eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › KONSERWACJA MALARSKA, TYNKARSKA, POSADZKARSKA (BUD.NR 28) ORAZ REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO (BUD.NR 20) Z ZABEZPIECZENIEM WOJSKOWYM W GRUDZIĄDZU - SPRAW NR 46/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Grudziądz: KONSERWACJA MALARSKA, TYNKARSKA, POSADZKARSKA (BUD.NR 28) ORAZ REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO (BUD.NR 20) Z ZABEZPIECZENIEM WOJSKOWYM W GRUDZIĄDZU - SPRAW NR 46/2015
Numer ogłoszenia: 148330 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65673 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH-WOJSKO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA MALARSKA, TYNKARSKA, POSADZKARSKA (BUD.NR 28) ORAZ REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO (BUD.NR 20) Z ZABEZPIECZENIEM WOJSKOWYM W GRUDZIĄDZU - SPRAW NR 46/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska, tynkarska, posadzkarska (bud.nr 28) oraz remont budynku magazynowego (bud.nr 20) z zabezpieczeniem wojskowym w Grudziądzu zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: Konserwacja malarska, tynkarska i posadzkarska w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu; 2)Zadanie nr 2: Remont budynku magazynowego nr 20 wraz z zabezpieczeniem fizycznym magazynu w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu; 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: : Konserwacja malarska, tynkarska i posadzkarska w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu; ROBOTY KONSERWACYJNE BRANŻY BUDOWLANEJ I INSTALACYJNEJ dotyczące w szczególności następującego zakresu: konserwacja malarska, tynkarska, posadzkarska w pomieszczeniach budynku; konserwacja instalacji elektrycznej pomieszczeń w budynku; konserwacja instalacji sanitarnej pomieszczeń w budynku. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; poręcze oraz wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; KOD CPV: 45262300-4 - Betonowanie; KOD CPV: 45262310-7 - Zbrojenie; KOD CPV: 33141830-7 - Podkłady cementowe; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie; KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek; KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne; KOD CPV: 45310000-3 - Instalacje elektryczne; KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami. 2)Zadanie nr 2: Remont budynku magazynowego nr 20 wraz z zabezpieczeniem fizycznym magazynu w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu; ROBOTY KONSERWACYJNE BRANŻY BUDOWLANEJ I INSTALACYJNEJ dotyczące w szczególności następującego zakresu: remont pomieszczeń magazynu i części socjalnej; remont ogrodzenia - wykonanie zabezpieczeń fizycznych magazynu; remont nawierzchni drogowej wewnątrz ogrodzenia magazynu. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; KOD CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni; KOD CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu; KOD CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego; KOD CPV: 45421148-3 - Instalowanie bram; KOD CPV: 45262300-4 - Betonowanie; KOD CPV: 33141830-7 - Podkłady cementowe; KOD CPV: 45262522-6 - Roboty murarskie; KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie; KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien; KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek; KOD CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej; KOD CPV: 45421147-6 - Instalowanie krat; KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne; KOD CPV: 45310000-3 - Instalacje elektryczne; KOD CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz ogólne warunki umowy; 2)w zadaniu nr 2: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy; 4.Budynki w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 j.t), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 9.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót w zakresie Zadania nr 1 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektową w zakresie zadania nr 2, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 10.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku; 5)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.10-7, 45.11.13.00-1, 45.23.32.00-1, 45.11.27.00-2, 45.34.00.00-2, 45.42.11.48-3, 45.26.23.00-4, 33.14.18.30-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.32-8, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.47-6, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja malarska, tynkarska i posadzkarska w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane i Transportowe CEZAR, Piotr PREUSS, Ks.Szydzika 8, 87-140 Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79527,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81175,67

  • Oferta z najniższą ceną: 81175,67 / Oferta z najwyższą ceną: 95940,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont budynku magazynowego nr 20 wraz z zabezpieczeniem fizycznym magazynu w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane i Transportowe CEZAR,Piotr PREUSS, Ks. Szydzika 8, 87-140 Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194702,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174664,71

  • Oferta z najniższą ceną: 174664,71 / Oferta z najwyższą ceną: 225870,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.