eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2428W RUSZKOWO - STUDZIANKI - NUNA NA ODCINKU KROGULE - BUDY SIENNICKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Nowy Dwór Mazowiecki: BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2428W RUSZKOWO - STUDZIANKI - NUNA NA ODCINKU KROGULE - BUDY SIENNICKIE
Numer ogłoszenia: 148377 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, fax 022 7753679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.nowodworski.bip.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2428W RUSZKOWO - STUDZIANKI - NUNA NA ODCINKU KROGULE - BUDY SIENNICKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi powiatowej nr 2428W Ruszkowo - Studzianki - Nuna na odcinku Krogule - Budy Siennickie długości 1875 m. Zakres robót do wykonania obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - 1 506,00 m3, - podbudowa z kruszywa łamanego - 11 909,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowo - żwirowego, warstwa wiążąca gr. 4 cm - 11 427,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowo - żwirowego, warstwa ścieralna gr. 4 cm - 10 982,00 m2, - wykonanie zjazdów indywidualnych - 1409,00 m2, - wykonanie chodnika (ścieżka rowerowa) metodą powierzchniowego utrwalania - 2533,00 m2, - wykonanie odwodnienia - przepusty o przekroju 60 cm - 13 m, - ścieki z prefabrykatów betonowych - 100m, - wykonanie oznakowania pionowego, - uzupełnienie poboczy pospółką, średnia gr. 8 cm - 4 035,00 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 25 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 w/w prawa oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przy czym łączna wartość tych zamówień była o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty, - dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, - dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia, tj; minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej, wskazana osoba winna wykazać się doświadczeniem w realizacji robót o podobnym charakterze oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p.zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, oraz umowa spółki , jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki lub inny aktualny dokument dotyczący powołania i funkcjonowania zakładu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 2 do oferty), 1.3 aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 3 i 4 do oferty), 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 5 do oferty), 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych, (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 6 do oferty), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane w zakresie drogowym, doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) (załączniki nr 7, 7a do oferty), 2.2 wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, (załącznik nr 8 do oferty), 2.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej 2 robót , przy czym łączna wartość tych robót jest nie mniejsza niż wartość składanej oferty) - (załącznik nr 9 do oferty). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 3.1 bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, (załącznik nr 10 do oferty) 3.2 informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 11 do oferty), 3.3 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (załącznik nr 12 do oferty). Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: - zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy lub oświadczenie stwierdzające akceptację umowy, ( załącznik nr 13 do oferty ), - wykaz ewentualnych podwykonawców wraz ze wskazaniem części zamówienia, której realizację Wykonawca zamierza im powierzyć, (załącznik nr 14 do oferty), - dowód wniesienia wadium (załącznik nr 15 do oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.po.nowodworski.bip.iap.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05-100 NOWY DWÓR MAZ. ul. Mazowiecka 10, pokój 102. Koszt siwz w wersji papierowej wynosi 30.00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. ul. Mazowiecka 10, pokój 107 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.