr 4 do SIWZ) Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Ofertę należy sporządzić w języku polskim 2)Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 3)Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 4)Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 5)Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści dokumentów. 6)Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem). 7)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8)Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszej specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawinnca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.